Gjest Phair Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 Vet dere når passkontoret åpner på politihuset? Hva er prisen, og man får det vel på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. juni 2004 #2 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvor bor du? Nei, man får det etter ca 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 21. juni 2004 #3 Del Skrevet 21. juni 2004 Oslo. Mente man fikk det på dagen jeg. Shit , dårlig tid nå :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #4 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er bare nødpass du får på dagen. Jeg fikk nytt pass for noen måneder siden og da hadde jeg det i posten etter 6 dager. Riktignok ikke i Oslo, men... Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 i Fredrikstad fikk jeg pass mens jeg ventet.. Men det er av den gamle typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 Du får nødpass på dagen. Mener å huske prisen er den samme som for vanlig pass - 750,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Oslo har hatt 2-3 uker ventetid i det siste, så jeg håper du ikke har det veeeldig travelt. Håndskrevne pass skal man ikke lengre få i Norge, de maskinlesbare skal være innført i alle politidistrikter fra 1. januar (tror det var datoen). Disse lages kun ett sted i landet, ligger i Stavanger tror jeg, og er dermed praktisk umulig å få dem på dagen selv om det ikke skulle være kø... Men som nevnt lengre oppe her kan du få nødpass på timen. Dette kan også ordnes på flyplassen om du drar fra Gardermoen. Men økonomisk er det ikke, siden det koster det samme som et vanlig pass, og er gyldig kun for en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #8 Del Skrevet 22. juni 2004 Jaja, var der i dag og må vente et sted mellom 7 til 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå