Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #21 Del Skrevet 22. juni 2004 Suzy- det var en god ide- kanskje jeg skal foreslå det i kveld- litt doggystyle- mens han skriker heia Sverige og jeg skriker heia Danmark * Rare bilder i hodet nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #22 Del Skrevet 22. juni 2004 Men som info Suzy....vi er nok ferdig lenge før pause så legg gjerne andre planer også. :oops: HVA?! Helt ferdige?? Jeg forlanger minst to omganger og muligens ekstraomganger - bare så du vet det... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #23 Del Skrevet 22. juni 2004 Bare det ikke blir straffespark så skal jeg nok klare det. Auch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #24 Del Skrevet 22. juni 2004 Bare det ikke blir straffespark så skal jeg nok klare det. Auch! Bare du vet å oppføre seg og ikke skriker "Offside" og sånne ting i øret mitt - så skal vi nok unngå de verste taklingene Og jeg er FOR hands - bare så det er klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #25 Del Skrevet 22. juni 2004 Har vi bestemt at du skal være foran? :o Jeg blir veldig ivrig. Ofte så ivrig at jeg skyter og kaster meg lik de som spiller på TV. Banner gjør jeg og. Eller vent.....banner gjør jeg jo alltid når jeg har sex også....så det blir likt. (Feks. fa** gummien røket nå igjen!!!) Dette kommer ikke til å bli et vakkert syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 22. juni 2004 #26 Del Skrevet 22. juni 2004 Nei, det kunne jeg ikke ha tenkt meg å prøve, og aner følgelig ikke hva slags reaksjon jeg hadde fått heller. Men det hadde jo uansett betydd at heller ikke jeg ville ha fått sett fotballkampen.. :o Katastrofe! Sexen får vente til etterpå... Det er alt for lite fotball i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #27 Del Skrevet 22. juni 2004 ...kanskje jeg skal foreslå det i kveld- litt doggystyle- mens han skriker heia Sverige og jeg skriker heia Danmark You go girlfriend! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #28 Del Skrevet 22. juni 2004 Har vi bestemt at du skal være foran? :o Jeg blir veldig ivrig. Ofte så ivrig at jeg skyter og kaster meg lik de som spiller på TV. Banner gjør jeg og. Eller vent.....banner gjør jeg jo alltid når jeg har sex også....så det blir likt. (Feks. fa** gummien røket nå igjen!!!) Dette kommer ikke til å bli et vakkert syn. Det er klart jeg skal være foran - damene har rangen! Banning er greit, men umotivert kasting ut til sidene i kritiske øyeblikk kan bli møtt med fri- eller straffespark... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 22. juni 2004 #29 Del Skrevet 22. juni 2004 Siden begge er fanatiske fotballtittere i disse EM tider er det usannsynlig at noen skuylle prøve på noe som hjelst..hehe...kan ikke risikere å gå glipp av en scoring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #30 Del Skrevet 22. juni 2004 Suzy og comeback kid - dere sporer av tråden min :fy: Fotball kamper kommer aldri til å bli det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #31 Del Skrevet 22. juni 2004 Suzy og comeback kid - dere sporer av tråden min :fy: Fotball kamper kommer aldri til å bli det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #32 Del Skrevet 22. juni 2004 Suzy og comeback kid - dere sporer av tråden min :fy: Fotball kamper kommer aldri til å bli det samme Ikke for meg heller. Beklager avsporingen....alle dere andre....kjør debatt nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #33 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja alle sammen....kjør debatt!! Go!! NÅ!! Sex og fotball....fy eller gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #34 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg trodde først det sto sex MED fotballen og tenkte "jøss hvor vid er det mulig å bli?? :o " Men siden jeg ikke har fotballgalskapproblemet, vurderer jeg å ikke poste denne nå siden det er offtopic likevel. Næh jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #35 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg trodde først det sto sex MED fotballen og tenkte "jøss hvor vid er det mulig å bli?? :o " Det kunne blitt en spennende tema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juni 2004 #36 Del Skrevet 22. juni 2004 Man har jo vagina-kuler..så hvorfor ikke vagina-fotballer? For de som liker gode, store og tykke mener jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #37 Del Skrevet 22. juni 2004 Au au :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #38 Del Skrevet 22. juni 2004 Au au :-? JA :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #39 Del Skrevet 22. juni 2004 Eller kanskje fotballsex for oss gutter.....putte penis i ventilen......trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #40 Del Skrevet 22. juni 2004 Det hadde nok passet dårlig, og det har han full respkt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå