Gjest Ung tøff mann Skrevet 24. juni 2014 #1 Del Skrevet 24. juni 2014 Skal til Bergen i morgen, noen som vet hvor jeg kan kjøpe den beste softisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 25. juni 2014 #2 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Haha! Bergen er så stor by at det skal mye til for å vite hvor den beste softisen finnes. Da må nok folk ha prøvd "hundrevis" av kiosker og kaféer før de kan avgjøre det Endret 25. juni 2014 av Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ung tøff mann Skrevet 25. juni 2014 #3 Del Skrevet 25. juni 2014 På de to første stedene jeg prøvde å kjøpe softis så var maskinene ødelagte, men det gikk på nummer tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopsydaisy Skrevet 25. juni 2014 #4 Del Skrevet 25. juni 2014 Alle softissjappene i Bergen er vel Hennig Olsen distrubutører alle mann,(tror jeg), så om det er så mye forskjell i smak vet jeg ikke. Men på Big Bite mellom Torgallmenningen og Bryggen mener jeg de har et ganske bredt utvalg av strø, og iallefall av kuleis. Og 7Eleven nede på Torget har også veldig bra utvalg av strø. Jeg tror det er der jeg har sett en sånn plakat som står at de har....ehhh...jeg oppdaget nettopp at du skrev dette igår, og at du allerede har kjøpt. Æchhh.. Feil sted til feil tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calium Skrevet 25. juni 2014 #5 Del Skrevet 25. juni 2014 På Zachen har de en kiosk som selger knallgod is! Anbefaler Prince-is - to kuler med valgfri is, med softis på toppen! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 25. juni 2014 #6 Del Skrevet 25. juni 2014 Du burde prøve frozen yoghurt om du ikke allerede har prøvd den. Er kjempegod for den er frisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 25. juni 2014 #7 Del Skrevet 25. juni 2014 Det er en bitteliten konfektbutikk på Galleriet som har nydelig softis Man kan faktisk se vaniljen i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå