Gå til innhold

Husker du navnet på alle du har hatt sex med?

Gjest Xavia

Husker du navnet på alle du har hatt sex med?  

1. 1. Husker du navnet på alle du har hatt sex med?

• Ja
      58
    • Nei
      41

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med 4 stk. Hun første husker jeg navnet på. Hun hadde et fint navn, som likner på ordet Grine. Nummer to var en ons og har et navn som likner Skvetter. Nummer tre er jeg sammen med i skjul fordi jeg er gift med nummer fire. Nummer tre har et navn som likner på Pitte, tror jeg. Nummer fire likner mest på ordet Klespetre.

Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

men nå skremmer vi Tommern igjen tror jeg jenter!! :sjarmor:

Funker ikke det. Har jo sluttet å vanke her inne på seksualitet, jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par hull jeg...

Faktisk et såpass alvorlig et som at ikke nok med at jeg vet navnet.. men jeg vet ikke helt hvordan hun ser ut.. og jeg husker ikke selv at jeg har hatt sex med personen..

Går ikke inn i boken som et av mine stolteste øyeblikk.. det er sikkert.

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, gjør ikke det, men det er fordi jeg ikke gidder å gå rundt å huske slikt. Har andre ting å bruke hue til :tunge1:

Men husker selvsagt et par stykker kjempegodt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar'n litt lengere. (bra ordvalg ikke sant). Jeg har til og med klart å glemme at jeg har hatt sex med han eller han...

Snakker om å fortrenge...

Jeg også!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker navnene, men har bare hatt 2.

Møtte igjen en som jeg ikke husket navnet på. Jeg gikk rett på ham så det hadde blitt feil og ikke stoppe og slå av en prat. Det går jo fint uten å vite navnet. Mens jeg stod der kom venninna mi. Fyren stod der og ventet på å bli presentert!! Jeg tok en sjangs og sa dette er Helge.. Fyren sa Lars. Jeg sa Knudsen.. Fyren sa Lillebø..

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Nesten alle.. En jeg ikke vet navnet på, husker heller ikke hvordan han ser ut. Tror aldri jeg fikk med meg hva han het.. Var drita på byen i mellomjula og husker ikke en gang at vi møttes.. Men vet jeg hadde hatt han med hjem pgr av at jeg hadde møtt en kompis på veien og jeg kjente jo at det hadde vært litt action.. Men det er ganske kjipt og ikke vite hvem han er da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estrela
Jeg tok en sjangs og sa dette er Helge.. Fyren sa Lars. Jeg sa Knudsen.. Fyren sa Lillebø.. :oops:

Her står navnet på en mann som en KG-bruker har hatt sex med.

Trodde ikke det var lov å legge ut "ekte navn"? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke mitt eget tlf.nr, ikke navnene på alle arbeidskollegaene mine, heller ikke hvor jeg parkerer bilen....men navnene på de jeg har hatt sex med for 10-15 år siden, det husker jeg!!

Skjønner ikke hva jeg skal med det huskesenteret, jeg. :roll: Ubrukelig er det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Det er to jeg ikke husker. En fra natt til 17. mai, under russetida, og en annen som jeg husker var en ganske så digg type. Det var eneste grunnen til at jeg ville ha han den gangen. Vi bare brukte hverandre en natt. Og da huska jeg navnet hans. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...