Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Tihi, er sååå lett å glemme seg og tenke "Mmm, nå har jeg lyst på salami!", og så komme på at man er gravid :P Jeg elsker vanligvis kyllingpålegg, men etter at jeg ble gravid har jeg fått mindre og mindre lyst på det. Nå spiser jeg kun ovnsbakt leverpostei eller gulost! :jolie:

Forrige uke hadde jeg dødslyst på et glass vin også, og jeg drikker vanligvis veldig sjelden. Tror det er litt med at man vil ha det man ikke kan få, hehe. Får spare det til etter fødselen, eller drikke alkoholfri vin!

ja, det er sikkert noe i det! Jeg har lyst på røyk.. og jeg slutta for 2 år siden :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt nervøs for å ikke få plass.. Første ordentlige legetime torsdag neste uke, bør jeg ringe dit på mandag og be dem sende søknad for meg? Eller bare vente til torsdag?

Endret av Disney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk innvilget fødeplass på Ullevål! Og nå har jeg fått time til OUL også! Spennende :hoppe:

Får man OUL time fra stedet man skal føde på automatisk?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg bare melder meg sånn saakte inn her jeg.. Ikke helt, men bittelitt :sjenert: Første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å løpe på do og ta en test - jeg er fortsatt gravid og streken er sterkere i dag :hoppe: Jeg tok også min heelt siste røyk idag! (Har ikke klart å slutte tidligere fordi prøvingen virkeliig dro seg ut og igår var virkelig ikke dagen, så ut som en stressa høne hele dagen :fnise: ) Men den siste røyken jeg tok nå idag ble jeg faktisk skikkelig kvalm av, så det lover godt. Nå ser jeg frem mot et godt og røykfritt svangerskap :nigo: Endret av Saraby
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Jeg bare melder meg sånn saakte inn her jeg.. Ikke helt, men bittelitt :sjenert: Første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å løpe på do og ta en test - jeg er fortsatt gravid og streken er sterkere i dag :hoppe: Jeg tok også min heelt siste røyk idag! (Har ikke klart å slutte tidligere fordi prøvingen virkeliig dro seg ut og igår var virkelig ikke dagen, så ut som en stressa høne hele dagen :fnise: ) Men den siste røyken jeg tok nå idag ble jeg faktisk skikkelig kvalm av, så det lover godt. Nå ser jeg frem mot et godt og røykfritt svangerskap :nigo:

Jaaaaa,velkommen inn!! :strix:

Og så bra at røyken smakte vondt, da blir det mye enklere å slutte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så uvirkelig. Klarer ikke å få det til å gå opp for meg at jeg er gravid. Legetime i slutten av mnd :-) blir så spennende. Så blir det skolestart 18. August

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så uvirkelig. Klarer ikke å få det til å gå opp for meg at jeg er gravid. Legetime i slutten av mnd :-) blir så spennende. Så blir det skolestart 18. August

Jeg også føler det er uvirkelig:)

Hva skal du studere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

:vinke: Jeg bare melder meg sånn saakte inn her jeg.. Ikke helt, men bittelitt :sjenert: Første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å løpe på do og ta en test - jeg er fortsatt gravid og streken er sterkere i dag :hoppe: Jeg tok også min heelt siste røyk idag! (Har ikke klart å slutte tidligere fordi prøvingen virkeliig dro seg ut og igår var virkelig ikke dagen, så ut som en stressa høne hele dagen :fnise: ) Men den siste røyken jeg tok nå idag ble jeg faktisk skikkelig kvalm av, så det lover godt. Nå ser jeg frem mot et godt og røykfritt svangerskap :nigo:

Velkommen! Moro at det endelig gikk for dere:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Tusen takk det samme :D

Tusen takk for det😊 vi kan jo ha mini treff, iogmed at vi bor så nære😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det😊 vi kan jo ha mini treff, iogmed at vi bor så nære😄

Det hadde vært hyggelig :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen alle nye! Koselig å se hvordan gjengen bare vokser!

Nå har jeg et lite spørsmål. Det er kjent at man ikke kan spise myke oster som camembert og brie men gjelder dette også for de ostene som er laget med pasteurisert melk? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bebisen kommer en gang i april eller mars, men aner egentlig ikke hvor langt jeg er veg. Jeg hadde en blødning fa jeg pleier å ha mensen. To uker senere fikk jeg ny blødning ca 9. Juni. Så jeg regna jo termin fra 9. Men det kan jo være jeg er 2uker mer på veg??

Noen som har vært borti det samme eller vet hvordan legen finner det ut * utenom UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger at du er her!!! ❤️❤️

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...