'Lilly' Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 Pus hadde ikke kommet inn om morgenen. Jeg ropte og ropte, men ingen pus kom. Jeg hadde en litt vond følelse i magen, akkurat som om jeg visste at noe hadde skjedd, men jeg tenkte at den bare hadde tatt seg en lengre tur. Jeg gjorde meg klart til å dra på 10-års jubileumsfest for klassen fra ungdomsskolen, noe jeg var med på å arrangere og noe jeg gledet meg veldig til. Vi dro avgårde, og litt nedi veien så vi en bylt som lå i veikanten. Det var pus med det gjenkjennelige halsbåndet. Jeg fikk sjokk... gråt ikke, men skalv. Tenkte at jeg måtte på festen, og at det var typisk at det skjedde i dag. Mannen min snudde bilen, gikk ut, og plukket opp pus og la den i en plastpose bak i bilen. Hele veien hjem til festen er som et vakum. Husker ikke noe fra turen. Festen var like ved mitt barndomshjem og like ved der pus ble født. Vi tenkte vi ville grave den ned der. Kom til festlokalet, der mannen min skulle spille. Jeg tok bilen hjem til mamma og pappa der jeg skulle skifte. Da kom tårene, men jeg klarte å stoppe det etter en stund. Festen gikk bra, og det var moro, men når jeg kom hjem brøt jeg sammen i tårer. Lille søte pus kommer ikke mer igjen... Den lille bylten, som var så redd når den var liten, men som var blitt så tillitsfull når den vokste til. Den som kom hoppende opp i senga, trampende og malende, som dro i gardina når den ville opp i vinduet, som elsket våtfor, som mjauet og hilste hver morgen, som elsket dyreprogram på tv, og som var så glad i mamman sin (den andre pusen vår...) Det er forferdelig trist! :cry: Og jeg gråter litt innimellom fremdeles, når jeg plutselig ser for meg pus i ulike situasjoner, og venter på at den skal sitte utenfor verandadøren en morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #2 Del Skrevet 21. juni 2004 Så trist. :cry: Det er tungt å miste et høyt elsket kjæledyr. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 21. juni 2004 #3 Del Skrevet 21. juni 2004 :trøste: fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 uff så trist :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 Uff, jeg vet akkurat hvordan du har det. Husker når kattepusen min ble påkjørt. Det var så trist å se han død, han var helt varm og så bare ut som han sov. Vi begravde han i hagen. Nei, nå ble jeg trist. En klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juni 2004 #6 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vet ikke om dt hjelper men her er en fra meg til deg i allefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 21. juni 2004 #7 Del Skrevet 21. juni 2004 Det var kjempetrist å høre. Kan bare gi en: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. juni 2004 #8 Del Skrevet 21. juni 2004 Blir så trist av å høre dette - minner en på hvor glad man er i dyrene sine - en stor :trøste: til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. juni 2004 #9 Del Skrevet 21. juni 2004 :trøste: så trist. Det er så vondt å miste et fyr så det kommer en ekstra fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. juni 2004 #10 Del Skrevet 21. juni 2004 Huff så trist.. Skjønner godt at du er lei deg. :trøste: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 21. juni 2004 #11 Del Skrevet 21. juni 2004 så trist.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 21. juni 2004 #12 Del Skrevet 21. juni 2004 Huff, så trist, føler med deg... :cry: Men godt at du fant henne da, når hun først skulle være så uheldig, så slipper du å gå å lure på hvor hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 21. juni 2004 #13 Del Skrevet 21. juni 2004 *snufs* :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. juni 2004 #14 Del Skrevet 21. juni 2004 Så trist når slike ting hender. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 21. juni 2004 #15 Del Skrevet 21. juni 2004 :cry: Så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 22. juni 2004 #16 Del Skrevet 22. juni 2004 *snufs* ... :cry: Kjempe vondt å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 22. juni 2004 #17 Del Skrevet 22. juni 2004 Å nei.... Jeg blir helt satt ut av å lese slike historier. Får umiddelbart lyst til å styrte hjem til lille pusungen min og kose og klemme han flat omtrent...Han er 10 måneder nå, har fortsatt ikke vært ute (annet enn på terrassen, og han hopper ikke ned selv om vi bor i høy første etg. Ihvertfall har han ikke gjort det enda). Tror ikke jeg orker å la han bli utekatt jeg...det er så mange farer som lurer for en liten troskyldig, god og snill pus der ute... :cry: Jeg føler virkelig med deg, stor trøste er på vei til deg fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #18 Del Skrevet 22. juni 2004 Stakkar deg Det minner om når min pus døde, den ble bare 5 måneder gammel.. Skulle ønske kattepuser var udødelige, eller iallfall folk passet litt bedre på når de kjørte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 22. juni 2004 Takk for omtanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå