Gå til innhold

Sovesofa for hver natt.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har testet ut disse sovesofa modellene over tid? Første modell, Harmony fra Bohus, nr 2 er Discovery, også fra Bohus og nr 3 er Sofia fra Møbelringen. Jeg er ute etter å finne den sovesofaen som har best madrass for daglig bruk. Jeg ser At bedin-sofaene har flere valgmuligheter med madrasser enn de typiske andre sovesofaene har. Liker best den første pga utseende og størrelse, men jeg er avhengig av god madrass og håper noen her har erfaring å dele om pocketfjærmadrassene til bedinsofaene? Takk!

7070021004564.jpg

7070021004564_5.jpg

7070021004557.jpg

7070021004557_3.jpg

7070021004007.jpg

130320290428-w656.jpg

130320357541-w656.jpg

Anonymous poster hash: 703bf...0c6
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Jeg har den nr 2 ovenfra (BEDinside fra Hovden) på gjesterommet, og må si jeg er veldig fornøyd. Gjestene rapporterer at de ligger godt, og selv synes jeg det er utrolig praktisk å slippe så mye styr med å "lage til" gjesteseng (bare å dra den ut, gjort på 10 sekunder, se link).

http://www.hovdenmobel.no/kategori/index/2/bedinside

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den nr 2 ovenfra (BEDinside fra Hovden) på gjesterommet, og må si jeg er veldig fornøyd. Gjestene rapporterer at de ligger godt, og selv synes jeg det er utrolig praktisk å slippe så mye styr med å "lage til" gjesteseng (bare å dra den ut, gjort på 10 sekunder, se link).

http://www.hovdenmobel.no/kategori/index/2/bedinside

Takk! Det er en veldig fordel ja, og også litt av grunnen til at jeg vurderer den :)

Kunne du velge farge på trekk og madrass? Jeg ser bedinsofaen har to typer fjærmadrasser, en for vanlig gjestebesøk og en for daglig bruk. Hvilken har du?

Gjest iGirl
Skrevet

Takk! Det er en veldig fordel ja, og også litt av grunnen til at jeg vurderer den :)

Kunne du velge farge på trekk og madrass? Jeg ser bedinsofaen har to typer fjærmadrasser, en for vanlig gjestebesøk og en for daglig bruk. Hvilken har du?

Du kan få den akkurat som du vil på alle måter om du bestiller direkte fra leverandør, men jeg kjøpte min på møbelringen og valgte farge og madrasstype. Jeg valgte da pocket som skal gi litt bedre liggekomfort. Tror jeg ga rundt 14000 hvis jeg husker riktig.

Jeg tror jeg kunne brukt den som seng hver natt, så god er den faktisk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få den akkurat som du vil på alle måter om du bestiller direkte fra leverandør, men jeg kjøpte min på møbelringen og valgte farge og madrasstype. Jeg valgte da pocket som skal gi litt bedre liggekomfort. Tror jeg ga rundt 14000 hvis jeg husker riktig.

Jeg tror jeg kunne brukt den som seng hver natt, så god er den faktisk. :)

Takk. Da vet jeg litt mer :)

Skrevet

Det finnes bare en skikkelig god sovesofa: BedInside.

De har både god liggekomfort og er gode å sitte i.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes bare en skikkelig god sovesofa: BedInside.

De har både god liggekomfort og er gode å sitte i.

Men ifølge nettsiden til Hovden finnes disse med flere typer madrasser alt ettersom hvor mye sofaen skal brukes. Hvilke har du prøvd ut? Hva slags madrass?

Skrevet

Jeg har madrass med pocketfjærer i min sovesofa, og gjestene mine skryter av komforten.

Det har kommet et par nye alternativ etter jeg kjøpte min sofa, og jeg aner ikke hvordan de er å ligge på. Det kan være de er bedre for akkurat deg.

Jeg anbefaler deg å prøveligge sovesofaen slik du prøveligger ei seng før du handler. Du skal tross alt sove i den hver natt. Jeg regner med at Møbelringen har alle madrassene tilgjengelig i utstillingene sine. De hadde i hvert fall det da jeg handla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...