Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jippi! Fått time til tidlig UL i morgen!

Herregud, nå begynner jeg å grue meg skikkelig! Tenk om... Nei, en får være positiv:)

Så spennende! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, nå begynner jeg å grue meg skikkelig! Tenk om... Nei, en får være positiv:)

Så kjekt! Det blir nok fint!:) men kjenner bekymringen, skal selv om en uke og det er mye tanker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar HAY! :) jeg vurderer å kjøpe vippestol nå med en gang se. Kanskje jjeg bare gjør det sånn at det er ute av verden...

Det er hvertfall min erfaring med vippestol :)

Tror ikke du kommer til å angre! :)

Vi har hvertfall tatt vare på den til nr 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Alt er nok bra, skal du se :) Kos deg masse med å se og evt høre lille!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

ÅÅÅ! kjenner jeg blir så irritert på kollegaene mine! Vi har egentlig et godt forhold, men når jeg ble 30% sykemeldt i går, går de fleste å ser på meg med ugleøyne! Jeg kan virkelig ikke noe for at jeg har fått bekkenløsning, og det siste jeg bryr meg om er hvordan kollegaene mine såkalt må slite fordi jeg "driver dank" fikk jeg beskjed om i dag! Blir så sinnsykt forbannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ! kjenner jeg blir så irritert på kollegaene mine! Vi har egentlig et godt forhold, men når jeg ble 30% sykemeldt i går, går de fleste å ser på meg med ugleøyne! Jeg kan virkelig ikke noe for at jeg har fått bekkenløsning, og det siste jeg bryr meg om er hvordan kollegaene mine såkalt må slite fordi jeg "driver dank" fikk jeg beskjed om i dag! Blir så sinnsykt forbannet!

Så itrolig slitsomt og frekt... Hva type arbeid er det du har? Alltid noen som skal være negative....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Så itrolig slitsomt og frekt... Hva type arbeid er det du har? Alltid noen som skal være negative....

Jobber i butikk, og er smertelig klar over hvor kjipt det er å være alene.. Men dette er noe jeg ikke kan noe for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i butikk, og er smertelig klar over hvor kjipt det er å være alene.. Men dette er noe jeg ikke kan noe for..

Nei absolutt ikke... Det viktigste er at du tar vare på helsen din! :) så får de bare furte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Nei absolutt ikke... Det viktigste er at du tar vare på helsen din! :) så får de bare furte... :)

De takker meg i alle fall ikke om jeg ødelegger kroppen min! Så, jeg får vel bare ri det av meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De takker meg i alle fall ikke om jeg ødelegger kroppen min! Så, jeg får vel bare ri det av meg..

Viktig og prøve å tenke sånn! Det ER faktisk ingen som står og heier og gir deg diplom om du presser deg selv til å jobbe når du er dårlig! :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Viktig og prøve å tenke sånn! Det ER faktisk ingen som står og heier og gir deg diplom om du presser deg selv til å jobbe når du er dårlig! :) God bedring!

Tusen takk :) Er bare veldig irriterende der og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Er bare veldig irriterende der og da..

Æsj, det skjønner jeg. Er aldri noe hyggelig å få sånne beskjeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Æsj, det skjønner jeg. Er aldri noe hyggelig å få sånne beskjeder.

Verste jeg veit er bedrevitere! De sier bare: Ut å går! Æsj, legen ga meg tur forbud i går pga bekkenet. Savner turene min allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste uka har jeg fått kjenne skikkelig på det å være gravid. Tidligere har det bare vært småplager som litt kvalme og trøtthet. Når jeg kom til uke 6 var det som om kroppen min bare pøste på med symptomer!
Rare drømmer, kvalme med brekninger så og si konstant, trøtthet uten like, murring i korsryggen og det siste tilskuddet : ulvehunger.

Jeg er sliiten etter den uka her og håper virkelig jeg er så heldig at jeg slipper unna kvalme i 2. trimester.

I dag har jeg hatt en god dag, men fra formiddagen og utover har vært like ille igjen. Har iallefall fått vasket litt hjemme i dag mens kvalmen var borte, da. Det trengtes :fnise:

Drømte også at jeg glemte at jeg var gravid i natt og at jeg drakk meg full. Var LITT stressa når jeg våkna :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg veit er bedrevitere! De sier bare: Ut å går! Æsj, legen ga meg tur forbud i går pga bekkenet. Savner turene min allerede..

Når de sier sånt er de veldig uvitende. Fleste av dem har nok ikke fått med seg at det er i skogen man skal gå og at det slettes ikke er alle som får til det engang. Og de som er så heldige å får lov til å g skal IKKE gå på annet underlag enn skogsterreng. Med andre ord har man full rett til sykemelding :P Husker da jeg hadde prolaps så klarte jeg tilslutt ikke gå i det hele tatt uten krykker og det er ikke mye enkelt å gå i skauen med krykker :fnise: Da hadde jeg et stort ønske om at alle som påpekte noe skulle oppleve de samme smertene selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Når de sier sånt er de veldig uvitende. Fleste av dem har nok ikke fått med seg at det er i skogen man skal gå og at det slettes ikke er alle som får til det engang. Og de som er så heldige å får lov til å g skal IKKE gå på annet underlag enn skogsterreng. Med andre ord har man full rett til sykemelding :P Husker da jeg hadde prolaps så klarte jeg tilslutt ikke gå i det hele tatt uten krykker og det er ikke mye enkelt å gå i skauen med krykker :fnise: Da hadde jeg et stort ønske om at alle som påpekte noe skulle oppleve de samme smertene selv :fnise:

Enig i den altså! Noen ganger må folk lære seg å holde munn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men brukte du den siden nyfødt? Jeg har igrunn tenkt å ha barnet liggende mye på gulvet, men tror ikke jeg kommer til å tørre å la barnet ligge i gulvet hvis jeg bare må løpe på do en gang, så det hadde vært deilig å ha stolen tilgjengelig. Den første tiden sover de mye ja, men de få gangene jeg må gjøre ett eller annet og barnet er våken kan det være fint med stol i noen minutter??? :klo: Har hørt også fra en bekjent at hun brukte mye bæresjal hjemme for å ha hendene frie og fortsatt være sammen med babyen og hun anbefalte dette på det sterkeste.

Idag fant jeg noe kult kalt babynest kanskje vi burde skaffe det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg fått kjenne skikkelig på det å være gravid. Tidligere har det bare vært småplager som litt kvalme og trøtthet. Når jeg kom til uke 6 var det som om kroppen min bare pøste på med symptomer!

Rare drømmer, kvalme med brekninger så og si konstant, trøtthet uten like, murring i korsryggen og det siste tilskuddet : ulvehunger.

Jeg er sliiten etter den uka her og håper virkelig jeg er så heldig at jeg slipper unna kvalme i 2. trimester.

I dag har jeg hatt en god dag, men fra formiddagen og utover har vært like ille igjen. Har iallefall fått vasket litt hjemme i dag mens kvalmen var borte, da. Det trengtes :fnise:

Drømte også at jeg glemte at jeg var gravid i natt og at jeg drakk meg full. Var LITT stressa når jeg våkna :hoho:

Jeg har også drømt om noe lignende, men da drømte jeg at noe venninner overbeviste meg om å røyke hasj. Jeg røyker ikke hasj engang. Våknet med veldig dårlig samvittighet og skjønte etterpå at det hele var bare en drøm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fant jeg noe kult kalt babynest kanskje vi burde skaffe det? :-)

Hva er det? :) hvordan bruker man det? (skal selvfølgelig Google det etterpå, men siden du nevner det... :fnise: )

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babynest er blitt veldig populært. Er et lite rede som babyen ligger oppi. Som en liten "kurv" :P
Da ligger babyen lunt og godt :) Har en veninne som syr, så jeg håper jeg får et i gave :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...