Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 Vet ikke om dette er riktig forum og spørre i men... Jeg trenger å få trykket opp visittkort til et lite firma. Er det noen som har et sted og anbefale? Jeg kan gjøre mye hjemme selv. Så hvis noen også kan fortelle meg hvilken type fil et trykkeri feks må ha? Har photoshop. Så hvis det er noen trykkere der ute som kan gi et ekspempel på priser etc så blir jeg veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 21. juni 2004 #2 Del Skrevet 21. juni 2004 Vi bruker et sted som heter Otto Stenersen i Oslo. Vet ikke hvem som har designet kortene for når vi bestiller nye nå så har de jo alt klart til meg. Våre kort koster 1000 eks moms for 200 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #3 Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan få gratis visittkort på Vistaprint, hvis du er interessert i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 Gratis??? Hva er bakdelen med det der da? Ingenting er vel gratis her i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 Det beste du kan sende til trykkeriene om de garantert ikke skal endre noe, er en pdf-fil med trykke-kvalitet. Da må du passe på å ha riktig størrelse på kortet også. Alternativt kan du sende dem en psd-fil, men da må trykkeriet gjøre litt, og det kan hende de tar seg betalt for det. Trykkekostnaden avhenger av hvor mange kort du trykker opp. Shakira sin pris er rimelig vanlig for 200 stk. De neste 200 kortene koster gjerne bare 600, neste 200 stk 300 kroner etc. Det vil si at du bør samle sammen ALLE i bedriften som skal ha og bestille samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #6 Del Skrevet 21. juni 2004 Gratis??? Hva er bakdelen med det der da? Ingenting er vel gratis her i verden... "Bakdelen" er at du får Vistaprint-logoen på baksiden av kortet (det er lite og diskret). I tillegg får du "bare" velge mellom 30 ulike design på kortet (mot 300 forskjellige om du betaler for det), og du kan bare bestille opptil 250 kort av gangen. Porto betaler du selv. Jeg synes det er et flott tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juni 2004 #7 Del Skrevet 21. juni 2004 Høres fremdeles ut til å være for godt til å være sant, har du virkelig bestilt derfra og fått kort hit til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #8 Del Skrevet 21. juni 2004 Høres fremdeles ut til å være for godt til å være sant' date=' har du virkelig bestilt derfra og fått kort hit til Norge?[/quote'] Ja, både jeg og flere andre jeg kjenner. Jeg er enig i at det høres for godt ut til å være sant, men det er ikke tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juni 2004 #9 Del Skrevet 21. juni 2004 Fant denne siden: Info på svensk? Dette ser jo bare helt lekkert ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #10 Del Skrevet 21. juni 2004 Fant denne siden: Info på svensk? Dette ser jo bare helt lekkert ut! Ja, det er samme side på svensk. Visste ikke at de hadde svensk side en gang, da er sikkert portoen billigere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juni 2004 #11 Del Skrevet 21. juni 2004 Vet det er samme side, trykket på det svenske flagget nederst på siden. Tenkte det var enklere å finne "skjulte farer" når jeg leste den svenske teksten *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #12 Del Skrevet 21. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå