Gå til innhold

Har min mann begått et mord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trollet? Hvordan kan dere vite det?

Har selv vært sammen med en mann som slengte to katter i bergveggen til de døde av skadene, skjøt og drepte ei med gevær. Brakk kjeven på en mann og banket opp flere, deriblandt en som mistet synet.

Han kisset katter til seg for å slenge de langt vekk , han mishandlet folk på fest , slo de med balltre eller knekte kjeven på de.

Venninna mi var sammen med en som slo katta til døde med en hammer. Jo, kjære folkens dette kan være sant!

Det finnes faktisk slike folk.

Jeg ble truet til taushet med trusler og vold, men fikk hjelp til å komme meg vekk etterhvert, heldigvis. Han satt inne flere ganger for vold!

Anonymous poster hash: 68ceb...7cb

Sier litt om deg og miljøet du henger i......

Anonymous poster hash: 68920...3b1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heihallo1998

Men han kan bli voldsom om han også drikker.

Anonymous poster hash: 72d42...08e

.......

tja, kan bli voldsom når han drikker og størknet blod på en hammer i garasjen? Dårlig kombinasjon spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke uvanlig at det er blod på verktøy. Jeg har da vært uheldig og slått åpent en negl på tommelen f.eks hvor blod selvfølgelig er vanlig at følger med og at det dermed også havner på hammeren som jeg har holdt i. Jeg har også gitt faen og fortsatt med arbeidet slik at det har blitt endel blod der fra et kutt i fingeren f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihallo1998

Så fikk jeg samlet styrke til å spørre han. Heldigvis var det kun nabohunden han avlivet.

Den har ikke brydd meg så mye med bjeffingen sin, men tydeligvis mannen min.

Men kjenner jeg blir litt skeptisk at han har planlagt drapet så nøye som han har gjort. Hunden stod ute i bånd med løpestreng og bjeffer om noen så mye som nærmer seg.

Mannen min hadde kastet mat til den som han hadde puttet sovetabletter i. Når den var slått ut så saget han over båndet for å få det til å se ut som bikkja hadde bitt/slitt over båndet. Tok den inn i skogen og slo den ihjel med hammeren. For så å begrave den.

Naboene leter fotsatt etter hunden sin. Høres dette crazy ut?

HVAAAAAAA hahahahha oi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skulle lest hele tråden gitt. Dette må jo være tull. Du er imot skillsmisselse men det er greit at han drepte naboens hund pga han var irritert?

Gjør deg selv en tjeneste og skriv hvor du bor og hva du heter. Kan være greit å ha noen til å linke et drap når det først skjer. Så slipper den 90% snille mannen din å sluntre unna med et drap når du har startet å bli litt irriterende for han.

Endret av Timza
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fy f*** så jævlig! Håper noen knerter mannen din på samme måte!

Anonymous poster hash: a949d...d52
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man veit aldri hva mennesker kan finne på. .. her svirrer det rykter om at en hund som bjeffet mye ble forgiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er frisk altså. Eneste er at han kan bli fort sint. Men nesten alltid om han har drukket for mye. Han har irritert seg over den hunden lenge. Men han er en som ikke viser det, holder det inne i seg. Så jeg er sikker på naboene ikke mistenkte han hatet den hunden.

Ingen er jo perfekte. Vi alle har jo feil. Jeg og.

Jeg var på en måte lettet over at det var kun hundeblod på den hammeren. Man kan jo bli paranoid og tenke verre ting.

Jeg kan ikke bare forlate han og flytte herfra. Jeg trives her på landsbygda. Dessuten er jeg kristen og imot skilsmisser. Mannen min har aldri rørt meg og er snill 90% av tiden.

Ja, riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slått deg at det kan være maling eller blod fra et uhell? Selv om du ikke skjærer deg på en hammer brukes hammere gjerne i samhandel med andre verktøy. Hvem gjemmer forresten et mordvåpen i redskapsskjulet hjemme?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Så fikk jeg samlet styrke til å spørre han. Heldigvis var det kun nabohunden han avlivet.

Den har ikke brydd meg så mye med bjeffingen sin, men tydeligvis mannen min.

Men kjenner jeg blir litt skeptisk at han har planlagt drapet så nøye som han har gjort. Hunden stod ute i bånd med løpestreng og bjeffer om noen så mye som nærmer seg.

Mannen min hadde kastet mat til den som han hadde puttet sovetabletter i. Når den var slått ut så saget han over båndet for å få det til å se ut som bikkja hadde bitt/slitt over båndet. Tok den inn i skogen og slo den ihjel med hammeren. For så å begrave den.

Naboene leter fotsatt etter hunden sin. Høres dette crazy ut?

Ja, det høres crazy ut. Og minner litt om det som skjedde i Val McDermids "sirenenes sang" (bok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Annonse

Noen oppdateringer TS?

Ikke personlig ment, men jeg synes man skal la slike tråder ligge. Enten er det trolling, og da er det ikke mer å si, eller så har TS en grunn til ikke å gi oss flere opplysninger som vi strengt tatt ikke har krav på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ikke personlig ment, men jeg synes man skal la slike tråder ligge. Enten er det trolling, og da er det ikke mer å si, eller så har TS en grunn til ikke å gi oss flere opplysninger som vi strengt tatt ikke har krav på heller.

Er vel ok å være nysgjerrig..

Anonymous poster hash: c3ede...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...