gift93 Skrevet 6. august 2014 #461 Del Skrevet 6. august 2014 Har du tatt en digital? Prøv det! Jeg tok også en test som var ganske sterk dagen før ikm. På morgenen ikm var den svakerer, gikk å gjøpte en digital og der sto det gravid 2-3. Enklere å tyde de digitale:) Tok en digital på fredagen eller så var det lørdagen og da stod det gravid 1-2 og for to dager siden tok jeg en test den var to veldig tydelige streker, og nå var den utrolig svak :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 6. august 2014 #462 Del Skrevet 6. august 2014 Sånn ser testen ut idag:/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 6. august 2014 #463 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, vi er kjempe glade Vi har prøvd lenge, vi mistet sommeren for to årsiden Gratulerr med graviditeten til dere andre. Noen som plages av kvalme? Jeg plages ikke med noenting foreløpig:O blir nesten litt redd for at det ikke er noe der!! Dette eneste jeg merker av symptomer er ømhet på høyre side ned mot lysken, som at muskel/huden er for kort. Og at jeg må ofte på do, men det må jeg alltid som forloveden min sier;) Er litt redd for når jeg skal fly hjem. Flyturen tar 9 1/2 time. Håper ikke det skjer noe med den i magen pga stråling:( Fant det ut nå på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. august 2014 #464 Del Skrevet 6. august 2014 Sånn ser testen ut idag:/ ikke beskymre deg. Tok du morgen urin? Positiv test er positiv. Ta en test om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. august 2014 #465 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg plages ikke med noenting foreløpig:O blir nesten litt redd for at det ikke er noe der!! Dette eneste jeg merker av symptomer er ømhet på høyre side ned mot lysken, som at muskel/huden er for kort. Og at jeg må ofte på do, men det må jeg alltid som forloveden min sier;) Er litt redd for når jeg skal fly hjem. Flyturen tar 9 1/2 time. Håper ikke det skjer noe med den i magen pga stråling:( Fant det ut nå på ferie. går nok fint. Eneste er vel strålingen på fly/flyplass, men går nok fint. Eneste jeg hadfe beskymret meg for var plass ved midtgangen pga alle toalettbesøka hahsha :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 6. august 2014 #466 Del Skrevet 6. august 2014 ikke beskymre deg. Tok du morgen urin? Positiv test er positiv. Ta en test om noen dager Nei tok ikke morgen urin er det så mye og si egentlig? Med tanke på at jeg er 4 uker på vei...? skal til legen i morgen, og håper bare at den er positiv da også... :/ huff kommer til og be om ultralyd i morgen, med tanke på at dette er ett risikosvangerskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 6. august 2014 #467 Del Skrevet 6. august 2014 Jippi!! I går fikk jeg spist en halv pizza Ikke stort mye næring, men var godt å ikke kjenne på sult! Satser på å få ned siste halvdel i dag også Er ikke noe annen mat som har gått ned, så det var ubeskrivelig godt å spise noe som smakte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #468 Del Skrevet 6. august 2014 Nei tok ikke morgen urin er det så mye og si egentlig? Med tanke på at jeg er 4 uker på vei...? skal til legen i morgen, og håper bare at den er positiv da også... :/ huff kommer til og be om ultralyd i morgen, med tanke på at dette er ett risikosvangerskap... Det går nok fint! Bare vær forberdt på at de kanskje ikke ser så mye på ul, det er enda svært tidlig... Men de måler nok HCg i blod:) Rissikosvangerskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 6. august 2014 #469 Del Skrevet 6. august 2014 går nok fint. Eneste er vel strålingen på fly/flyplass, men går nok fint. Eneste jeg hadfe beskymret meg for var plass ved midtgangen pga alle toalettbesøka hahsha :-) Plass ved midtgangen har jeg. Er dreamliner, så vi sitter midt i flyet. Så har utgang eventuelt på begge sider;) ja, er strålingen fra flyet jeg er redd for:( siden ejg skal være så høyt oppi luften og lenge:/ krysser fingrene for at det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 6. august 2014 #470 Del Skrevet 6. august 2014 Takk. Der sto det: Gratulerer! Din termindato er 7. april 2015 og du er 5 uker og 4 dager gravid! Gøy! Ditta gler me oss til. 1 dag lenger en meg du! Jeg følger el-termin da, men ifølge mensen er termin 4 april. Men vet når jeg hadde el og den var litt sein så følger heller den med termin 8. Har fått henvisning til UL nå pga litt blødning og tettere oppfølging dette svangerskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #471 Del Skrevet 6. august 2014 Har du spottet Hay? Eller skikkelig blødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 6. august 2014 #472 Del Skrevet 6. august 2014 Har du spottet Hay? Eller skikkelig blødning? Spottet litt rosa og litt brunt. Mellomblødning. Gjorde det med førstemann også. Så jeg er ikke veldig beskymret. Men godt å få sjekket at alt er i orden og håper å se et bankende hjerte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 6. august 2014 #473 Del Skrevet 6. august 2014 Det går nok fint! Bare vær forberdt på at de kanskje ikke ser så mye på ul, det er enda svært tidlig... Men de måler nok HCg i blod:) Rissikosvangerskap? Ja har 2 spontan aborter bak meg og 1 MA i februar. Så dette svangerskapet blir sett på som risikosvangerskap. Huff håper alt er bra med den lille ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #474 Del Skrevet 6. august 2014 Spottet litt rosa og litt brunt. Mellomblødning. Gjorde det med førstemann også. Så jeg er ikke veldig beskymret. Men godt å få sjekket at alt er i orden og håper å se et bankende hjerte. Absolutt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. august 2014 #475 Del Skrevet 6. august 2014 Spottet litt rosa og litt brunt. Mellomblødning. Gjorde det med førstemann også. Så jeg er ikke veldig beskymret. Men godt å få sjekket at alt er i orden og håper å se et bankende hjerte. Mest sannsynlig ufarlig da! Skjedde med meg og i uke 4-5, mer vanlig enn uvanlig føles det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 6. august 2014 #476 Del Skrevet 6. august 2014 Mest sannsynlig ufarlig da! Skjedde med meg og i uke 4-5, mer vanlig enn uvanlig føles det som Ja, helt sant =) Blødde i uke 8, 10, 12 og uke 18 sist. Men har hatt litt ekstra vondt i magen nå. Greit å få sjekket uansett. Hadde tenkt å dra på tidlig privat ul for å se at hjertet slår, så nå får jeg det gratis uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. august 2014 #477 Del Skrevet 6. august 2014 Sulten HELE tida.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #478 Del Skrevet 6. august 2014 Ja har 2 spontan aborter bak meg og 1 MA i februar. Så dette svangerskapet blir sett på som risikosvangerskap. Huff håper alt er bra med den lille ❤️ Forstår du blier bekymret da ja.. Krysser fingrene for at spiren sitter! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 6. august 2014 #479 Del Skrevet 6. august 2014 Forstår du blier bekymret da ja.. Krysser fingrene for at spiren sitter! <3 Tok enda en test den var litt sterkere og tydeligere enn den jeg tok istad men ikke like sterk, men lest litt på nettet at man ikke alltid kan stole på de billig strimlene med tanke på farge så håper den er forsatt positiv hos legen i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #480 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Tok enda en test den var litt sterkere og tydeligere enn den jeg tok istad men ikke like sterk, men lest litt på nettet at man ikke alltid kan stole på de billig strimlene med tanke på farge så håper den er forsatt positiv hos legen i morgen Håper virkelig det:) Endret 6. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå