~sikka~ Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Noen i Trondheim som har fått skattpengene enda? ... ikke meg hvertfall.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Ikke jeg heller :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er godt, begynte å tro at det bare var meg, jeg nå. Men Trondheim har det med å somle med utbetalingene. Bruker å få dem en uke eller to etter alle andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er godt, begynte å tro at det bare var meg, jeg nå. Men Trondheim har det med å somle med utbetalingene. Bruker å få dem en uke eller to etter alle andre... Ja jeg og..... typisk at vår by er sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja ja, men da er det bare å belage seg på å vente, da... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 Har heller ikke fått våres, her i huset.. Venter spent på posten hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg er ikke fra Trondheim, men jeg har heller ikke mottatt skattepenger ... (Skal motta de fra Møre & Romsdal..) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #8 Del Skrevet 23. juni 2004 nå har jeg fått mine! Men brevet har jeg enda ikke fått. Men så lenge pengene er på konto, så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juni 2004 nå har jeg fått mine! Men brevet har jeg enda ikke fått. Men så lenge pengene er på konto' date=' så er jeg fornøyd![/quote'] Og du er i trondheim? Jeg ikke fått noen av delene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 23. juni 2004 #10 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg fikk brevet for to dager siden... *løpe inn på nettbanken og sjekke kontoen*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 23. juni 2004 #11 Del Skrevet 23. juni 2004 JIPPI! Nå er pengene kommet inn på kontoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 23. juni 2004 Heldiggriser!! Jeg får sikkert ikke mitt før til høsten da hyyyl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. juni 2004 #13 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har også fått!!! Er folkeregistrert i Trondheim sjøl om jeg ikke bor der lenger, ting har tatt litt tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. juni 2004 #14 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå er mine kommet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #15 Del Skrevet 23. juni 2004 Heldiggriser!! Jeg får sikkert ikke mitt før til høsten da hyyyl Dersom du ikke får oppgjøret før til høsten, skal du ha mottatt brev om dette. Jeg vet om flere kommuner som ikke har rukket å behandle alle selvangivelsene i år. Er visst unormalt mange som må vente til høsten. Og grunnen? Nedskjæringer, så de har ikke nok personell til å behandle selvangivelsene!!! Ja, vi er av de som må vente til høsten - selv med megaenkel selvangivelse (bare de samme endringene i år som alle år likningsvesenet tar feil i det de sender til oss). Og noen forklaring på hva det er får vi selvfølgelig ikke når vi ringer. Takk til media som opplyste oss om hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #16 Del Skrevet 23. juni 2004 Juhhuuu....sjekka akkurat nettbanken, og pengene er på konto!! :D Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå