AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #61 Del Skrevet 22. juni 2014 T R O L L Tro det eller ei, men det finnes mennesker som kan finne på å gjøre sånt. Anonymous poster hash: 0e42a...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #62 Del Skrevet 22. juni 2014 Pøh, man ser lett forskjell på om et bånd er bitt/slitt eller saget over. Anonymous poster hash: ebe16...db1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #63 Del Skrevet 22. juni 2014 Men er det sant, så gå til politiet/mattilsynet. Anonymous poster hash: ebe16...db1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #64 Del Skrevet 22. juni 2014 Så fikk jeg samlet styrke til å spørre han. Heldigvis var det kun nabohunden han avlivet. Den har ikke brydd meg så mye med bjeffingen sin, men tydeligvis mannen min. Men kjenner jeg blir litt skeptisk at han har planlagt drapet så nøye som han har gjort. Hunden stod ute i bånd med løpestreng og bjeffer om noen så mye som nærmer seg. Mannen min hadde kastet mat til den som han hadde puttet sovetabletter i. Når den var slått ut så saget han over båndet for å få det til å se ut som bikkja hadde bitt/slitt over båndet. Tok den inn i skogen og slo den ihjel med hammeren. For så å begrave den. Naboene leter fotsatt etter hunden sin. Høres dette crazy ut? Anonymous poster hash: 72d42...08e Syns du selv dette høres crazy ut? For hvis ikke, ja da er dere vel soulmates... Anonymous poster hash: dd157...da6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guesswho Skrevet 22. juni 2014 #65 Del Skrevet 22. juni 2014 Dersom dette faktisk er sant, TS, så er mannen din ganske syk... Og det vil jeg påstå at du også er visst du ikke reagerer? Hva sa du til han når han fortalte det? Tenk på de stakkars naboene som leter etter familiehunden sin..!! Personlig kunne jeg ALDRI fortsatt og være sammen med noen som hadde gjort noe sånt.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #66 Del Skrevet 22. juni 2014 Mangler nabolaget noen katter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 22. juni 2014 #67 Del Skrevet 22. juni 2014 HVA?? Ærlig talt, du har ikke tenkt til å bare la dette gå forbi, håper jeg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 22. juni 2014 #68 Del Skrevet 22. juni 2014 haha herregud for en tråd...(regner med at dette bare er tull).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dama til hanen Skrevet 22. juni 2014 #69 Del Skrevet 22. juni 2014 Kanskje han har tatt livet av en katt eller et annet dyr? Det er det første jeg også tenker når jeg leser dette. Kanskje det var et påkjørt dyr som ikke var dødt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #70 Del Skrevet 22. juni 2014 Dersom dette faktisk er sant, TS, så er mannen din ganske syk... Og det vil jeg påstå at du også er visst du ikke reagerer? Hva sa du til han når han fortalte det? Tenk på de stakkars naboene som leter etter familiehunden sin..!! Personlig kunne jeg ALDRI fortsatt og være sammen med noen som hadde gjort noe sånt.. Mannen min er frisk altså. Eneste er at han kan bli fort sint. Men nesten alltid om han har drukket for mye. Han har irritert seg over den hunden lenge. Men han er en som ikke viser det, holder det inne i seg. Så jeg er sikker på naboene ikke mistenkte han hatet den hunden. Ingen er jo perfekte. Vi alle har jo feil. Jeg og. Jeg var på en måte lettet over at det var kun hundeblod på den hammeren. Man kan jo bli paranoid og tenke verre ting. Jeg kan ikke bare forlate han og flytte herfra. Jeg trives her på landsbygda. Dessuten er jeg kristen og imot skilsmisser. Mannen min har aldri rørt meg og er snill 90% av tiden. Anonymous poster hash: 72d42...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #71 Del Skrevet 22. juni 2014 om han gjør slikt pga av en hund som bjeffer... hva om du maser en dag han er i dårlig humør? barn som gråter, baby som gråter, om han er alene med barn..... ikke god i hodet om han gjør slikt mot ett dyr..Anonymous poster hash: f95d3...b45 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #72 Del Skrevet 22. juni 2014 Mannen min er frisk altså. Eneste er at han kan bli fort sint. Men nesten alltid om han har drukket for mye. Han har irritert seg over den hunden lenge. Men han er en som ikke viser det, holder det inne i seg. Så jeg er sikker på naboene ikke mistenkte han hatet den hunden. Ingen er jo perfekte. Vi alle har jo feil. Jeg