Gå til innhold

Klåfingra damer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ringnes

Jeg har et problem som jeg vil ha synspunkter på.

Det har seg slik at jeg fra naturens side har vært ganske heldig med kroppen min. I tillegg har jeg trent knallhardt i mange år og resultatet er en six-pack som jeg får mye skryt for (av kompiser blant annet).

Jeg er ikke en sånn stor boler-type som sikkert mange tror, som går rundt og blåser meg opp og nyter å få blikk. Jeg er heller ganske tynn. Nå har det seg sånn at når jeg er på byen med kamerater så hender det nesten hver helg at det blir snakk om kropp hvis noen av kameratene mine snakker med jenter. Det ender ALLTID med at magen min blir nevnt, og det er da det skjer. Damene kommer bort og skal kjenne. Ikke alle nøyer seg med å kjenne lett på utsiden av klærne heller. Rett som det er knepper de opp en knapp i skjorta for å kjenne under.

Det jeg reagerer på er hvorfor ingen synes dette er å gå over streken?

Tenk dere selv jenter, om jeg skulle gått bort å kjent på puppene deres? Bare fordi at ei venninne hadde sagt at du hadde knallfine pupper så hadde ikke det legitimert det noe mer. Det hadde i 99 av 100 tilfeller endt med et slag i trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Du har rett, det er å gå over streken. I fylla mister mange noen hemninger. Jeg tror ikke noen ville gjort det i edru tilstand. Du er i din fulle rett til å si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bare skal stanse nysgjerrige fingre før de knepper opp!

Slik oppførsel er ikke ok, hverken fra mann eller dame!

Bli strengere!!!

Tenk hvis du får dame, og hun må stå å se på at du blir klådd på? Det er ikke greit!

Bli flinkere til å nekte klåfingra damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Samboeren min ble kløpet i rumpa ute på byen, og han ble helt paff... Jeg trodde virkelig ikke at jenter gjør slikt, men tok tydeligvis feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veeldig mange menn som tar seg tilrette, og det har jeg inntrykk av at damer synes rettferdiggjør deres egen oppførsel på det området.

Knips vekk fingrene deres dersom det er ubehagelig.

Stopp dem før de kommer så langt.

Du har helt rett...det er å gå over streken. Og det kan du trygt si til dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Samboeren min ble kløpet i rumpa ute på byen, og han ble helt paff... Jeg trodde virkelig ikke at jenter gjør slikt, men tok tydeligvis feil.

En gang var en hånd på veg opp mellom beina mine bakfra. En kamerat så opptrinnet og fiket til hånda hennes :) Par andre ganger (bare to) har jeg blitt kløpet eller klappet på rumpa av jenter jeg har passert. Selv har jeg vel klappet på en rumpe i fylla jeg og (var sytten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter tar seg friheten til å ta på menn fordi de med 99% sikkerhet "har lov". De fleste menn har ikke noe imot dette så sant det gjøres litt diskret.

Opplever av og til når jeg er på byn at jeg kjenner en hånd som kniper meg i baken når jeg går bortover. Jeg snur fort og ser etter.... Men er aldri rask nok til å vite med sikkerhet hvem det er. Kan ikke gå bort til noen og virke sint og si:" HEI!! tok du meg på baken?? skjerp deg". Dette kunne jeg aldri ha sagt. For hvis man tenker litt etter så er det KUN positivt "å bli tatt på". Det øker selvtillitten, at noen syns man er attraktiv og liker man damen som gjorde det har man litt større sjans hos henne. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sjelden overrasket over hva folk er istand til å gjøre...

Derimot blir jeg gang på gang svært overrasket over de som ikke sier klart og tydelig ifra, når ting ikke er ok.

Så mitt råd: si ifra da vel..så slipper du klåfingrete damer :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt:

Klår hun på deg, så klår du tilbake. Ta henne på puppen eller noe.

Da tenker hun seg kanskje om neste gang, og skjønner at det faktisk er klåing hun bedriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt:

Da tenker hun seg kanskje om neste gang, og skjønner at det faktisk er klåing hun bedriver.

hun vet jo at det er klåing, men hun gjør det selvom! FORDI hun er jente. Og jenter har "makt" til det.

Hvis damen er tillstrekkelig sexy så er ikke dette noe problem for en dame overhode fordi de fleste menn liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 040904,ikke innlogget nå

Dette er IKKE akseptabelt!

Hva ville de samme jentene gjort om en fremmed fyr begynte å klå på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Veldig enkelt:

Da ender vi jo bare opp i senga til slutt. Er hun fin skal jeg vurdere å klå tilbake, hvis ikke skal jeg gi henne en advarende finger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grinele:aline har en syk hjerne idag... :grinele:

og bare for å ikke bli missforstått heeelt, det var ikke klåinga i første innlegg jeg lo av, det er overtramp og bør stoppes og sies ifra om at faktisk ikke er ok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Det koker vel ned til det faktum at menn fra naturens/kulturens side ikke er så beskyttende mot sin egen kropp (og seksualitet) som kvinner er, og har måtte være.

Kvinner er som oftest de som er ofre for overgrep, av den ene eller annen art.

Kvinner kan bli gravide, ikke menn(?)

Menn er sterkere enn kvinner, kan derfor lettere forsvare seg selv

Menn har en mer åpen seksualitet, kvinner har i århundreder ikke skulle like kropp og sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...