Gå til innhold

Har min mann begått et mord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, du er paranoid.

Men drypp hydrogenperoxid på for å sjekke om det er blod.

:popcorn:

Hva skjer da dersom det er og dersom det ikke er blod?

Anonymous poster hash: e12e3...732

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva skjer da dersom det er og dersom det ikke er blod?

Er det ikke blod så lyver han om å ha drept hunden. Uansett så er dette trolling.

Anonymous poster hash: 68920...3b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke blod så lyver han om å ha drept hunden. Uansett så er dette trolling.

Og det er du sikker på fordi...?

Anonymous poster hash: 0e42a...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan får man til å sjekke om det er blod, ved å dryppe på hydrogenperoxid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og det er du sikker på fordi...?

Fordi historien er veldig usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi historien er veldig usannsynlig.

Og det er også rart om hun skulle skrive detaljer offentlig her, dersom dette er skjedd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Mannen min er frisk altså. Eneste er at han kan bli fort sint. Men nesten alltid om han har drukket for mye. Han har irritert seg over den hunden lenge. Men han er en som ikke viser det, holder det inne i seg. Så jeg er sikker på naboene ikke mistenkte han hatet den hunden.

Ingen er jo perfekte. Vi alle har jo feil. Jeg og.

Jeg var på en måte lettet over at det var kun hundeblod på den hammeren. Man kan jo bli paranoid og tenke verre ting.

Jeg kan ikke bare forlate han og flytte herfra. Jeg trives her på landsbygda. Dessuten er jeg kristen og imot skilsmisser. Mannen min har aldri rørt meg og er snill 90% av tiden.

Unnskyld meg, men når en person gjør noe slikt mot et levende vesen, da er vedkommende syk, eller i min verden: klin gæern. Å være irritert over noe som fører til drap er ingen skyldning overhodet.

Naboen min har to hunder som gjør såpass mye at jeg til tider føler meg helt :bond: , men jeg har da virkelig ikke i tankene å gjøre noe av den grunn. Herregud liksom. <_<

Dessuten så høres det nå ut som du forsvarer handlingen til mannen din. >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man til å sjekke om det er blod, ved å dryppe på hydrogenperoxid?

I følge youtube..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det neste han tar livet av blir kanskje et troll, så løp, TS, løp.

Anonymous poster hash: 0740e...85e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg funnet en hammer full av blod, så hadde jeg ikke mistenkt min man for å drept noen, men har kunnet funnet på å sagt noe som dette " fant hammeren din full av blod, har du drept noen eller? "

Hadde han reagert på spøken min, ja da hadde jeg blitt bekymret ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dette mot all formodning i hele verden skulle være sant, TS, altså at han har drept nabohunden, da skal selvsagt mannen anmeldes og du flytte langt av gårde. Dyr eller ikke, noe sånt gjør ikke vanlige, stabile folk. Jeg tror utvilsomt fortsatt at dette bare er tull og tøys, men hvis det plutselig skulle stemme er det naturligvis ingen tvil om hva man skal gjøre.

Anonymous poster hash: cff09...74b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er frisk altså. Eneste er at han kan bli fort sint. Men nesten alltid om han har drukket for mye. Han har irritert seg over den hunden lenge. Men han er en som ikke viser det, holder det inne i seg. Så jeg er sikker på naboene ikke mistenkte han hatet den hunden.

Jeg var på en måte lettet over at det var kun hundeblod på den hammeren. Man kan jo bli paranoid og tenke verre ting.

Jeg kan ikke bare forlate han og flytte herfra. Jeg trives her på landsbygda. Dessuten er jeg kristen og imot skilsmisser. Mannen min har aldri rørt meg og er snill 90% av tiden.

Anonymous poster hash: 72d42...08e

Nei mannen din er ikke FRISK!! Han er en syk syk person. Når han greier å slå ihjel en hund med en hammer så er han syk. Hadde noen gjort noe sånt med min hund, da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Får virkelig håpe jeg ikke har så galne naboer.. Hadde min man gjort noe sånt, så hadde jeg følt avsky.

Og hvis du ikke synes dette er så ille, så kan du ikke være mye frisk du heller.. Jeg kjenner jeg ble kvalm..

Håper virkelig dette er en trolletråd :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

VÆR SÅ SNILL ikke mat dette trollet! Ikke er TS bare et troll, men en psykisk syk person som får kick av å skrive pm en slik syk handling. Vanlige, normale mennesker finner ikke på å skrive om slike ting, du må være psykisk syk for at du skal dikte opp dette.

Anonymous poster hash: e14b6...8b6
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

VÆR SÅ SNILL ikke mat dette trollet! Ikke er TS bare et troll, men en psykisk syk person som får kick av å skrive pm en slik syk handling. Vanlige, normale mennesker finner ikke på å skrive om slike ting, du må være psykisk syk for at du skal dikte opp dette.

Anonymous poster hash: e14b6...8b6

Du er fordomsfull og uviten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trollet? Hvordan kan dere vite det?

Har selv vært sammen med en mann som slengte to katter i bergveggen til de døde av skadene, skjøt og drepte ei med gevær. Brakk kjeven på en mann og banket opp flere, deriblandt en som mistet synet.

Han kisset katter til seg for å slenge de langt vekk , han mishandlet folk på fest , slo de med balltre eller knekte kjeven på de.

Venninna mi var sammen med en som slo katta til døde med en hammer. Jo, kjære folkens dette kan være sant!

Det finnes faktisk slike folk.

Jeg ble truet til taushet med trusler og vold, men fikk hjelp til å komme meg vekk etterhvert, heldigvis. Han satt inne flere ganger for vold!

Anonymous poster hash: 68ceb...7cb
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous poster hash: 72d42...08e

Jeg er så enig med disse to under her, og flere. Du er minst like syk som han, om du bare lar dette passere. Det er faen meg det sykeste jeg har lest på lenge! Anmeld det, og kom deg vekk der i fra! Herregud, ingen gjør slikt mot et annet levende vesen fordi at de var "irriterende"..!

Hvis dette mot all formodning i hele verden skulle være sant, TS, altså at han har drept nabohunden, da skal selvsagt mannen anmeldes og du flytte langt av gårde. Dyr eller ikke, noe sånt gjør ikke vanlige, stabile folk. Jeg tror utvilsomt fortsatt at dette bare er tull og tøys, men hvis det plutselig skulle stemme er det naturligvis ingen tvil om hva man skal gjøre.

Anonymous poster hash: cff09...74b

Nei mannen din er ikke FRISK!! Han er en syk syk person. Når han greier å slå ihjel en hund med en hammer så er han syk. Hadde noen gjort noe sånt med min hund, da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Får virkelig håpe jeg ikke har så galne naboer.. Hadde min man gjort noe sånt, så hadde jeg følt avsky.

Og hvis du ikke synes dette er så ille, så kan du ikke være mye frisk du heller.. Jeg kjenner jeg ble kvalm..

Håper virkelig dette er en trolletråd :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulovlig å ta livet av andres kjæledyr, med mindre man avliver for at den er for alvorlig skadet og ikke til å reddes.. Jeg tror du troller, og hvis ikke håper jeg din mann blir straffet! For sånn er ikke akseptabelt..

Hvor fikk han forresten tak i sovepiller???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan være sant det TS sier, vi hadde en nabo som kjørte over katter og tråkket på kattungene hjemme hos seg, foran barna sine!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er sant, synes jeg det er grusomt. Sikkert mange som er uenige med meg, men jeg mener dyredrap er like grusomt som å drepe et menneske. Ville aldri vært sammen med en som han!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...