Gå til innhold

Hva snakker dere om etter mange år sammen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter ti år og vel så det, med barn og hus og jobb og bil, blir det mange "praktiske samtaler" hos oss. Mye dreier seg om barna, både det praktiske og småhistorier om hva de har gjort eller sagt i løpet av en dag. Innimellom kan et savn etter å snakke om mer filosofiske emner dukke opp, men det går som regel fort over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det lurer jeg på.....føler vi kommuniserer dårlig, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.

Anonymous poster hash: 9598c...4a1

Hva mener du med at dere kommuniserer dårlig?

Ser folk har svart at de snakker om alt mulig rart, men det går jo ikke akkurat på kommunikasjon i den forstand at man er flink til å prate om ufarlige ting osv.

Jeg og mannen er ganske elendige på kommunikasjon, og jeg er verst. Takler ikke kritikk og er veldig konfliktsky. Så vi snakker omtrent ikke om ting som er vanskelige. Er det noe som virkelig plager meg/oss må jeg ta det på mail eller sms. Patetisk, javisst. Men vi har det jo bra sammen tross alt.

Men samtaleemner går vi aldri tom for nei. Snakker om alt mellom himmel og jord, fra livet etter døden til løsninger på verdensproblemer. Har det veldig morsomt med diskusjonene våre fortsatt, etter 14 år sammen. Til tross for ræva kommunikasjon. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...