Gå til innhold

Gutter: er dette sexy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ahem...tror jeg må skifte brukernavn snart jeg :fnise:

:blomst:

Jeg liker deg! Du er så positiv og har alltid kjekke kommentarer på lur :) deilig med slike folk her inne

Anonymous poster hash: 53742...bdc

Videoannonse
Annonse
Gjest Dude91
Skrevet

Navlepiercing

Anonymous poster hash: b8291...d4e

Nei, det er direkte turn-off.

Skrevet

Har navlepiercing selv og synes det er kjempeharry... Men vil ikke ta den ut fordi jeg ikke liker navlen min :P Hva er finest, stygg navle eller piercing..? haha

Stygg navle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har navlepiercing selv og synes det er kjempeharry... Men vil ikke ta den ut fordi jeg ikke liker navlen min :P Hva er finest, stygg navle eller piercing..? haha

Jeg har aldri i hele mitt liv tenkt at en navle er stygg, jeg legger da ikke merke til det. En navlepiercing, derimot, hadde jeg tenkt at ikke så bra ut. Ikke såpass at jeg mener alle må ta den ut, dere må få ha navlepiercing om dere vil, men det er ingen grunn til å bekymre seg for at navlen din er stygg. Tro meg, ingen av oss merker det, selv om du kanskje ikke ser annet om du ser på din egen mage.

Anonymous poster hash: f8cf5...75e

Skrevet

Jeg har aldri i hele mitt liv tenkt at en navle er stygg, jeg legger da ikke merke til det. En navlepiercing, derimot, hadde jeg tenkt at ikke så bra ut. Ikke såpass at jeg mener alle må ta den ut, dere må få ha navlepiercing om dere vil, men det er ingen grunn til å bekymre seg for at navlen din er stygg. Tro meg, ingen av oss merker det, selv om du kanskje ikke ser annet om du ser på din egen mage.

Anonymous poster hash: f8cf5...75e

Er kanskje bare meg selv som synes det ja :P

Men jeg trives med piercingen min jeg. Har både i navlen og brystvortene, og har hatt det såpass lenge at jeg føler meg (enda mer) naken og kroppen ser merkelig ut uten... Piercinger blir en del av deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker deg! Du er så positiv og har alltid kjekke kommentarer på lur :) deilig med slike folk her inne

Anonymous poster hash: 53742...bdc

Alltid herlig med kåte menn som overbruker smiley fjes og alltid prøver å "flørte" med damene her inne.

Anonymous poster hash: a147d...c91

• Liker 1
Skrevet

svarer selv om jeg er jente..
Er litt småsjokka over hvor mange mannfolk som ikke liker det. Er selv nokså ung..... men aldri hørt at noen har kalt det for "harry".

Har selv ikke noe i mot det. har selv, og har hatt det i ca 7år. den er bare der :)

• Liker 1
Skrevet

Gutt her: eg synst navlepiercing er fint eg faktisk, har ingenting imot det på unge jenter. Men er kanskje best å droppe det med alderen ja 😜

Det eg ikkje lika av navlepiercinger er dei som heng og dingla, fort gjort å hekte seg fast i dem

Skrevet

ingen steder.

Verste stedet er i tunga og øyenbrynet. kan være kult med stang i øret eller kuring i nesa om man er en "original" personlighet/stil med tatoveringer og grønt hår.

Skrevet

Jeg liker navlepiercing, magen ser med ett mye bedre ut :)

• Liker 1
Skrevet

Håper ingen faktisk tar seg nær av tråder som dette. For det betyr jo overhode ingenting, det er jo bare en subjektiv mening og så what? Om man selv er fornøyd så betyr det fint lite hva andre synes.

Anonymous poster hash: 69465...1e4

Haha, tar meg ikke nær av sånne tråder nei. :P

Synes selv det er fint på meg, jeg vet jeg ikke er slutty, og hvis folk synes jeg er harry så får de bare synes det. :lol:

Synes også navlepiercing er veldig flott generelt, men det spørs veldig på hvordan smykket ser ut.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Drister meg til å svare selv om jeg ikke er mann...

Dette er bare min helt personlige mening altså... men, jeg er ikke begeistret for piercinger på hverken kvinner eller menn...og spesielt ikke i brystvortene eller intimpiercinger.

Smaken er heldigvis ulik :)

Skrevet

Alltid herlig med kåte menn som overbruker smiley fjes og alltid prøver å "flørte" med damene her inne.

Anonymous poster hash: a147d...c91

:laugh::laugh:

På ingen måte uenig med deg, men tror du valgte et litt uheldig eksempel.

Du la ikke merke til at det var en mann som ble flørtet med? Hvilket leder meg til å anta at den kommentaren du siterte var fra en kvinne...

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei jeg synes ikke det er sexy

Gjest HarryDotter
Skrevet

:laugh::laugh:

På ingen måte uenig med deg, men tror du valgte et litt uheldig eksempel.

Du la ikke merke til at det var en mann som ble flørtet med? Hvilket leder meg til å anta at den kommentaren du siterte var fra en kvinne...

Tror du missforstod her Willis.....Tror den ABen du skriver til her refererte til meg i innlegget sitt overfor den AB`n som sa hun likte meg.

Bare så det er oppklart....

AnonymBruker
Skrevet

Nei!! Navlepiercing er det værste jeg ser på en kvinnekropp! Aldri hørt om en fyr som har sagt at det er sexy! Tacky og harry på samme tid. Føsj!

Fjortenåringer har navlepiercing, og er fjortenåringer sexy? NEI.

Jenter eller damer over 16 år bør fjerne den tackye ungdomsskole piercingen. Lover at alle menn vil synes det er penere uten!

Mann 28

Anonymous poster hash: 58ca0...81e

Skrevet

Tror du missforstod her Willis.....Tror den ABen du skriver til her refererte til meg i innlegget sitt overfor den AB`n som sa hun likte meg.

Bare så det er oppklart....

I såfall beklager jeg.

Så dermed er du en av disse som uhemmet flørter med damene her inne ved bruk av smileys...? :fnise::blomst:

Skrevet

Noen liker det, noen liker det ikke. Liker du det, så ta det, da tiltrekker du deg folk som liker det samme som deg, og motsatt.

Personlig liker jeg ikke piercing, men selv jeg kan vedgå at noen kler det likevel :fnise:

Skrevet

Har hatt min piercing i snart 10 år og jg liker den :) kommer til å beholde den til jeg blir gravid.

Litt overrasket over at mange syns at det er så stygt. Trodde ikke at mange skulle si det var direkte sexy heller, men ventet litt mer nøytralitet.

Men bryr meg ikke om meningene her uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...