Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 heisann.. jeg er en student og med et studie som krever ganske mye konentrasjon og lesing. ved siden av dette har jeg en deltidsjobb, slik at jeg kan få litt penger i lommen! poenget er nå at denne jobben begynner virkelig å gå meg på nervene, jeg vil aller mest bare slutte, de maser hele tiden og kan ikke respektere skolearb mitt, på en annen side skjer det veldig mye der nå som gjør arbforholdene ganske forferdelige, aller mest har jeg lyst tilå slutte. jeg kan godt gå uten jobb, men det er bare tanken på pengene som stopper meg. søke ny jobb nå kan jo bli problematisk ettersom jeg har satt meg på ferie. jeg kan gjerne gå uten jobb.. men tør jeg ta den sjansen da.. jeg vet ikke hva jeg skal finne på, er så lei av den jobben jeg har hvertfall, dagene mine er totalt ødelagt og humøret er på bånn når jeg vet at jeg skal jobbe, jeg mener.. det er jo absolutt ikke slik det skal være..... trenger litt hjelp på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 21. juni 2004 #2 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis du virkelig har det forferdelig på jobb ser jeg ingen grunn til at du skal fortsette. Det må da gå an å finne en jobb du liker...? Trivsel er tross alt viktig for å gjøre en god jobb. Kanskje du kan finne noe som har tilknytning til det du studerer (for det liker du sikkert)? Slik blir det også en nyttig erfaring du kan ha på CV'en. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #3 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis dagen din blir ødelagt av å være ved den arbeidsplassen du er på nå synes jeg du absolutt bør slutte der. Ihvertfall hvis det er problemer som ikke er mulig å løse på noen måte.... Hvis du er redd for å ikke klare deg økonomisk kan du søke på andre jobber selv om du er ansatt et anet sted. Jeg vet hvordan det er å jobbe et sted man ikke trives og å slutte var den klkeste avgjørelsen jeg har tatt ihvertfall :-) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 Skolearbeidet burde være det viktigste for deg nå. Hvis du kan greie deg uten pengene så er det best å slutte etter min mening.. Det er ødeleggende for humør og pågangsmot og ha en jobb hvor du mistrives... Lykke til.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 Begynn å søke etter nye ekstrajobber, og si opp med en gang du har et alternativ. Bare å sette igang tiltak for å avslutte det kjipe arbeidsforholdet kan gjøre situasjonen mer utholdelig mens du venter på bedre alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå