Gå til innhold

Har min mann begått et mord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Snuppi

Hvorfor er du sammen med en mann som du mistenker har begått drap?? :klo:

(Om dette er sant)

Hva er det med mannen din som gjør at du kan mistenke han for en så grusom handling? :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

http://www.nrk.no/magasin/drepte-kjaeresten-i-alkoholrus-1.11759842

Jeg er ikke redd for fæle folk som "alltid" lager kvalm og generelt er notorisk kriminelle, fordi de vanligvis blir tatt ofte, for noe helt annet enn drap. De har politiets fokus på seg.

Jeg er derimot redd for menn som oppfører seg normalt edru, er snille og høflige og aldri ville gjort en flue fortred, som reagerer med voldelige psykoser når de drikker alkohol. For det kommer når man minst venter det, og det er mer sannsynlig at en av venninnene mine blir drept av en slik en dag, enn av en vilt fremmed drapsmann.

Anonymous poster hash: 5f4db...0ab
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er noe jeg har tenkt også, at det har vært dyredrap. Naboen har ihvertfall hengt opp en savnet lapp. Så jeg vet ikke om det kan være noe der.

Anonymous poster hash: 72d42...08e

Så bra at han fant den savnede lappen :)

Anonymous poster hash: 0740e...85e

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det her høres kanskje ut som en dårlig krimroman. Men i forrige uke skjedde det noe jeg ikke klarer å få ut av hodet. Jeg skulle hente en hammer fra redskapsskjulet jeg trengte til å slå inn et par spikere. Men den hammeren jeg fant i kassen var tilgriset med størknet blod. Selve hodet på hammeren var ren, og så ut til å være vasket.

Men i overgangen fra håndtaket til jernet var der noen små blodflekker og når jeg dro ut gummihåndtaket (det var løst og jeg tenkte jg kunne lime det) så var det fullt av blod inni. Jeg er helt sikker på dette var blod. Det luktet blod og så ut som blod.

Er jeg paranoid eller?

Du er også et troll vil jeg tro. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her høres kanskje ut som en dårlig krimroman. Men i forrige uke skjedde det noe jeg ikke klarer å få ut av hodet. Jeg skulle hente en hammer fra redskapsskjulet jeg trengte til å slå inn et par spikere. Men den hammeren jeg fant i kassen var tilgriset med størknet blod. Selve hodet på hammeren var ren, og så ut til å være vasket.

Men i overgangen fra håndtaket til jernet var der noen små blodflekker og når jeg dro ut gummihåndtaket (det var løst og jeg tenkte jg kunne lime det) så var det fullt av blod inni. Jeg er helt sikker på dette var blod. Det luktet blod og så ut som blod.

Er jeg paranoid eller?

Ja, du er EKSTREMT paranoid (med mindre du har en veldig god grunn til det). Er fort gjort å grise til en hammer med blod når man jobber. Trenger ikke store kuttet i en finger før blodet renner og griser til det meste.

post-83586-0-06544000-1403372374_thumb.j

Jepp, er fort gjort, hammer er kjekt!

Endret av MS.MR
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ta det opp ved middagsbordet. "Sååå...drept noen i det siste? Og kan du sende saltet?"

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slått deg at det kan være maling eller blod fra et uhell? Selv om du ikke skjærer deg på en hammer brukes hammere gjerne i samhandel med andre verktøy. Hvem gjemmer forresten et mordvåpen i redskapsskjulet hjemme?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hund eller katt som nettopp har fått unger eller valper? og de er forsvunnet=?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør ham, da. Han har jo ikke drept et menneske og så bare droppet å vaske blodet av mordvåpenet bare fordi han regner med at kona ikke vil spørre uansett. Jeg tror de fleste mordere regner med at kona kanskje nevner sine mordmistanker i forbifarten og derfor ikke bare hiver våpenet tilbake blant andre redskaper.

Det er jo ikke verre enn å spørre. Og ja, du er naturligvis paranoid. Og må faen meg ta deg sammen.

Anonymous poster hash: cff09...74b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og jeg har fått med meg at hammeren bar preg av kanskje å ha blitt vasket på deler av den. Jeg tror nå likevel at en morder ikke bare skyller våpenet et par sekunder og tenker at det får holde. Han har selvsagt ikke drept noen, vasket fort og gæli av det verste på drapsvåpenet og så lagt det tilbake til husstandens felles bruk.

Anonymous poster hash: cff09...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så fikk jeg samlet styrke til å spørre han. Heldigvis var det kun nabohunden han avlivet.

Den har ikke brydd meg så mye med bjeffingen sin, men tydeligvis mannen min.

Men kjenner jeg blir litt skeptisk at han har planlagt drapet så nøye som han har gjort. Hunden stod ute i bånd med løpestreng og bjeffer om noen så mye som nærmer seg.

Mannen min hadde kastet mat til den som han hadde puttet sovetabletter i. Når den var slått ut så saget han over båndet for å få det til å se ut som bikkja hadde bitt/slitt over båndet. Tok den inn i skogen og slo den ihjel med hammeren. For så å begrave den.

Naboene leter fotsatt etter hunden sin. Høres dette crazy ut?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så fikk jeg samlet styrke til å spørre han. Heldigvis var det kun nabohunden han avlivet.

Men kjenner jeg blir litt skeptisk at han har planlagt drapet så nøye som han har gjort. Hunden stod ute i bånd med løpestreng og bjeffer om noen så mye som nærmer seg.

Mannen min hadde kastet mat til den som han hadde puttet sovetabletter i. Når den var slått ut så saget han over båndet for å få det til å se ut som bikkja hadde bitt/slitt over båndet. Tok den inn i skogen og slo den ihjel med hammeren. For så å begrave den.

Håper du tuller....

Anonymous poster hash: 9c623...eaa

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest New_Girl

Nå tror jeg du troller. Hvis du ikke gjør det, så hadde jeg gått på dagen.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en grunn til at jeg vil være anonym. Bra dere ikke tror meg da... For ille til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er crazy så det holder!!!

Anonymous poster hash: 0e42a...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...