AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #21 Del Skrevet 21. juni 2014 Kanskje han har tatt livet av en katt eller et annet dyr? Det er noe jeg har tenkt også, at det har vært dyredrap. Naboen har ihvertfall hengt opp en savnet lapp. Så jeg vet ikke om det kan være noe der. Anonymous poster hash: 72d42...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #22 Del Skrevet 21. juni 2014 Ville ikke en morder vasket drapsvåpenet før han la det tilbake? Med mindre vi snakker om en GAL morder selvsagt Anonymous poster hash: 0740e...85e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zingeling Skrevet 21. juni 2014 #23 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg tør ikke. Dessuten vasket jeg den. Anonymous poster hash: 72d42...08e hvorfor ikke? Han er mannen din..Det er vel ikke noen sak å komme til mannen din overrasket og si noe i denne retning.."nææ..se hva ssom hammeren ser ut da.. se her mannen min,det ser ut som blod..æsj..hva er dette tror du?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 21. juni 2014 #24 Del Skrevet 21. juni 2014 Mannen min har en kniv full av blod. Oppi fiskeveska si... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunSpring Skrevet 21. juni 2014 #25 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg ville dratt derfra til venninner eller familie og ringt politiet og bedt de se an saken, og sagt at dette måtte være anonymt. Ja, siden du spør ts. Det kan jo være han har fått en gjedde på stanga og brukt øksa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #26 Del Skrevet 21. juni 2014 Vet du ikke atålanler blær?Anonymous poster hash: 2eea4...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunSpring Skrevet 21. juni 2014 #27 Del Skrevet 21. juni 2014 Mannen min har en kniv full av blod. Oppi fiskeveska si... Var det ikke øks ts omtalte og ikke kniv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #28 Del Skrevet 21. juni 2014 Var det ikke øks ts omtalte og ikke kniv? Hammer.Anonymous poster hash: 9c623...eaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #29 Del Skrevet 21. juni 2014 Mannen min har en kniv full av blod. Oppi fiskeveska si... Jeg beklager å si det, men jeg frykter at din mann er en fiskemorder! Anonymous poster hash: 0740e...85e 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. juni 2014 #30 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Kanskje ikke så lurt å ta opp det med det savnede dyret når han drikker? Si bare "Noen av redskapene din var full av blod, har du vært på jakt?" med en gang. Endret 21. juni 2014 av Evilposelos 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 21. juni 2014 #31 Del Skrevet 21. juni 2014 Ta det opp ved middagsbordet. "Sååå...drept noen i det siste? Og kan du sende saltet?" 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 21. juni 2014 #32 Del Skrevet 21. juni 2014 Hvis jeg hadde funnet en hammer full av blodd hjemme, ville jeg jo spurt kjæresten min med én gang om hvorfor. Rart at du ikke tør det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. juni 2014 #33 Del Skrevet 21. juni 2014 Eller si "Hammeren din er full av blod og naboen er savnet" Tvihold på gaffelen når du sier det. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarsan97 Skrevet 21. juni 2014 #34 Del Skrevet 21. juni 2014 Du hadde hørt om det om noen hadde blitt drept med hammer i nærheten av der du bor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 21. juni 2014 #35 Del Skrevet 21. juni 2014 Det er noe jeg har tenkt også, at det har vært dyredrap. Naboen har ihvertfall hengt opp en savnet lapp. Case closed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 21. juni 2014 #36 Del Skrevet 21. juni 2014 Hvis han hadde drept noe hadde han nok prøvd å skjule det LITT bedre vil jeg tro Tror du er paranoid TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 21. juni 2014 #37 Del Skrevet 21. juni 2014 Fader, for en tillit enkelte har til sine menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 21. juni 2014 #38 Del Skrevet 21. juni 2014 Hvis jeg hadde funnet en hammer full av blodd hjemme, ville jeg jo spurt kjæresten min med én gang om hvorfor. Rart at du ikke tør det. Det er ikke så rart at hun ikke tør det, så lenge hun er i stand til å tro at han kan myrde noen og oppføre seg som om ingenting har hendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livmora Skrevet 21. juni 2014 #39 Del Skrevet 21. juni 2014 Ingen ting i veien for å spørre om hvorfor hammeren deres var fult av blod, men du trenger kanskje ikke dra opp mistanken om drap 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 21. juni 2014 #40 Del Skrevet 21. juni 2014 Det slår meg at kjæresten min lett hadde kunnet vært undercover morder uten at jeg hadde merket det! Han er en ivrig fisker og jeger og kan ha blod på både verktøy og klær av og til. Heldigvis har jeg såpass tiltro til han at jeg ikke mistenker mord hver gang jeg ser blod. Ja TS, jeg synes du er paranoid. Snakk med mannen din. Du merker vel snart om han blir stresset av spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå