Gå til innhold

Gutter: skal jenter sminke seg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt så mange gutter som sier at jenter uten sminke er det fineste, og at (ihvertfall) FOR mye sminke bare er ekkelt.

Men også møtt gutter som mener at jenter skal sminke seg, for hvis ikke er de "slaskete".

Hva mener du?

Anonymous poster hash: f7a87...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sminke er greit. Ting som fremhever øyne og slikt. Om det er et lag over heele ansiktet så blir det for mye for min del. Da skal det isåfall være en god grunn, ting som uren hud f.eks.

• Liker 1
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Naturlig skjønnhet er penest. Sånn er det bare, for meg vertfall. Men jenter velger jo selv. Ikke gutten som bestemmer. Men jenter trenger ikke oversminke seg heller. For det må de da forstå selv at ikke er pent. Finnest jo grenser.

AnonymBruker
Skrevet

Tingen er at det skal se naturlig ut, altså man skal ikke legge merke til at du har sminka deg.

Anonymous poster hash: ac02f...d5d
Skrevet

Kjæresten min ser ikke vitsen med å sminke seg om det ser naturlig ut. Han påstår han ikke forstår hvorfor jeg sminker meg, for det synes ikke. Men jeg bruker jo såppas mye mascara, så det synes jo uten tvil at jeg har på meg det.

Men han mener at skal jenter sminke seg, skal de enten sminke seg MYE rundt øynene, ellers kan de la være. Derimot så hater han brunkrem og sånn i ansiktet, er vist så ekkelt å kysse da =)

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt så mange gutter som sier at jenter uten sminke er det fineste, og at (ihvertfall) FOR mye sminke bare er ekkelt.

Men også møtt gutter som mener at jenter skal sminke seg, for hvis ikke er de "slaskete".

Hva mener du?

FOR mye er ekkelt

Litt elegant sminke er vakkert i det daglige

Morgen i senga med bustesveis og ingen sminke er det beste

Anonymous poster hash: 5447d...a84

Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 26 Jun 2014 - 14:34, said:

Hva mener du?

Jeg tiltrekkes ofte av det naturlige eller tilnærmet naturlig. For mye blir bare for dumt. Men så er spørsmålet: "hva er for mye ? "..... Det er veldig mange flott søte jenter og kvinner rundt oss. Det er trist at mange av dem gjemmer seg bak mengder av kosmetikk. Veldig mange ser tusen ganger bedre ut med ingenting eller bare litt. Syns det er lite pent med jenter som har disse fæle øyen brynene som er plukket til det ugjenkjennelige eller malt på. Dere jenter, mange av dere finner på mye rart i skjønnhetens navn, hadde dere visst hva vi syns om det så hadde dere ikke gjort det. Så slutt med det.

Skrevet

Jeg foretrekker lite til ingen sminke til vanlig, mens om en har pyntet seg så kan godt sminken stå i stil til det. Ingen sminke er i hvert fall mange, mange ganger bedre enn for mye sminke.

AnonymBruker
Skrevet

Au natural er helt klart foretrukket. Jeg liker det ikke når jenter er altfor påtatte. Litt sminke er dog greit, bare ikke overdriv det.

Anonymous poster hash: c8a67...8c2
Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg tiltrekkes ofte av det naturlige eller tilnærmet naturlig. For mye blir bare for dumt. Men så er spørsmålet: "hva er for mye ? "..... Det er veldig mange flott søte jenter og kvinner rundt oss. Det er trist at mange av dem gjemmer seg bak mengder av kosmetikk. Veldig mange ser tusen ganger bedre ut med ingenting eller bare litt. Syns det er lite pent med jenter som har disse fæle øyen brynene som er plukket til det ugjenkjennelige eller malt på. Dere jenter, mange av dere finner på mye rart i skjønnhetens navn, hadde dere visst hva vi syns om det så hadde dere ikke gjort det. Så slutt med det.

Nå er det ikke sånn at vi jenter, kun tenker på hvordan vi kan se best ut for menn.

• Liker 6
Gjest Coolaid
Skrevet
miss_sara, on 26 Jun 2014 - 20:23, said:

Nå er det ikke sånn at vi jenter, kun tenker på hvordan vi kan se best ut for menn.

Selvfølgelig, dere må jo være en god dose selvopptatt også. Det var heller ikke det jeg skrev. Men hadde mange av dere forstått hvor teit enkelte ting så ut så hadde dere ikke gjort det. Dere er mer opptatt av å være fjong for å ikke skille dere ut, være flott for venninner og kollegaer, og selv. Hadde ingen brydd seg om hvordan dere så ut så hadde dere heller ikke brydd dere så mye.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg skal være helt ærlig så bryr jeg meg ikke

• Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Selvfølgelig, dere må jo være en god dose selvopptatt også. Det var heller ikke det jeg skrev. Men hadde mange av dere forstått hvor teit enkelte ting så ut så hadde dere ikke gjort det. Dere er mer opptatt av å være fjong for å ikke skille dere ut, være flott for venninner og kollegaer, og selv. Hadde ingen brydd seg om hvordan dere så ut så hadde dere heller ikke brydd dere så mye.

Selvfølgelig bryr vi oss om hvordan andre synes at vi ser ut. Når jeg er hjemme på en søndag og ikke skal noe, så ser ikke jeg ut som jeg gjorde på lørdagens fest. Men vi stelle oss like mye på en kveld med venninner, som vi gjør når vi skal på date.

• Liker 1
Skrevet

Sminke slik at det fremhever det naturlig pene i ansiktet. Kan godt være usminket til daglig slik at man kan pynte seg ekstra med sminke i spesielle situasjoner. De fleste jeg kjenner bruker sminke til daglig, men riktignok ikke så mye at det er unaturlig.

Lenge siden jeg har sett noen helt usminket i aldersgruppen 18-23.

Skrevet

Av erfaring har kjærester og folk jeg har holdt på med alltid sagt at jeg er like søt uten sminke. Mens alle mine guttevenner som har sett meg uten sminke har ledd av meg og sagt: du kler sminke

.. Stoler på vennene mine jeg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg går uten sminke til hverdags, men sminker meg gjerne til fest. Kjæresten syns jeg er sååå fin uten sminke - syns det er helt ok. Liker å gni meg i øynene uten å få mascara overalt. :)

Skrevet

Begge deler er greit, men å sminke seg naturlig? Aldri skjønt den. Hvis damen har sminket seg ønsker jeg å se at hun har gjort det, digger øyeskygge og sånt :P

Skrevet

Jeg liker ikke sminke i det hele tatt. Ikke parfyme heller.

Skrevet

Veldig mange menn innbiller seg at en del sminka jenter er usminka bare fordi det er gjort classy. Men jeg har aldri sett en jente som har vært direkte fin uten sminke. Selvsagt skal du sminke deg.

• Liker 1
Gjest Alohaa
Skrevet

Kjæresten min liker meg best uten sminke sier han, men merker heller ikke stor forskjell om jeg faktisk har sminket meg (bruker ikke mye til hverdags, gjerne kun markerer øyenbryn litt, pluss maskara)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...