AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #141 Del Skrevet 22. februar 2015 Beklager, men jeg klarer ikke, uansett hvor mye jeg prøver, å tro på historien din ts... Anonymous poster hash: f0a89...4bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 22. februar 2015 #142 Del Skrevet 22. februar 2015 Forsvinner det hunder rett som det er, uten at skrives om det i avisene. Hvis det ikke dukker opp et hundelik som den saken i Moss så blir det ikke omtalt. Jeg håper inderlig at TS er et troll, men det finnes dessverre mennsker som er så syke som TS og hennes enda sykere mann. jeg leste ikke om hunden før etter jeg hadde postet det første innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 22. februar 2015 #143 Del Skrevet 22. februar 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #144 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja, du er paranoid. Anonymous poster hash: 362f0...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå