marius_e88 Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hei. Jeg er en mann på 26 år. jeg har store problemer når jeg tar buss, t-bane osv, pga stor penis. alle bukser jeg bruker får en stor bulk, så joggebukse kan jeg ikke gå i. virker som jenter føler det er ekkelt, og gutter blir sinte. hva mener dere om dette? Ubehagelig og teipe opp utstyret
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 De fleste jenter syns selvfølgelig ikke det er ekkelt. Eller, det kommer an på om du ser bra ut eller ikke, men.. Anonymous poster hash: 01004...11e
Gjest Offensive Pie Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har aldri lagt merke til en fremmeds buksebulker når jeg tar offentlig transport. Tror dette er i ditt eget hode, TS 23
marius_e88 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2014 Hvis jeg iike følte det var ett ptoblem ville jeg aldri postet noe, di fleste vil nok si at for stort utstyr ikke er noe problem.. dem tar feil. Bulken på buksa mi er rimelig stor, da min penis er veldig stor i slapp tilstand.. og er ikke noe bare jeg føler... en mann sa til meh i går... ikke fly rundt på oslo s med stå kukk..
marius_e88 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2014 Hvis jeg iike følte det var ett ptoblem ville jeg aldri postet noe, di fleste vil nok si at for stort utstyr ikke er noe problem.. dem tar feil. Bulken på buksa mi er rimelig stor, da min penis er veldig stor i slapp tilstand.. og er ikke noe bare jeg føler... en mann sa til meh i går... ikke fly rundt på oslo s med stå kukk..
Skjoldmøy Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Du er klar over at den synes mye bedre fra din vinkel enn alle andre vinkler, ja? 2
marius_e88 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2014 Ja det er jeg klar over... og kompisene mine små mobber meg for at den synes så godt
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Okei, og du postet det der fordi? Tenk deg litt om, og ikke vær så frekk, gå å gjør narr et annet sted du kjæreAnonymous poster hash: 4d286...e22 2
Mrs Smith Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Kan du ikke bare kjøpe deg en ekstra stram boxer som holder ting flatt? 2
marius_e88 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2014 Kan du ikke bare kjøpe deg en ekstra stram boxer som holder ting flatt? har ett par slike. Dette medfører at den synes enda bedre.. baggy tøy er best, men det ser litt slumsetr ut, og passer seg ikke altid
Mrs Smith Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 har ett par slike. Dette medfører at den synes enda bedre.. baggy tøy er best, men det ser litt slumsetr ut, og passer seg ikke altidjeg skjønner ikke den logikken der. Er det blod i den da eller?
Gjest Kim Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 Kan jeg spørre hvor stort det monsteret er, siden den plager deg? Jeg klarer nesten ikke å ta et slikt innlegg seriøst såfremt du ikke er halvt hest.,,
marius_e88 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #15 Skrevet 25. juni 2014 Kan jeg spørre hvor stort det monsteret er, siden den plager deg? Jeg klarer nesten ikke å ta et slikt innlegg seriøst såfremt du ikke er halvt hest.,, 25 cm lang, 16 cm tykk. I slapp tilstand
Sphynx Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 ''Gå litt lenger frem, den er ikke så stor som du tror'' 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 En lærer jeg hadde brukte ganske trange bukser, og hadde derfor en SVÆR bulk der buskesmekken er (det var umulig og ikke legge merke til det). Du kan jo bare ikke bruke så trange bukser, så er nok problemtet løst Anonymous poster hash: 4fecb...54c
Gjest SoccerPlayer Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Visst dette er serriøst. Mannfolka er nok sinte ja. Kanskje pga sjalusi. Mange skryter jo og lyver at tissefanten er mye større enn den egentlig er. Kvinnfolka liker det helt sikkert. Noen synest kanskje det er ekkelt. Hva så? Du har rett til å gå ute blandt folk selv om tissefanten er stor. Folk trenger jo ikke se ned der hele tiden heller
Hulderen Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 har ett par slike. Dette medfører at den synes enda bedre.. baggy tøy er best, men det ser litt slumsetr ut, og passer seg ikke altid Men hvis du bruker stram bokser under vide bukse, da viser den vel ikke noe særlig? 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Hvis jeg iike følte det var ett ptoblem ville jeg aldri postet noe, di fleste vil nok si at for stort utstyr ikke er noe problem.. dem tar feil. Bulken på buksa mi er rimelig stor, da min penis er veldig stor i slapp tilstand.. og er ikke noe bare jeg føler... en mann sa til meh i går... ikke fly rundt på oslo s med stå kukk.. Da håper jeg du satte han på plass og ropte "Den er slapp"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå