AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #41 Skrevet 22. juni 2014 svarer selv om jeg er jente.. Er litt småsjokka over hvor mange mannfolk som ikke liker det. Er selv nokså ung..... men aldri hørt at noen har kalt det for "harry". Har selv ikke noe i mot det. har selv, og har hatt det i ca 7år. den er bare der På KG er alt man ikke liker harry. Anonymous poster hash: 41bd8...de5 2
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juni 2014 #42 Skrevet 22. juni 2014 I såfall beklager jeg. Så dermed er du en av disse som uhemmet flørter med damene her inne ved bruk av smileys...? Ingenting å beklage Ja jeg er visst det.....Jeg syntes det er så fantastisk erotisk å se på en telefonskjerm og lese skrift skrevet av damer 1
lillbilly Skrevet 22. juni 2014 #43 Skrevet 22. juni 2014 Har hatt min piercing i snart 10 år og jg liker den kommer til å beholde den til jeg blir gravid. Litt overrasket over at mange syns at det er så stygt. Trodde ikke at mange skulle si det var direkte sexy heller, men ventet litt mer nøytralitet. Men bryr meg ikke om meningene her uansett Gått igjennom to svangerskap med ring i navlen. Null problem jordmora reagerte bittelitt første gangen, men det kan jo være fordi jeg er / og var da så gammel
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #45 Skrevet 22. juni 2014 huf nei, et gufs fra 90 tallet, det er vel ingen som tar percing i 2014 vel???? Anonymous poster hash: 76c04...8e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå