Gå til innhold

Har min mann begått et mord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kanskje han har tatt livet av en katt eller et annet dyr?

Det er noe jeg har tenkt også, at det har vært dyredrap. Naboen har ihvertfall hengt opp en savnet lapp. Så jeg vet ikke om det kan være noe der.

Anonymous poster hash: 72d42...08e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ville ikke en morder vasket drapsvåpenet før han la det tilbake? Med mindre vi snakker om en GAL morder selvsagt :)

Anonymous poster hash: 0740e...85e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke. Dessuten vasket jeg den.

Anonymous poster hash: 72d42...08e

hvorfor ikke? Han er mannen din..Det er vel ikke noen sak å komme til mannen din overrasket og si noe i denne retning.."nææ..se hva ssom hammeren ser ut da.. se her mannen min,det ser ut som blod..æsj..hva er dette tror du?"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt derfra til venninner eller familie og ringt politiet og bedt de se an saken, og sagt at dette måtte være anonymt. Ja, siden du spør ts. Det kan jo være han har fått en gjedde på stanga og brukt øksa.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet du ikke atålanler blær?

Anonymous poster hash: 2eea4...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har en kniv full av blod.

Oppi fiskeveska si...

Var det ikke øks ts omtalte og ikke kniv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var det ikke øks ts omtalte og ikke kniv?

Hammer.

Anonymous poster hash: 9c623...eaa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min har en kniv full av blod.

Oppi fiskeveska si...

Jeg beklager å si det, men jeg frykter at din mann er en

fiskemorder! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0740e...85e

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så lurt å ta opp det med det savnede dyret når han drikker? Si bare "Noen av redskapene din var full av blod, har du vært på jakt?" med en gang.

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde funnet en hammer full av blodd hjemme, ville jeg jo spurt kjæresten min med én gang om hvorfor. Rart at du ikke tør det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller si "Hammeren din er full av blod og naboen er savnet" Tvihold på gaffelen når du sier det.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hadde hørt om det om noen hadde blitt drept med hammer i nærheten av der du bor

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg har tenkt også, at det har vært dyredrap. Naboen har ihvertfall hengt opp en savnet lapp.

Case closed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han hadde drept noe hadde han nok prøvd å skjule det LITT bedre vil jeg tro :P Tror du er paranoid TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest chisandra

Hvis jeg hadde funnet en hammer full av blodd hjemme, ville jeg jo spurt kjæresten min med én gang om hvorfor. Rart at du ikke tør det.

Det er ikke så rart at hun ikke tør det, så lenge hun er i stand til å tro at han kan myrde noen og oppføre seg som om ingenting har hendt. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livmora

Ingen ting i veien for å spørre om hvorfor hammeren deres var fult av blod, men du trenger kanskje ikke dra opp mistanken om drap

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det slår meg at kjæresten min lett hadde kunnet vært undercover morder uten at jeg hadde merket det! Han er en ivrig fisker og jeger og kan ha blod på både verktøy og klær av og til. Heldigvis har jeg såpass tiltro til han at jeg ikke mistenker mord hver gang jeg ser blod.

Ja TS, jeg synes du er paranoid. Snakk med mannen din. Du merker vel snart om han blir stresset av spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...