Gå til innhold

Tegnspråk!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har erfaring med tegnspråk? Har veldig lyst å lære det, og tror det kan være "kjekt" å ha i mange jobber. Regner med at det ville se flott ut på cvèn også, særlig dersom man skal jobbe med mennesker. Noen som vet hva kurs koster, hvor omfattende det er osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Folkeuniversitetet og AOF tilbyr ofte tegnspråkkurs. De ligger vel på samme prisnivå som språkkurs, men jeg vil tro at man kommer lenger på det kurs der enn med fremmedspråk. Trenger jo ikke lære gramatikk.

Du bør likevel tenke gjennom om du får brukt det. Dersom du ikke får trent innimellom, vil du glemme mye fort. Så det er mulig det ser bra ut på CV'n, men kan du fremdeles bruke det om 5 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør likevel tenke gjennom om du får brukt det. Dersom du ikke får trent innimellom' date=' vil du glemme mye fort. Så det er mulig det ser bra ut på CV'n, men kan du fremdeles bruke det om 5 år?[/quote']

Jeg hadde tegnspråk i valgfag på vgs, for fem år siden. Tror ikke engang jeg husker tengene for ja og nei lenger, for jeg har ikke hatt noe brukt for det siden den gang og har liksom ikke helt husket på å holde det ved like...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...