Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke noe stikninger, ikke noe uggenhet.. Savner det!! :P

Du kan håpe du ikke får ønme bryst, håper virkelig det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan håpe du ikke får ønme bryst, håper virkelig det går over.

Det har jeg allerede hatt en stund, så kan ikke ligge på magen :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Det er grusomt:ler: men, det er jo også et godt tegn på at kroppen jobber med noe, samme med denne trøttheten..gjesp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusomt:ler: men, det er jo også et godt tegn på at kroppen jobber med noe, samme med denne trøttheten..gjesp!

Ja, her er alle symptomer mer enn velkomne! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke noe stikninger, ikke noe uggenhet.. Savner det!! :P

Samme her! Eller vent.. CRAZYSULTENDØRSNART.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her er alle symptomer mer enn velkomne! :fnise:

Hver gang jeg kjente at jeg følte meg ok, begynte jeg å bli redd for at noe var galt. Da kom kvalmen tilbake umiddelbart :P Nå er jeg nesten ikke kvalm og overlykkelig for det ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har fått fødeplass/født på abc som kan svare meg?:)

- det stod i mailen at jeg skulle bestille time til OUL gjennom fastlegen/jordmor: hvilken jordmor skal jeg bestille gjennom evt?

- svangersskapspoliklinikken, hvor er det?

- har man OUL på abc eller et annet sted?

- det virket i mailen som at jordmødrene jobbet veldig sjeldent på dagtid (3 forskjellige sykluser), får man kontroll hos samme jordmor hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber dere med? :)

Jeg studerer, jeg. Kanskje ikke helt ideelt i forhold til baby på vei. Men hvis man skal få alt i orden og alt til å passe, så passer det vel egentlig aldri? :P Leter etter en jobb å ha ved siden av nå da.

Hva gjør du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over. :) Mine var også sånn. Nå har de beholdt størrelsen, men ømheten har gått over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som har fått fødeplass/født på abc som kan svare meg? :)

- det stod i mailen at jeg skulle bestille time til OUL gjennom fastlegen/jordmor: hvilken jordmor skal jeg bestille gjennom evt?

- svangersskapspoliklinikken, hvor er det?

- har man OUL på abc eller et annet sted?

- det virket i mailen som at jordmødrene jobbet veldig sjeldent på dagtid (3 forskjellige sykluser), får man kontroll hos samme jordmor hver gang?

Jeg har fått plass på ABC-klinikken - MEN jeg søkte først Ullevål og fikk plass der. Fastlegen din vil sende nødvendige papirer over til ABC, slik at de kan ta deg inn til Jordmor osv. ABC-klinikken skal gi deg oppfølging hos samme jordmor hver gang, har jeg hørt. Ta kontakt med legen din, så kan vedkommende fortelle litt mer.. Jeg skal i allefall ha min oppsatte UL på ullevål, så vil ABC og jordmor der ta over fra uke 20 ish.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som assistent på en småbarnsavdeling (1- og 2-åringer). Veldig koselig! Enn du?

Hørtes koselig ut!:)

Jeg studerer, jeg. Kanskje ikke helt ideelt i forhold til baby på vei. Men hvis man skal få alt i orden og alt til å passe, så passer det vel egentlig aldri? :P Leter etter en jobb å ha ved siden av nå da.

Hva gjør du? :)

Nei, det er helt sant;) hva studerer du?:)

Jeg jobber som sykepleier på en medisnsk avdeling på sykehus... :)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått plass på ABC-klinikken - MEN jeg søkte først Ullevål og fikk plass der. Fastlegen din vil sende nødvendige papirer over til ABC, slik at de kan ta deg inn til Jordmor osv. ABC-klinikken skal gi deg oppfølging hos samme jordmor hver gang, har jeg hørt. Ta kontakt med legen din, så kan vedkommende fortelle litt mer.. Jeg skal i allefall ha min oppsatte UL på ullevål, så vil ABC og jordmor der ta over fra uke 20 ish.

Okei, tusen takk for svar:D Er på ferie ut denne uken, så får ringe fastlegen min neste uke og håpe jeg får raskt time. Er allerede 6 uker på vei, men fant det ikke ut før nå på ferie:) hater å ikke ha kontroll på ting og ikke vite, men det må man vel venne seg til som førategangsgravid:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes koselig ut! :) Nei, det er helt sant;) hva studerer du? :)

Jeg jobber som sykepleier på en medisnsk avdeling på sykehus... :)

Morro. Har jobbet som helsefagarbeider. Ikke helt det samme, men litt innenfor samme greia :P

Studerer økonomi og administrasjon :) Med Markedsføring som ekstrafag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over. :) Mine var også sånn. Nå har de beholdt størrelsen, men ømheten har gått over :)

Når forsvant ømheten? Hehe :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har heldigvis ikke blitt større og det håper jeg ikke de blir heller. Jeg har allerede J-K cup :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...