AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg er ødelagt etter seksuelt misbruk som barn og psykisk mishandling i et forhold i voksen alder. Jeg vet ikke hvem jeg er. Hvem er jeg? Ville jeg vært den samme elendige personen i dag uten misbruk og mishandling? En tafatt, trist og feig kujon? Redd for alt. Redd for å være alene, redd for å være sosial. Jeg er ødelagt. Jeg vet ikke hvem jeg er... Anonymous poster hash: fd5fc...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Del Skrevet 23. juni 2014 Psykolog neste. Det tar tid. Jeg brukte nesten 10 år. Psykomotorisk fysioterapi var også til god hjelp. Anonymous poster hash: f98a8...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg har psykolog men fordi jeg bor i gokk blir det kun en gang i måneden. Fastlegen min sa sist jeg var der at jeg måtte ta meg sammen og skaffe meg en jobb. Jeg har prøvd å ta meg sammen, men bare det å holde meg oppreist har tatt all energi og tappet meg for alle krefter. Dråpen var at jeg ikke klarte ta vare på mitt eget barn. I felles enighet med faren bestemte vi at barnet skal bo hos han. I kveld har jeg grått så mye at jeg trodde jeg fikk hjerteinfarkt. Anonymous poster hash: fd5fc...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 23. juni 2014 #4 Del Skrevet 23. juni 2014 Frivillig innleggelse på psykiatrisk sykehus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå