kaospåtobein Skrevet 8. august 2014 #541 Del Skrevet 8. august 2014 Tihi, er sååå lett å glemme seg og tenke "Mmm, nå har jeg lyst på salami!", og så komme på at man er gravid Jeg elsker vanligvis kyllingpålegg, men etter at jeg ble gravid har jeg fått mindre og mindre lyst på det. Nå spiser jeg kun ovnsbakt leverpostei eller gulost! Forrige uke hadde jeg dødslyst på et glass vin også, og jeg drikker vanligvis veldig sjelden. Tror det er litt med at man vil ha det man ikke kan få, hehe. Får spare det til etter fødselen, eller drikke alkoholfri vin! ja, det er sikkert noe i det! Jeg har lyst på røyk.. og jeg slutta for 2 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. august 2014 #542 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg hadde også lyst på vin i kveld, sjelden jeg drikker vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 8. august 2014 #543 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Hurra! Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt nervøs for å ikke få plass.. Første ordentlige legetime torsdag neste uke, bør jeg ringe dit på mandag og be dem sende søknad for meg? Eller bare vente til torsdag? Endret 8. august 2014 av Disney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 8. august 2014 #544 Del Skrevet 8. august 2014 Fikk innvilget fødeplass på Ullevål! Og nå har jeg fått time til OUL også! Spennende Får man OUL time fra stedet man skal føde på automatisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 9. august 2014 #545 Del Skrevet 9. august 2014 Får man OUL time fra stedet man skal føde på automatisk? Det ble sånn for meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. august 2014 #546 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Jeg bare melder meg sånn saakte inn her jeg.. Ikke helt, men bittelitt Første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å løpe på do og ta en test - jeg er fortsatt gravid og streken er sterkere i dag Jeg tok også min heelt siste røyk idag! (Har ikke klart å slutte tidligere fordi prøvingen virkeliig dro seg ut og igår var virkelig ikke dagen, så ut som en stressa høne hele dagen ) Men den siste røyken jeg tok nå idag ble jeg faktisk skikkelig kvalm av, så det lover godt. Nå ser jeg frem mot et godt og røykfritt svangerskap Endret 9. august 2014 av Saraby 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. august 2014 #547 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Sorrii, dobbeltpost! Endret 9. august 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. august 2014 #548 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg bare melder meg sånn saakte inn her jeg.. Ikke helt, men bittelitt Første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å løpe på do og ta en test - jeg er fortsatt gravid og streken er sterkere i dag Jeg tok også min heelt siste røyk idag! (Har ikke klart å slutte tidligere fordi prøvingen virkeliig dro seg ut og igår var virkelig ikke dagen, så ut som en stressa høne hele dagen ) Men den siste røyken jeg tok nå idag ble jeg faktisk skikkelig kvalm av, så det lover godt. Nå ser jeg frem mot et godt og røykfritt svangerskap Jaaaaa,velkommen inn!! Og så bra at røyken smakte vondt, da blir det mye enklere å slutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. august 2014 #549 Del Skrevet 9. august 2014 Veklkommen! og lykke til med røyksluttingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 9. august 2014 #550 Del Skrevet 9. august 2014 Det er så uvirkelig. Klarer ikke å få det til å gå opp for meg at jeg er gravid. Legetime i slutten av mnd :-) blir så spennende. Så blir det skolestart 18. August Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. august 2014 #551 Del Skrevet 9. august 2014 Hallo metallsmak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. august 2014 #552 Del Skrevet 9. august 2014 Det er så uvirkelig. Klarer ikke å få det til å gå opp for meg at jeg er gravid. Legetime i slutten av mnd :-) blir så spennende. Så blir det skolestart 18. August Jeg også føler det er uvirkelig:) Hva skal du studere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. august 2014 #553 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg bare melder meg sånn saakte inn her jeg.. Ikke helt, men bittelitt Første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å løpe på do og ta en test - jeg er fortsatt gravid og streken er sterkere i dag Jeg tok også min heelt siste røyk idag! (Har ikke klart å slutte tidligere fordi prøvingen virkeliig dro seg ut og igår var virkelig ikke dagen, så ut som en stressa høne hele dagen ) Men den siste røyken jeg tok nå idag ble jeg faktisk skikkelig kvalm av, så det lover godt. Nå ser jeg frem mot et godt og røykfritt svangerskap Velkommen! Moro at det endelig gikk for dere:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. august 2014 #554 Del Skrevet 9. august 2014 Velkommen! Moro at det endelig gikk for dere:-)) Tusen takk det samme :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. august 2014 #555 Del Skrevet 9. august 2014 Tusen takk det samme :D Tusen takk for det😊 vi kan jo ha mini treff, iogmed at vi bor så nære😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. august 2014 #556 Del Skrevet 9. august 2014 Tusen takk for det😊 vi kan jo ha mini treff, iogmed at vi bor så nære😄 Det hadde vært hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 9. august 2014 #557 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg også føler det er uvirkelig:) Hva skal du studere? eiendomsmegling:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 9. august 2014 #558 Del Skrevet 9. august 2014 Velkommen alle nye! Koselig å se hvordan gjengen bare vokser! Nå har jeg et lite spørsmål. Det er kjent at man ikke kan spise myke oster som camembert og brie men gjelder dette også for de ostene som er laget med pasteurisert melk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 9. august 2014 #559 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg vet bebisen kommer en gang i april eller mars, men aner egentlig ikke hvor langt jeg er veg. Jeg hadde en blødning fa jeg pleier å ha mensen. To uker senere fikk jeg ny blødning ca 9. Juni. Så jeg regna jo termin fra 9. Men det kan jo være jeg er 2uker mer på veg?? Noen som har vært borti det samme eller vet hvordan legen finner det ut * utenom UL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. august 2014 #560 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Jeg bare melder meg sånn saakte inn her jeg.. Ikke helt, men bittelitt Første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å løpe på do og ta en test - jeg er fortsatt gravid og streken er sterkere i dag Jeg tok også min heelt siste røyk idag! (Har ikke klart å slutte tidligere fordi prøvingen virkeliig dro seg ut og igår var virkelig ikke dagen, så ut som en stressa høne hele dagen ) Men den siste røyken jeg tok nå idag ble jeg faktisk skikkelig kvalm av, så det lover godt. Nå ser jeg frem mot et godt og røykfritt svangerskap Jeg digger at du er her!!! ❤️❤️ Endret 9. august 2014 av malicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå