Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har tenkt på en ting i disse EM dager. Ville dere prøvd å forføre partner deres midt under en fotballkamp og hadde han valgt deg eller fotballkampen. Jeg tenkte litt på dette i går under England kampen men valgt og la den sambo se kampen i fred fordi 1 Han ikke ser på fotball så ofte 2 han sa det var en spennende kamp og fulgte med Men det jeg lurte på da var. Hva hvis jeg forsøkte å forføre han nå, ville han blitt litt irritert fordi det var midt i kampen, ville det vært dårlig gjort av meg og prøve meg akkurat da, eller hadde han faktisk glemt hele kampen. Jeg mener nå egentlig at jeg kunne fint vente til etterpå og lot han kose i fred med fotballen, men hva med dere? Hvordan hadde partneren deres reagert? Det er mye rart man tenker på gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Hva hadde du gjort om typen ville forføre deg under EE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 Så utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juni 2004 #4 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvorfor må du ha det midt i en fotballkamp. Det har i det siste vært to kamper hver dag nå. Må du har sex i 2 X 45 min to ganger om dagen? Hørtes slitsomt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg ville ikke prøvd å forføre han under en fotballkamp, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg gjorde det igår, og han ble veldig overrasket og glad.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg hadde valgt å bli forført. Men er det litt for mye å håpe på begge deler? Altså fortsette å se på kampen? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #8 Del Skrevet 22. juni 2004 Mener du etterpå CK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #9 Del Skrevet 22. juni 2004 Nei jeg mener samtidig.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juni 2004 #10 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg hadde valgt å bli forført. Men er det litt for mye å håpe på begge deler? Altså fortsette å se på kampen? :-? Ikke fadern om noen hadde forført meg i går. England - Kroatia var bedre enn sex. Tror jeg hadde angret hvis jeg hadde hatt sex i går..Neida, bare tuller jeg damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #11 Del Skrevet 22. juni 2004 Men jeg har hatt sex under en fotballkamp en gang, når jeg tenker meg om. Det syntes han var ganske digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #12 Del Skrevet 22. juni 2004 Nei jeg mener samtidig.... :oops: "And we could do it doggystyle so we can both watch X-files" lissom... ??? (det var forøvrig sitat fra Bloodhound Gang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #13 Del Skrevet 22. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #14 Del Skrevet 22. juni 2004 "And we could do it doggystyle so we can both watch X-files" lissom... ??? (det var forøvrig sitat fra Bloodhound Gang...) Å Suzy! Det er mange kamper igjen av EM. Hva sier du til litt "TV-titting" sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svennis Skrevet 22. juni 2004 #15 Del Skrevet 22. juni 2004 En undersøkelse blant engelske menn om hva de mislikte mest under en fotballkamp var ganske entydig, nemlig at kona prøvde å få sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #16 Del Skrevet 22. juni 2004 herregud, la gutta se fotball i fred !!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FredPerry Skrevet 22. juni 2004 #17 Del Skrevet 22. juni 2004 Enig, la oss nå få se litt fotball om dagen. Det er bare EM hvert 4 år, med VM innimellom, avslutningen på Tippeligaen og snart starten på Premier League. Fotballen er kommet for å bli jenter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 22. juni 2004 #18 Del Skrevet 22. juni 2004 Min kjære er meeeget fotballinteressert, så jeg gidder ikke en gang å prøve meg, vet jeg blir avvist likevel... I går hadde jeg iallfall fått nei, det var en spennende kamp syns han, og dessuten så er tante rød her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #19 Del Skrevet 22. juni 2004 Å Suzy! Det er mange kamper igjen av EM. Hva sier du til litt "TV-titting" sammen? Bare kall meg tv-slaven din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 22. juni 2004 #20 Del Skrevet 22. juni 2004 Bare kall meg tv-slaven din Steike....og jeg som trodde Danmark - Sverige uansett skulle bli en høydare. Nå derimot blir det en historisk tv begivenhet! Men som info Suzy....vi er nok ferdig lenge før pause så legg gjerne andre planer også. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå