Gå til innhold

Mary Kate Olsen eller Ashely Olsen

AnonymBruker

28 stemmer

1. 1. Olsen Tvillingene

• Ashley Olsen
      12
    • Mary Kate Olsen
      3
    • Like fine
      3
    • Ingen av dem var noe fine
      10

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Av alle tre søsknene synes jeg (mann, for ordens skyld) også at Elizabeth er penest nå. Men av tvillingene synes jeg nok Ashley er penest, så svaret på TS' spørsmål blir Ashley. De er jo nesten helt like, så jeg vet ikke helt hva som skiller.

Anonymous poster hash: c5745...c60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes begge var kjempepene før, men med tiden synes jeg bare de har blitt mindre og mindre pene. De ser slitne og nesten ustelte ut, med buskete øyebryn, livløse og bleike ansikt, ser usminket ut, ja... De så så friske og glødende ut før.

Elizabeth Olsen er penest i dag :)

Jeg er HELT enig med deg.

Anonymous poster hash: 14165...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker

Jeg synes begge var kjempepene før, men med tiden synes jeg bare de har blitt mindre og mindre pene. De ser slitne og nesten ustelte ut, med buskete øyebryn, livløse og bleike ansikt, ser usminket ut, ja... De så så friske og glødende ut før.

Elizabeth Olsen er penest i dag :)

Det er nok den stilen de er "hektet" på. Store og formløse plagg, flatt hår, bustete øyebryn og lite tan (syns faktisk de hadde sett verre ut dersom begge var frelst av selvbruning, kombinert med den klesstilen hadde det sett harry ut).

Anonymous poster hash: 6db05...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har faktisk norske aner. På farssiden. Utvandret fra Norge på begynnelsen av 1900-tallet. De var forøvrig i Norge i fjor høst. Og Mary Kate er forlovet med en gammel gubbe som er halvbroren til President Sarkozy i Frankrike..

Anonymous poster hash: 2387c...ec9

Altfor stor aldersforskjell. 16 år er mye!

(http://www.usmagazine.com/celebrity-news/pictures/mary-kate-olsen-and-olivier-sarkozys-courtside-pda-2013294/30150)

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at folk ikke kan lese

Jeg spurte om Ashely Olsen og Mary Kate Olsen

Elizabeth Olsen har ingenting med denne pollen å gjøre.

Anonymous poster hash: f286d...5ed

Pollen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Kate.

Men det er kanskje fordi jeg alltid har syntes at hun har vært den mest spennende og kule av dem, mens jeg alltid har sett på Ashley som veldig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen egentlig. Men jeg syns det er interessant hvor like de er til å være to eggede tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen egentlig. Men jeg syns det er interessant hvor like de er til å være to eggede tvillinger.

Oi, det visste jeg ikke! De har jo ofte hatt forskjellige hårfarger og man har kunnet se forskjell på grunn av det, men da de var små var de jo kliss like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det visste jeg ikke! De har jo ofte hatt forskjellige hårfarger og man har kunnet se forskjell på grunn av det, men da de var små var de jo kliss like!

Vet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man ser etterhvert sliten og gusten ut av et helt liv hvor det nesten ikke er lov å spise. Stakkars små.

Anonymous poster hash: 6c440...191
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser etterhvert sliten og gusten ut av et helt liv hvor det nesten ikke er lov å spise. Stakkars små.

Anonymous poster hash: 6c440...191

Og så er de jo allerede blitt 28 år gamle, da. Man kan ikke forvente å se ut som da man var 18 for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De ser eldre ut enn de er, mye på grunn av at de er så tynne:

http://www.examiner.com/article/mary-kate-and-ashley-olsen-to-release-new-fragrance-nirvana-2014

Også er det de forferdelige ansiktsuttrykkene. De anstrenger ansiktet sånn.

Anonymous poster hash: 14165...734

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...