Gå til innhold

Husker du navnet på alle du har hatt sex med?

Gjest Xavia

Husker du navnet på alle du har hatt sex med?  

1. 1. Husker du navnet på alle du har hatt sex med?

• Ja
      58
    • Nei
      41

Anbefalte innlegg

... Fyren stod der og ventet på å bli presentert!! :oops: Jeg tok en sjangs og sa dette er Helge.. Fyren sa Lars. Jeg sa Knudsen.. Fyren sa Lillebø.. :oops:

...

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xavia
Med sexpartnere mener de man har hatt samleie med' date=' ikke rota/klina e.l. ikke sant? [/quote']

Les hoveinnlegget en gang til du. jeg spør; Husker du navnet på alle du har hatt SEX med?

Ikke kyssa med, ikke klint med, men hatt sex med.

Jeg har noen jeg ikke husker navnet på ja... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, leste faktisk hovedinnlegget og regnet med det var det som var ment ja, men folk har faktisk forskjellig def. på hva som er sex, det har i hvert fall jeg opplevd før. Må jo være lov å spørre. Men, jeg svarte på spørsm. i hovedinnlegget jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke bare på dårlig hukommelse for min del da, men "gidden" til å gå rundt å huske på navnene til mennesker som ikke betyr noen ting for meg lenger.

Har da viktigere ting å huske på kan skjønne!! :ler:

Det var en pen omskriving av at jeg i utgangspunktet aldri har visst hva vedkommende het (brød meg ikke om å finne det ut da engang...) og at jeg heller ikke gidder huske etternavn på fjern fortid... :ler:

Sofia :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar'n litt lengere. (bra ordvalg ikke sant). Jeg har til og med klart å glemme at jeg har hatt sex med han eller han...

Snakker om å fortrenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: jepp, jeg må vel si meg bittelitt enig med både Suzy og Sofia... :ler:

det var ikke så viktig da, og det er enda mindre viktig nå!! og jeg tror jeg har hatt sex med noen som jeg ikke helt husker hvem var engang.... men jeg visste det jo DA!!!

Stort sett så visste jeg jo navnet deres også DA!!

men nå skremmer vi Tommern igjen tror jeg jenter!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
men folk har faktisk forskjellig def. på hva som er sex, det har i hvert fall jeg opplevd før.

Ja, regnet nesten med at det ville komme. Men her mente jeg sex med fullbyrdet samleie jeg da...

Ikke sånn "liksom-sex" . :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regnet nesten med at det ville komme. Men her mente jeg sex med fullbyrdet samleie jeg da...

Ikke sånn "liksom-sex" . :ler::wink:

Den er grei. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Jeg husker navnene på alle   :-) .. Ett jeg kunne tenkt meg og glemt.. men..

tusjen

Det er noe annet! :P Har noen erfaringer jeg skulle ønske jeg hadde glemt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe annet! :P Har noen erfaringer jeg skulle ønske jeg hadde glemt. :ler:

uff.. nei desverre :-?

Har glemt iallefall 3-4 navn, men nå er det ganske lenge siden også. Hun ene fikk jeg aldri navnet på heller, så da er det kanskje ikke så rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, noe som er ille når jeg "bare" har ligget med 6. Det er bare en jeg ikke husker navnet på da, så det er ikke SÅ ille :) Tror ikke jeg viste hva han het den gang heller :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Skulle likt å hørt et samleie mellom Sandman og Pterodactylakaka (eller hva hun nå heter.) Åååh Sandman du er så god. Åh...Pterortaa....Pterrodyckta....PetterDycktp...eh...KAKA! du er enda bedre....!

ØY!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØY!!!

:idesmil: At det går an å være så treg (og så den der blå neglelakk-greia da). :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, både fornavn, mellomnavn, etternavn, teleonnr og adresse, men så er det bare to da... Og nr to er jeg fortsatt sammen med, nr en var jeg sammen med litt over et år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...