Gå til innhold

Fortvilet situasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del hadde satt pris på tilliten du viser meg ved å fortelle det, og det ville ikke ført til at jeg hadde brutt.

Anonymous poster hash: 722ae...bc9

Jeg derimot ville løpt så langt unna jeg kunne

Anonymous poster hash: bf2bb...aac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye for å måtte bruke bleier for resten av livet. Det finnes operasjoner og medisiner som hjelper godt. Gi gjerne en lyd om hvordan det går :)

Anonymous poster hash: c15c9...98b
AnonymBruker
Skrevet

Legen har hørt dette hundre ganger før, det er ikke mer flaut enn å ringe rørlegger når vannrørene lekker. Fagfolka fikser :)

Anonymous poster hash: 12b26...897

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som urinveisinfeksjon.

Anonymous poster hash: 96c96...922
Skrevet (endret)

Takk for meget gode svar! Jeg har bestilt legetime, så skal dit til uken. Men en ting jeg lurer på, spesielt fra jentene her inne er hvordan dere hadde håndtert situasjonen.

Altså; hvis dere hadde funnet tonen med en gutt å får vite at han må bruke bleie om natten, og at det er grunnen til at han har vært avventende med overnatting og slikt. Han forteller dere videre at problemet kan være over innen kort tid, men at det også kan være vedvarende. Hadde dere kuttet han ut, eller hadde dere vært åpensinnet? Jeg er så redd for at det skal ødelegge alt.

Hadde ALDRI i verden kuttet ut en jeg hadde følelser for en sånn ting. Vi har da vel alle øyeblikk vi er mindre stolte av?

Min far har f. eks. ulcerøs kolitt og sliter derfor med diarè fra ca 5 om natten til 10 på dagen hver eneste dag. Det er jo ikke akkurat noe han gledet seg til når han flyttet sammen med ny dame, men det har gått kjempebra :) Han har også perioder hvor han er så dårlig at det kan skje uhell om natten, og det takler hun veldig bra. Så vet du at sånne folk finnes! :)

Endret av brightness
Skrevet

Takk for meget gode svar! Jeg har bestilt legetime, så skal dit til uken. Men en ting jeg lurer på, spesielt fra jentene her inne er hvordan dere hadde håndtert situasjonen.

Altså; hvis dere hadde funnet tonen med en gutt å får vite at han må bruke bleie om natten, og at det er grunnen til at han har vært avventende med overnatting og slikt. Han forteller dere videre at problemet kan være over innen kort tid, men at det også kan være vedvarende. Hadde dere kuttet han ut, eller hadde dere vært åpensinnet? Jeg er så redd for at det skal ødelegge alt.

Hadde jeg forelsket meg skal det nok mer til før jeg stikker. Om du bør fortelle noe enda er en annen ting, spørs litt på hvor lenge dere har holdt på, om dere begge ser på det som seriøst og om hun virker som en dame som kan takle det. Jeg ville nok uansett avventet til etter legetimen. Er nok lettere å fortelle om det når du vet grunnen og vet om det er permanent.

Uansett, sånn i det store og det hele hadde jeg nok brydd meg lite om bleier om natta. Det finnes mange værre ting der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...