Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Må tenke litt på det, for jeg tror ikke jeg har noen av dere i vennlista på face, og hadde i utgangspunktet tenkt å unngå å ha så mange fra KG på face. Har noen fra før, men vil helst ikke ha så mange. :) Men jeg har jo lyst til å være med i termingruppa, så får se hva jeg finner ut av :fnise:

Vært lite aktiv her i det siste, har hatt ferie og sånt, men er tilbake nå :nigo: Fire dager til UL. Håper å få se kjønn da. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må tenke litt på det, for jeg tror ikke jeg har noen av dere i vennlista på face, og hadde i utgangspunktet tenkt å unngå å ha så mange fra KG på face. Har noen fra før, men vil helst ikke ha så mange. :) Men jeg har jo lyst til å være med i termingruppa, så får se hva jeg finner ut av :fnise:

Vært lite aktiv her i det siste, har hatt ferie og sånt, men er tilbake nå :nigo: Fire dager til UL. Håper å få se kjønn da. :)

Bare å si i fra i hvertfall :-) Vi er 9 stk der nå. Veldig koselig asså! hint hint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke være på vennelista til noen daaa . bare termingruppa :nigo: Lillemeg, hae du presentert deg i tråden??

Ja:):):) har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeei? I kvinneguidens rugekasse?! Ser deg ikke!

Kvinneguidens rugekasse? Har fått invite til en :hjerte:2015 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooooo? Noen der? Ble nyskjerrig jeg nåååå... ;)

Ja det er den rugekassa gruppen som gjelder. Jeg er også med i den andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som kanskje får vite kjønn om bare noen dager! :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil alle vite kjønn eller noen som skal vente? :nigo:

Edit: smiley

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger jo ikke være på vennelista til noen daaa . bare termingruppa :nigo: Lillemeg, hae du presentert deg i tråden??

Åja! :) Trodde man måtte være på vennelista for å bli invitert. :) Hvem skal jeg sende pm med navnet mitt til for å bli invitert til gruppen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! :) Trodde man måtte være på vennelista for å bli invitert. :) Hvem skal jeg sende pm med navnet mitt til for å bli invitert til gruppen da? :)

hmm, sorry! Virker som man må det ja :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal og vite kjønn. Har allerede vært gal av nyskjerrighet i alle de ukene jeg har visst om mini i magen, så nå er det jammen på tide snart! :P

I dag har jeg skikkelig menssmerter. Veldig ubehagelig, men er vel bare livmoren som vokser litt. Regner jo med det er på tide at magen popper litt mer ut nå når jeg er snart 16 uker på vei..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å klare å vente kaospåtobein! :Nikke:
Jeg har bestilt time til tidlig ul og fått time 6.oktober. Da er jeg 11+6, så regner med vi får se en god del! Gleder meg veldig :nigo: Har også fått time til første svangerskapskontroll til fredag. Grugleder meg til den :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...