AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Dere som nettopp har tatt teoriprøven, hvordan var vanskelihetsgraden i forhold til teoritentamen.no eller teoriprove.no? Og hva ligger den på i pris nå? Anonymous poster hash: 4be51...ab8
tingeling~ Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Tok i fjor sommer, og JEG synes den ekte prøven var lettere enn de jeg tok på nettet :D Sto vel med et nødskrik på bare 1-2 prøver på teoritentamen.no før jeg bare hoppet i det og drog på trafikkstasjonen. Fikk 2 feil den koster i overkant av 500 mener jeg å huske! Mitt tips er å bruke høretelefonene som har tilgang til, og ta seg tid til å få spørsmålet og svaralternativene opplest muntlig på datamaskinen. Det hjalp meg iallefall Lykke til!
aether Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Ei venninne sa at det var tidsbegrensing på teoriprøven. Stemmer dette?
Gjest New_Girl Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Ei venninne sa at det var tidsbegrensing på teoriprøven. Stemmer dette? En bestått teoriprøve er gyldig i 3 år, hvis det er det du mener?
aether Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 En bestått teoriprøve er gyldig i 3 år, hvis det er det du mener? Øh, nei. Jeg mener om man har en viss tid på seg når man sitter å tar teoriprøven.
Safiye Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Øh, nei. Jeg mener om man har en viss tid på seg når man sitter å tar teoriprøven. 90 minutter. Forøvrig syntes jeg at teoritentamen var super. Siden inneholdt godt varierte spm og var litt vanskeligere enn prøven.
Nuttery Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Tror prøven kostet litt i overkant av 500 kroner, og jeg syntes prøven var vanskeligere på teoritentamen.no enn den virkelige prøven Jeg brukte 9 minutter på prøven, men vet at folk sitter mye lenger enn det, så du går nok ikke tom for tid.
Gjest New_Girl Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Øh, nei. Jeg mener om man har en viss tid på seg når man sitter å tar teoriprøven. Det har man selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Jeg synes den faktiske teoriprøven var mye (!!!) lettere enn diverse nettprøver jeg tok. Jeg brukte 10 min. Anonymous poster hash: cf27d...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå