Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 uker i dag😃 begynner og føle meg tryggere nå😊

Ååååså så heldig. Må kan du senke skuldrene en god del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker i dag begynner og føle meg tryggere nå

Gratulerer! :hoppe: 14 uker her i dag :) Deilig å være kommet over "kneika" med uke 12, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Da har mannen begynt å involvere seg i kjøp av utstyr.. Dette resulterer i at vi må prøve å finne brukt vogn, for de han liker er nemlig utgått! Kjipt ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har mannen begynt å involvere seg i kjøp av utstyr.. Dette resulterer i at vi må prøve å finne brukt vogn, for de han liker er nemlig utgått! Kjipt ass!

Kan være slitsomme de mannfolka. Her har han kommet med utstyr som er unødvendig og dyrt. Vi begynner tidlig og samler billig fra finn.no, fant gratis stellebird, vippestol og sprinkekseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Kan være slitsomme de mannfolka. Her har han kommet med utstyr som er unødvendig og dyrt. Vi begynner tidlig og samler billig fra finn.no, fant gratis stellebird, vippestol og sprinkekseng.

Er det som er lurt. Problemet er at de fargene vi jakter på er det veldig lite av i nærheten av oss. Det vi har kjøpt nytt er bilsete med base, opphørssalg på babyshop i fr.stad for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke liker han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hvilke liker han da?

Den som heter Capri Brown, Brown flowers og en Limited edition vogn som heter sherwood. Jeg liker dem alle, så håper vi kan få tak i en av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som heter Capri Brown, Brown flowers og en Limited edition vogn som heter sherwood. Jeg liker dem alle, så håper vi kan få tak i en av dem..

Prøvde å søke på den, og den var vertfall fin :) tips er å legge ut i Facebook grupper for kjøp og salg da ofte mange har skatter hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Prøvde å søke på den, og den var vertfall fin :) tips er å legge ut i Facebook grupper for kjøp og salg da ofte mange har skatter hjemme :)

Ja, jeg også liker de godt. Har lagt det ut, men ikke fått noe napp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke noe på denne. Hva er merket på vogna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Emmaljunga har kommet ut med understell med lufthjul og svinghjul! *sikle*
Bare typisk at de ikke har søskenvogn med dette understellet!

Tror nok vi går for Bugaboo Donkey, men blir nok å kjøpe brukt eller om det kommer noe salg.
Vognen må ha svinghjul og lufthjul. Må kunne ha begge seter mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt litt lyst på ny vogn med svinghjul foran, men jeg har innsett at det blir helt håpløst med tanke på tjukk snø og grusveier, så her blir jeg nok å beholde samme vogna som sist.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ser Emmaljunga har kommet ut med understell med lufthjul og svinghjul! *sikle*

Bare typisk at de ikke har søskenvogn med dette understellet!

Tror nok vi går for Bugaboo Donkey, men blir nok å kjøpe brukt eller om det kommer noe salg.

Vognen må ha svinghjul og lufthjul. Må kunne ha begge seter mot meg.

Kommer ikke double viking med duos air?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke double viking med duos air?

Næh? Er det sant! Vi var i butikken og spurte på Barnas Hus. Da fikk vi høre at det ikke fantes.

Men ser jo nå når jeg googler at det finnes!

Weee! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker å kjøpe en sånn stokke sports vogn som er så inn for tida. Er dyr, men har lyst å ha en vogn jeg kan jogge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...