og. Jeg var på en måte lettet over at det var kun hundeblod på den hammeren. Man kan jo bli paranoid og tenke verre ting. Jeg kan ikke bare forlate han og flytte herfra. Jeg trives her på landsbygda. Dessuten er jeg kristen og imot skilsmisser. Mannen min har aldri rørt meg og er snill 90% av tiden. Anonymous poster hash: 72d42...08e Hvordan er han de 10% av tiden han ikke er snill? Anonymous poster hash: 0e42a...4d2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 22. juni 2014 #73 Del Skrevet 22. juni 2014 Mannen min er frisk altså. Eneste er at han kan bli fort sint. Men nesten alltid om han har drukket for mye. Han har irritert seg over den hunden lenge. Men han er en som ikke viser det, holder det inne i seg. Så jeg er sikker på naboene ikke mistenkte han hatet den hunden.Ingen er jo perfekte. Vi alle har jo feil. Jeg og.Jeg var på en måte lettet over at det var kun hundeblod på den hammeren. Man kan jo bli paranoid og tenke verre ting.Jeg kan ikke bare forlate han og flytte herfra. Jeg trives her på landsbygda. Dessuten er jeg kristen og imot skilsmisser. Mannen min har aldri rørt meg og er snill 90% av tiden. Anonymous poster hash: 72d42...08e Ingen friske mennesker dreper en hund med hammer fordi den er irriterende. Jeg håper du tuller ellers er det noe alvorlig galt med deg og. Hadde min mann gjort noe sånt og hatt tendenser til å klikke såpass når han ble sint så hadde jeg vært livredd for han. Det er fælt nok at han har drept en hund fordi han var sint, men tenker du ikke tanken på at du også kan være et offer om han skulle bli sint og når han ikke klarer å kontrollere sinnet sitt så er det stor sjangse for at ditt blod er på hammeren neste gang. Snill mot deg 90% av tiden? Det må jo være drømmemannen. Og du vil ikke gå din vei fordi du er kristen? Er mannen din kristen også? Er det greit for kristne å drepe pga sinne? Mer greit enn å skilles fordi man er gift med en farlig mann? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #74 Del Skrevet 22. juni 2014 Kanskje han kjørte på et rådyr og ville spare det for smertene? Med en hammer? Anonymous poster hash: bb035...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guesswho Skrevet 22. juni 2014 #75 Del Skrevet 22. juni 2014 Hadde jeg visst hvem dere var skulle jeg anmeldt han til politet.. Dette er for sykt. Visst han var så irritert på hunden til naboen pga at han bjeffer.. så si fra til naboen da vell!!! IKKE DREP HUNDEN... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #76 Del Skrevet 22. juni 2014 Det her høres kanskje ut som en dårlig krimroman. Men i forrige uke skjedde det noe jeg ikke klarer å få ut av hodet. Jeg skulle hente en hammer fra redskapsskjulet jeg trengte til å slå inn et par spikere. Men den hammeren jeg fant i kassen var tilgriset med størknet blod. Selve hodet på hammeren var ren, og så ut til å være vasket. Men i overgangen fra håndtaket til jernet var der noen små blodflekker og når jeg dro ut gummihåndtaket (det var løst og jeg tenkte jg kunne lime det) så var det fullt av blod inni. Jeg er helt sikker på dette var blod. Det luktet blod og så ut som blod. Er jeg paranoid eller? Anonymous poster hash: 72d42...08e Du er en smule paranoid ja. Jeg vil tro at det er mannen din sitt blod eller en annen som har lånt hammeren og skadet seg på en eller annen måte. Anonymous poster hash: f0a89...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 22. juni 2014 #77 Del Skrevet 22. juni 2014 Med en hammer? Anonymous poster hash: bb035...b80 Hvis du slår riktig plass kan du ta livet av det meste, med en hammer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #78 Del Skrevet 22. juni 2014 Koser deg med litt trolling på en søndag ts? Anonymous poster hash: 68920...3b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jollyroom Skrevet 22. juni 2014 #79 Del Skrevet 22. juni 2014 Dette er jo ganske enkelt ekstremt bra søndagshumor. Det er galskap å knerte nabohunden med hammer selv om hunden er aldri så bjeffete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jollyroom Skrevet 22. juni 2014 #80 Del Skrevet 22. juni 2014 Å ja, jeg ville vært litt forsiktig med å konfontert mannen med om han hadde drept noen, bare tenkt på at: "Next time it could be you"... Men som noen nevnte innledningsvis; hydrogenperoxid-trikset virker på CSI så jeg hadde heller forsøkt det. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå