kaospåtobein Skrevet 26. august 2014 #961 Del Skrevet 26. august 2014 Fikk det til! Thankyou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. august 2014 #962 Del Skrevet 26. august 2014 Jippi, kjente liv i dag. Koselig. Veldig svakt, da. Åååh, det gleder jeg meg til! Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 26. august 2014 #963 Del Skrevet 26. august 2014 Jippi, kjente liv i dag. Koselig. Veldig svakt, da. Ååå så morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 26. august 2014 #964 Del Skrevet 26. august 2014 Yey! I dag har jeg funnet ut hva som hjelper mot kvalmen min; POPCORN! Ikke sånn med smør eller noe altså, bare helt plain micropop med salt. Prøvde ritz også, men syntes det var kvalmende det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 26. august 2014 #965 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg er skikkelig oppblåst!! Om morningen når jeg ligger på ryggen ser jeg en liten kul, da er jeg ikke oppblåst, men det kommer snikende utover dagen. Magen kommer tidligere denne gangen ser jeg. Når jeg var 25 uker på vei sist kunne ikke folk se at jeg var gravid med mindre de viste det, haha. Er mye mer kvalm enn jeg var i første graviditet. Da var jeg ikke kvalm i det heletatt. Nå sliter jeg med å svelge mat. Kommer heldigvis ikke opp igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 26. august 2014 #966 Del Skrevet 26. august 2014 Hver gang jeg tror at kvalmen min er over kommer den tilbake med oppkast og alt. Heldigvis har jeg kommet til uke 11 og håper på at den gir seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bocla Skrevet 27. august 2014 #967 Del Skrevet 27. august 2014 Uff! Siden jeg jobber på et lite kontor tenkte jeg det ville være greit å være ærlig med sjefen slik at hun kan finne en erstatter til jeg skal ut i permisjon. Fikk ikke akkurat den reaksjonen jeg håpte på. Hun ble bare superstressa. Fikk ikke et gratulerer en gang. Ble sittende å unnskylde og fortelle at det var ikke planlagt. Heldigvis fikk jeg en trøstende melding av ei kollega om at dette var ventet og at jeg måtte ikke bry meg fordi en viss person ikke har sosiale antenner. Flere som har sagt i fra på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. august 2014 #968 Del Skrevet 27. august 2014 Uff! Siden jeg jobber på et lite kontor tenkte jeg det ville være greit å være ærlig med sjefen slik at hun kan finne en erstatter til jeg skal ut i permisjon. Fikk ikke akkurat den reaksjonen jeg håpte på. Hun ble bare superstressa. Fikk ikke et gratulerer en gang. Ble sittende å unnskylde og fortelle at det var ikke planlagt. Heldigvis fikk jeg en trøstende melding av ei kollega om at dette var ventet og at jeg måtte ikke bry meg fordi en viss person ikke har sosiale antenner. Flere som har sagt i fra på jobben? Uff så trist med en slik reaksjon godt du har kollegaer som bryr seg Jeg vil helst vente noen uker til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. august 2014 #969 Del Skrevet 27. august 2014 Uff! Siden jeg jobber på et lite kontor tenkte jeg det ville være greit å være ærlig med sjefen slik at hun kan finne en erstatter til jeg skal ut i permisjon. Fikk ikke akkurat den reaksjonen jeg håpte på. Hun ble bare superstressa. Fikk ikke et gratulerer en gang. Ble sittende å unnskylde og fortelle at det var ikke planlagt. Heldigvis fikk jeg en trøstende melding av ei kollega om at dette var ventet og at jeg måtte ikke bry meg fordi en viss person ikke har sosiale antenner. Flere som har sagt i fra på jobben? Jeg ble nødt til å fortelle det til sjefen da jeg kom tilbake pga litt tilrettelegging (mindre løft osv). Hun ga meg en stor klem og gratulerte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 27. august 2014 #970 Del Skrevet 27. august 2014 Jippi, kjente liv i dag. Koselig. Veldig svakt, da. Så kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 27. august 2014 #971 Del Skrevet 27. august 2014 Er det flere enn meg som føler at tiden går aaaaltfor sakte for tiden? UL om 4 uker virker så lenge til, gleder meg sånn til å se hva som er der inne, og til å nå 12 uker etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 27. august 2014 #972 Del Skrevet 27. august 2014 Er det flere enn meg som føler at tiden går aaaaltfor sakte for tiden? UL om 4 uker virker så lenge til, gleder meg sånn til å se hva som er der inne, og til å nå 12 uker etterhvert nei, syns det går tregt ja.. 2 uker til første legetime, da skal jeg mest sannsynlig få henvisning til tidlig ul. Også er det snart "bare" 5 uker til 12 uker. Syns det er lenge å vente og at det går supertregt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 28. august 2014 #973 Del Skrevet 28. august 2014 Har bare mindre og mindre symptomer, nesten ingen symtomer igjen. Var ikke oppe for å tisse i natt en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. august 2014 #974 Del Skrevet 28. august 2014 Uff! Siden jeg jobber på et lite kontor tenkte jeg det ville være greit å være ærlig med sjefen slik at hun kan finne en erstatter til jeg skal ut i permisjon. Fikk ikke akkurat den reaksjonen jeg håpte på. Hun ble bare superstressa. Fikk ikke et gratulerer en gang. Ble sittende å unnskylde og fortelle at det var ikke planlagt. Heldigvis fikk jeg en trøstende melding av ei kollega om at dette var ventet og at jeg måtte ikke bry meg fordi en viss person ikke har sosiale antenner. Flere som har sagt i fra på jobben? Det der ville jeg ha sagt i fra om! Gud så sårende å få høre. Du skal da ikke sitte og unnskylde deg??? Uff! Mulig hun hadde en dårlig dag, men det der er ikke reaksjonen å komme med. Jeg har også fortalt det. Alle ble så glade, det var hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 28. august 2014 #975 Del Skrevet 28. august 2014 Uff! Siden jeg jobber på et lite kontor tenkte jeg det ville være greit å være ærlig med sjefen slik at hun kan finne en erstatter til jeg skal ut i permisjon. Fikk ikke akkurat den reaksjonen jeg håpte på. Hun ble bare superstressa. Fikk ikke et gratulerer en gang. Ble sittende å unnskylde og fortelle at det var ikke planlagt. Heldigvis fikk jeg en trøstende melding av ei kollega om at dette var ventet og at jeg måtte ikke bry meg fordi en viss person ikke har sosiale antenner. Flere som har sagt i fra på jobben? Så teit reaksjon... Du har jo lov til å bli gravid liksom. Jeg har dessverre blitt arbeidsledig fom 1 sept! Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har søkt jobber siden april, men siden jeg hadde en jobb fra før av så var jeg ikke så aktiv, likevel har jeg ikke fått den responsen jeg ventet på. Jobben jeg hadde før var gjennom vikarbyrå! (verste vikarbyrå ever, lang historie) og kontoret kunne ikke finansiere at jeg ble der videre så de ville ansette meg direkte, men vikarbyrået satt ned foten og ville ha penger + karentenetid. Jeg er så lei meg og skuffet nå. Det kommer til å bli umulig å finne jobb nå som jeg er gravid, jeg får dagpenger fra dag 3, men det er så utrolig kjedelig å sitte hjemme!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 28. august 2014 #976 Del Skrevet 28. august 2014 Så teit reaksjon... Du har jo lov til å bli gravid liksom. Jeg har dessverre blitt arbeidsledig fom 1 sept! Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har søkt jobber siden april, men siden jeg hadde en jobb fra før av så var jeg ikke så aktiv, likevel har jeg ikke fått den responsen jeg ventet på. Jobben jeg hadde før var gjennom vikarbyrå! (verste vikarbyrå ever, lang historie) og kontoret kunne ikke finansiere at jeg ble der videre så de ville ansette meg direkte, men vikarbyrået satt ned foten og ville ha penger + karentenetid. Jeg er så lei meg og skuffet nå. Det kommer til å bli umulig å finne jobb nå som jeg er gravid, jeg får dagpenger fra dag 3, men det er så utrolig kjedelig å sitte hjemme!!!! Godt å ha noen i samme båt! Jeg mistet jobben i juni, og det var IKKE planlagt... har søkt flere jobber uten å få svar, og jeg hadde ikke tjent opp nok i år til å få dagpenger heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 28. august 2014 #977 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg å mista jobben for ikke så lenge siden. Mottar dagpenger da og vet at jeg får foreldrepenger (i permisjon) av de heldigvis. Alt alt alt for lite, men bedre enn ingenting. Søkt jobb hele tiden men ikkeno napp. Hadde også trøbbel med vikarbyrået.. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 28. august 2014 #978 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Jeg håper det ordner seg for dere også!! Det var godt å vite at man får foreldrepenger med dagpenger. Jeg har en del oppsparte midler (litt men alt hjelper) og pengene til dagpenger klarer jeg meg med hvis jeg prioriterer riktig. Problemet mitt er å gå uten jobb så lenge fordi jeg er redd at det blir vanskeligere å finne jobb etterpå. Nå må jeg bare samle inn krefter og finne på en god løsning hvis jeg må ta deltidsjobb så gjør jeg gjerne det siden jeg kan jobbe opptil 50 % og beholde dagpenger. Nå tenker jeg bare høyt hehe Endret 28. august 2014 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 28. august 2014 #979 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg håper det ordner seg for dere også!! Det var godt å vite at man får foreldrepenger med dagpenger. Jeg har en del oppsparte midler (litt men alt hjelper) og pengene til dagpenger klarer jeg meg med hvis jeg prioriterer riktig. Problemet mitt er å gå uten jobb så lenge fordi jeg er redd at det blir vanskeligere å finne jobb etterpå. Nå må jeg bare samle inn krefter og finne på en god løsning hvis jeg må ta deltidsjobb så gjør jeg gjerne det siden jeg kan jobbe opptil 50 % og beholde dagpenger. Nå tenker jeg bare høyt hehe Merker selv hvor vanskelig det blir å SØKE jobb når jeg har gått så lenge hjemme... blir jo deprimert av mindre, og motivasjonen til å komme seg ut av huset og levere søknader nærmer seg null. Må komme meg ut igjen og levere enda flere, men venter til jeg er frisk Føler jeg ikke kan møte evt. arbeidsgiver når jeg ikke er helt på topp og kan gi 100% av meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bocla Skrevet 28. august 2014 #980 Del Skrevet 28. august 2014 Uffda! Håper det ordner seg med jobber på alle sammen:-) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå