Elze Skrevet 22. juni 2004 #41 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis kjærsten min hadde prøvd seg mens jeg ser på fotball, hadde jeg blitt ganske sur. Enkelte ting er hellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 22. juni 2004 #42 Del Skrevet 22. juni 2004 Selvfølgelig ville han ha valgt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 22. juni 2004 #43 Del Skrevet 22. juni 2004 Har ikke tid å forføre han under fotballkamper. Jeg ser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 22. juni 2004 #44 Del Skrevet 22. juni 2004 hehe. kommer vel an på situasjonen. hadde jeg kjedet meg, så hadde jeg vel gjort det. ellers kan man jo la en stakkars mann se på fotball i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #45 Del Skrevet 22. juni 2004 Då eg las denne tråden for kjærasten min istad, kom det kontant: Gang Kvinneguiden med ti, og tenk deg at det berre var ope ein månad kvart fjerde år, ja - kan kanskje gange det med hundre, så kan du tenke deg sjølv kva du hadde prioritert.. Så her i huset må nok sofa-sexen vente til etter 4.juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå