Gå til innhold

for stor penis? offentlighet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Befolkning, skulle det stå.

Anonymous poster hash: 83051...5ad

Peniser i den størrelsesorden der er utrolig sjelden, og du kjenner to som til og med er større.. Virkelig??

Tviler jeg på!

Har du målt de kanskje?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Peniser i den størrelsesorden der er utrolig sjelden, og du kjenner to som til og med er større.. Virkelig??

Tviler jeg på!

Har du målt de kanskje?

Mer vanlig enn du tror, tydeligvis. Ja, både målt, sett og kjent.

Skrevet

Mer vanlig enn du tror, tydeligvis. Ja, både målt, sett og kjent.

Vel, når 95% av verdens mannlige befolkning ( ifølge forskning) er mellom 10.7 og 19.1 cm, og så kommer du og mener at 25 cm ikke er sååååå mye, og at du enda til har hatt 2 stk som er større?!?

Vel, da velger jeg å tro at du er på villspor!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

26,5 lang tykkelsen har jeg ikke målt

Ja alle skjønner at du skulle ønske du hadde stor penis. Gutter tenner nesten mere på pikk enn jenter. Er jo en grunn til at gutter elsker å se på store mørke karer ta lyse jenter.:)

Anonymous poster hash: bdb2a...59f

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Jeg synes bulen ser litt stor ut, men jeg tror nok du fokuserer mer på det enn hva andre gjør. Det er ikke sikkert jeg ville lagt merke til det i virkeligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, når 95% av verdens mannlige befolkning ( ifølge forskning) er mellom 10.7 og 19.1 cm, og så kommer du og mener at 25 cm ikke er sååååå mye, og at du enda til har hatt 2 stk som er større?!?

Vel, da velger jeg å tro at du er på villspor!

Ja du vet hvordan internettfenomenet er.. Der har jo alle store og kjeresten til alle damene her inne har store. Regner med at 95% av damene her inne har de målene som du skrev over her. Eller er kvinneguiden damene alle sammen slukfitter?:P

Skrevet

Det er verdens største penis som er offentliggjort, ja, men absolutt ikke VERDENS STØRSTE PENIS I HELE VERDEN. Jeg vet om to stk som har større penis enn ham i slapp tilstand, men ingen av dem er interessert i å dele det med resten av verdens befolkninging. Så du kan ikke si at han lyver om størrelsen.

Jeg forholder meg til registrerte mål og fakta, uansett om det gjelder verdens største fisk eller pikk. Ikke fiskeskrøner...

Før noen andre beviser at de har større, har Falcon verdens største penis. Sånn er det med alt annet her i livet også.

• Liker 3
Skrevet

Ja du vet hvordan internettfenomenet er.. Der har jo alle store og kjeresten til alle damene her inne har store. Regner med at 95% av damene her inne har de målene som du skrev over her. Eller er kvinneguiden damene alle sammen slukfitter?:P

Regner med at du selv syns du var morsom nå og at du selv syns du hadde et poeng! Det hadde du ikke!! Du var heller ikke morsom! Skal det være vits at du kommenterer så forsøk iallefall å kommenter i henhold til det du siterer.

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du selv syns du var morsom nå og at du selv syns du hadde et poeng! Det hadde du ikke!! Du var heller ikke morsom! Skal det være vits at du kommenterer så forsøk iallefall å kommenter i henhold til det du siterer.

Var jo bare litt ironi. Var jo helt enig i det du skrev, så derfor jeg syntes det var artig at så mange andre ikke ser det samme..:)

Skrevet

Var jo bare litt ironi. Var jo helt enig i det du skrev, så derfor jeg syntes det var artig at så mange andre ikke ser det samme..:)

Greit nok!

Skrevet

Om noen tror meg eller ikke er ikke så nøyyr for min del, drttr rt heller ingen kontakt annonse, og jeg er helt anonym på denne siden, når det gjelder registrert størst penis.. så er jeg ikke så pr kåt at jeg vil gå til media og fortelle dette..

jeg har ett problem, som jeg tar opp her i all anonymitet... skulle jeg skrytt på meg noe, burde det vært en form for kontakt info på meg:)

Så tvilere på str osv. Ignorerer jeg.. jeg vet hva jeg har, jeg vet hva mitt problem er.. jeg vil bare høre hva dere mener om at en penis synes gjennom buksa? Da ddener såpass stor

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Om noen tror meg eller ikke er ikke så nøyyr for min del, drttr rt heller ingen kontakt annonse, og jeg er helt anonym på denne siden, når det gjelder registrert størst penis.. så er jeg ikke så pr kåt at jeg vil gå til media og fortelle dette..

jeg har ett problem, som jeg tar opp her i all anonymitet... skulle jeg skrytt på meg noe, burde det vært en form for kontakt info på meg:)

Så tvilere på str osv. Ignorerer jeg.. jeg vet hva jeg har, jeg vet hva mitt problem er.. jeg vil bare høre hva dere mener om at en penis synes gjennom buksa? Da ddener såpass stor

Jeg synes ikke det gjør noe.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, den ser ganske stor ut på bildene, syns godt. Men du får ikke gjort så mye med det, så det beste er å bare godta det, og drite i det. Finner sikkert noen klær som passer bedre enn andre :) hva sier damene når du kler av deg for sex da?

Anonymous poster hash: a3505...870

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en mann på 26 år.

jeg har store problemer når jeg tar buss, t-bane osv, pga stor penis.

alle bukser jeg bruker får en stor bulk, så joggebukse kan jeg ikke gå i.

virker som jenter føler det er ekkelt, og gutter blir sinte.

hva mener dere om dette?

Ubehagelig og teipe opp utstyret

Bruk større olabukser så det ikke buler ut så altfor mye? :P om den virkelig er så storsom du skal ha det til er det ikke noe å skamme seg over vel? Med mindre det ser ut som at du går med boner da.. Mitt råd : tettsittende boxere og litt løsere bukser. Det er det jeg går for hvertfall :)

Anonymous poster hash: 6b0fa...ded

Skrevet

Hahahaha... troll.

• Liker 1
Skrevet

Kall meg hva du vil... vet at penis bilde er ufint.. men anyway

post-83743-14858_thumb.jpg

Skrevet

Kall meg hva du vil... vet at penis bilde er ufint.. men anyway

og ja den er slapp
AnonymBruker
Skrevet

Poster to bilder jeg tok i en fei... for ikke belivere, så bryr jeg meg egentlig ikke:)

Eneste jeg trenger hjelp til er deres meninger:)...

Kunne posta bilde av den nude 8gså, men det er vel ikke l8v?

Joda, det er lov. Kjør på med nude bilder av den :lur:

Anonymous poster hash: bfa88...f40

Skrevet

vi får se hvor lovelig det er... blir irritert over alle "troll" og "fake" meldingene...

Joda, det er lov. Kjør på med nude bilder av den :lur:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov. Folk har lagt ut penis og vaginabilder her i hytt og pine. Ta heller bilde i et speil, ikke så nærme for da ser det fake ut. Ta et bilde stående i speilet litt unna så man kan se i forhold til kroppen hvor stor den er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...