Gå til innhold

Hjelp med naboene :O

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud det høres helt grusomt ut! Og ikke normalt i det hele tatt!

Er dette i nord norge? Der har jeg hørt de kan være veldig sosiale og åpne, i Oslo hadde det her ikke vært normalt hvertfall. Tror jeg hadde sagt at jeg ikke liker å være med på sånt, at jeg ikke hadde tid og bedt de la meg være i fred

Anonymous poster hash: fecf2...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle land dette er jo helt vilt.

Enten må du/dere flytte eller si ifra om at du ikke har helse til å være såpass sosial. Skyld på en "usynlig sykdom" som migrene etc.

Skrevet (endret)

Det skal arrangeres felles aktivitet hjemme hos dere uten at dere har godkjent det? Dette tror jeg ikke noe på...

Helt normalt.

Jeg og en gjeng på 70 personer har planlagt å spille bowlig hos deg på onsdag, tenkte du ville vite det.

Endret av Evilposelos
Gjest Whitestripes
Skrevet

Helt normalt.

Jeg og en gjeng på 70 personer har planlagt å spille bowlig hos deg på onsdag, tenkte du ville vite det.

:ler:

Flaskebowling, da? Jeg har dessverre ikke bowlingbane, men takk for the heads up!

• Liker 1
Skrevet

Dette må da være en tulletråd? :laugh: Ingen som forventer at noen skal kunne varte opp for flere hundre naboer vel?

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

I alle land dette er jo helt vilt.

Enten må du/dere flytte eller si ifra om at du ikke har helse til å være såpass sosial. Skyld på en "usynlig sykdom" som migrene etc.

Anonymous poster hash: cb43b...f46

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst?

Aldri hørt om slikt før. Dette måmdere da ha fått bewkjed om før dere kjøpte?

Slik at dere var klar over hva dere flytta til?

Skriv et brev til styret, og forklar hvordan dere opplever dette, eller meld det inn som sak til generalforsamlingen.

Anonymous poster hash: 640da...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...