Gå til innhold

Teoriprøven, pris og sånn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som nettopp har tatt teoriprøven, hvordan var vanskelihetsgraden i forhold til teoritentamen.no eller teoriprove.no? Og hva ligger den på i pris nå?

Anonymous poster hash: 4be51...ab8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok i fjor sommer, og JEG synes den ekte prøven var lettere enn de jeg tok på nettet :D Sto vel med et nødskrik på bare 1-2 prøver på teoritentamen.no før jeg bare hoppet i det og drog på trafikkstasjonen. Fikk 2 feil :) den koster i overkant av 500 mener jeg å huske!

Mitt tips er å bruke høretelefonene som har tilgang til, og ta seg tid til å få spørsmålet og svaralternativene opplest muntlig på datamaskinen. Det hjalp meg iallefall :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Ei venninne sa at det var tidsbegrensing på teoriprøven. Stemmer dette?

En bestått teoriprøve er gyldig i 3 år, hvis det er det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bestått teoriprøve er gyldig i 3 år, hvis det er det du mener?

Øh, nei. Jeg mener om man har en viss tid på seg når man sitter å tar teoriprøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, nei. Jeg mener om man har en viss tid på seg når man sitter å tar teoriprøven.

90 minutter.

Forøvrig syntes jeg at teoritentamen var super. Siden inneholdt godt varierte spm og var litt vanskeligere enn prøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror prøven kostet litt i overkant av 500 kroner, og jeg syntes prøven var vanskeligere på teoritentamen.no enn den virkelige prøven :)

Jeg brukte 9 minutter på prøven, men vet at folk sitter mye lenger enn det, så du går nok ikke tom for tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Det har man selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes den faktiske teoriprøven var mye (!!!) lettere enn diverse nettprøver jeg tok. Jeg brukte 10 min.

Anonymous poster hash: cf27d...f55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...