Gå til innhold

"ikke-røykere" passer ikke inn på en bar

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mister

røking er noe som hører helt naturlig inn på en bar/pub. Det er faktisk mer normalt å ta seg en røyk der enn f.eks hjemme eller ut i det fri.

Det er mange av røykerne som bare er festrøykere og som liker å nyte dette nytelsesmiddelet nå de er ute på fest. Det er jo også nettopp til festlige anledninger røyk er tiltenkt for - som alkohol.

røyk hører faktisk like godt sammen med en bar som alkohol.

Det har aldri vært meningen at folk som nærer en stor aversjon mot røyk og røyker skulle tilbringe sin tid på et slikt utested.

Barer er først og fremst et sted for de som liker å ta seg en røyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi stakkars (eller forbannede .. alt etter som) ikkerøykere bør jo være avholds også - det skulle bare mangle... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gidderikkeloggemeginn
røking er noe som hører helt naturlig inn på en bar/pub. Det er faktisk mer normalt å ta seg en røyk der enn f.eks hjemme eller ut i det fri.

faktisk enig i det du sier her (i prinsippet)

faktisk så føler jeg det nå som om svært mange av ikke-røykerne har gått å foraktet meg fordi jeg røker. Deler av min bekjentskapskrets har i det siste gitt sterker uttrykk for sin skadefryd over røykeloven.

Jeg følte ikke dette før, og det virker nå som om enkelte nå lar sitt sanne jeg komme ut i all dens avsky. Noen av dem er blandt mine venner (eller kanskje var)

(er registert medlem her, men velger å være anonym nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest røykerenda

for ikke å snakke om de som ikke er dine venner...

En eldre mann bad meg slutte her en dag, har aldri sett han før :o

hva har skjedd med dere ikke-røykere etter den nye harselerings-loven kom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 16 års røyking sluttet jeg siste uke....Orket ikke mer av negativiteten til alle røykerne, og deres sinne over den nye røykloven. Jeg ga rett og slett etter, og flere burde gjøre det. Sånn som jeg ser det nå, er røykerne så bitre nå over den nye røykeloven att de nesten ikke klarer å nyte røyken sin lenger...

Det er ikke røykerne som har seiret, let`s face it........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Og røyker passer ikke til å være førskolelærere, hjelpepleiere, sykepleiere, leger, sosionomer eller ha andre jobber der de har med mennesker å gjøre. Røykere passer heller ikke til å ha barn, besøke folk med barn eller å ha venner/familiemedlemmer som har allergi, lungesykdommer eller hjerte/karsykdommer. Røykere passer heller ikke til å være i nærheten av folk som er arvelig disponibelt for kreft eller hjerte/karsykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stakkars (eller forbannede .. alt etter som) ikkerøykere bør jo være avholds også - det skulle bare mangle... :ler:

:o :o :o Dæven, har visst gått feil mange ganger jeg!!!! Er på pub/publokale hver gang jeg er ute jeg... og jeg som har sluttet å røyke og som nesten ikke drikker...

Burde stå skilt altså,

ikke-røykere og avholds/nestenavholdser ikke velkommen, gå hjem!! PS. det er nemlig ikke mulig å ha det morro og være sosial på utsted for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

:o :o :o Dæven, har visst gått feil mange ganger jeg!!!! Er på pub/publokale hver gang jeg er ute jeg... og jeg som har sluttet å røyke og som nesten ikke drikker...

Ja, du må være en morsom kunde, du..Men satser på at du får en god del til å drekke seg til mots, da, så da går det vel opp i opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Ja' date=' du må være en morsom kunde, du..Men satser på at du får en god del til å drekke seg til mots, da, så da går det vel opp i opp :wink:[/quote']

:tunge1: jeg er morsom :sjarmor: , jeg er kunde (tjener pæng på eplemost og apelsinjuice også!!) og trekker selvsagt folk!!! :sjarmor::sexy::tunge1:

å prøve å drekka seg til mots gir derimot ikke særlig respons da jeg ikke har skrekkelig sansen for dritings mannfolk og er fryktelig flink til å bare bli kvitt dem!! :roll::ler:... men det er klart, det finner de jo ikke ut før etterpå, og da har jo puben fått det de trenger allerede!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...