Gjest Solstråla88 Skrevet 11. august 2014 #601 Del Skrevet 11. august 2014 I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke noe stikninger, ikke noe uggenhet.. Savner det!! Du kan håpe du ikke får ønme bryst, håper virkelig det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. august 2014 #602 Del Skrevet 11. august 2014 Du kan håpe du ikke får ønme bryst, håper virkelig det går over. Det har jeg allerede hatt en stund, så kan ikke ligge på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. august 2014 #603 Del Skrevet 11. august 2014 Det har jeg allerede hatt en stund, så kan ikke ligge på magen Det er grusomt:ler: men, det er jo også et godt tegn på at kroppen jobber med noe, samme med denne trøttheten..gjesp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. august 2014 #604 Del Skrevet 11. august 2014 Det er grusomt:ler: men, det er jo også et godt tegn på at kroppen jobber med noe, samme med denne trøttheten..gjesp! Ja, her er alle symptomer mer enn velkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. august 2014 #605 Del Skrevet 11. august 2014 I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke noe stikninger, ikke noe uggenhet.. Savner det!! Samme her! Eller vent.. CRAZYSULTENDØRSNART. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. august 2014 #606 Del Skrevet 11. august 2014 Samme her! Eller vent.. CRAZYSULTENDØRSNART. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. august 2014 #607 Del Skrevet 11. august 2014 Ja, her er alle symptomer mer enn velkomne! Hver gang jeg kjente at jeg følte meg ok, begynte jeg å bli redd for at noe var galt. Da kom kvalmen tilbake umiddelbart Nå er jeg nesten ikke kvalm og overlykkelig for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 11. august 2014 #608 Del Skrevet 11. august 2014 og jeg som brekker meg bare på tanken av mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 11. august 2014 #609 Del Skrevet 11. august 2014 Noen her som har fått fødeplass/født på abc som kan svare meg? - det stod i mailen at jeg skulle bestille time til OUL gjennom fastlegen/jordmor: hvilken jordmor skal jeg bestille gjennom evt? - svangersskapspoliklinikken, hvor er det? - har man OUL på abc eller et annet sted? - det virket i mailen som at jordmødrene jobbet veldig sjeldent på dagtid (3 forskjellige sykluser), får man kontroll hos samme jordmor hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. august 2014 #610 Del Skrevet 11. august 2014 Hva jobber dere med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. august 2014 #611 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg jobber som assistent på en småbarnsavdeling (1- og 2-åringer). Veldig koselig! Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. august 2014 #612 Del Skrevet 11. august 2014 Hva jobber dere med? Jeg studerer, jeg. Kanskje ikke helt ideelt i forhold til baby på vei. Men hvis man skal få alt i orden og alt til å passe, så passer det vel egentlig aldri? Leter etter en jobb å ha ved siden av nå da. Hva gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. august 2014 #613 Del Skrevet 11. august 2014 Det har jeg allerede hatt en stund, så kan ikke ligge på magen Det går over. Mine var også sånn. Nå har de beholdt størrelsen, men ømheten har gått over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. august 2014 #614 Del Skrevet 11. august 2014 Noen her som har fått fødeplass/født på abc som kan svare meg? - det stod i mailen at jeg skulle bestille time til OUL gjennom fastlegen/jordmor: hvilken jordmor skal jeg bestille gjennom evt? - svangersskapspoliklinikken, hvor er det? - har man OUL på abc eller et annet sted? - det virket i mailen som at jordmødrene jobbet veldig sjeldent på dagtid (3 forskjellige sykluser), får man kontroll hos samme jordmor hver gang? Jeg har fått plass på ABC-klinikken - MEN jeg søkte først Ullevål og fikk plass der. Fastlegen din vil sende nødvendige papirer over til ABC, slik at de kan ta deg inn til Jordmor osv. ABC-klinikken skal gi deg oppfølging hos samme jordmor hver gang, har jeg hørt. Ta kontakt med legen din, så kan vedkommende fortelle litt mer.. Jeg skal i allefall ha min oppsatte UL på ullevål, så vil ABC og jordmor der ta over fra uke 20 ish. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. august 2014 #615 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Jeg jobber som assistent på en småbarnsavdeling (1- og 2-åringer). Veldig koselig! Enn du? Hørtes koselig ut! Jeg studerer, jeg. Kanskje ikke helt ideelt i forhold til baby på vei. Men hvis man skal få alt i orden og alt til å passe, så passer det vel egentlig aldri? Leter etter en jobb å ha ved siden av nå da. Hva gjør du? Nei, det er helt sant;) hva studerer du? Jeg jobber som sykepleier på en medisnsk avdeling på sykehus... Endret 11. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 11. august 2014 #616 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg har fått plass på ABC-klinikken - MEN jeg søkte først Ullevål og fikk plass der. Fastlegen din vil sende nødvendige papirer over til ABC, slik at de kan ta deg inn til Jordmor osv. ABC-klinikken skal gi deg oppfølging hos samme jordmor hver gang, har jeg hørt. Ta kontakt med legen din, så kan vedkommende fortelle litt mer.. Jeg skal i allefall ha min oppsatte UL på ullevål, så vil ABC og jordmor der ta over fra uke 20 ish. Okei, tusen takk for svar:D Er på ferie ut denne uken, så får ringe fastlegen min neste uke og håpe jeg får raskt time. Er allerede 6 uker på vei, men fant det ikke ut før nå på ferie:) hater å ikke ha kontroll på ting og ikke vite, men det må man vel venne seg til som førategangsgravid:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. august 2014 #617 Del Skrevet 11. august 2014 Hørtes koselig ut! Nei, det er helt sant;) hva studerer du? Jeg jobber som sykepleier på en medisnsk avdeling på sykehus... Morro. Har jobbet som helsefagarbeider. Ikke helt det samme, men litt innenfor samme greia Studerer økonomi og administrasjon Med Markedsføring som ekstrafag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. august 2014 #618 Del Skrevet 11. august 2014 Det går over. Mine var også sånn. Nå har de beholdt størrelsen, men ømheten har gått over Når forsvant ømheten? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 11. august 2014 #619 Del Skrevet 11. august 2014 Det går over. Mine var også sånn. Nå har de beholdt størrelsen, men ømheten har gått over Mine har heldigvis ikke blitt større og det håper jeg ikke de blir heller. Jeg har allerede J-K cup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 11. august 2014 #620 Del Skrevet 11. august 2014 Hva jobber dere med? Jeg er helsefagarbeider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå