Focklop Skrevet 29. august 2014 #1001 Del Skrevet 29. august 2014 Flink du er! Jeg har også forsøkt å være flink før og har trodd at jeg følte meg bedre, men oppvaskmaskin og såpelukt blant annet får meg til å kaste opp så fort som fy Huff, glad jeg ikke synes noe som skal lukte godt er kvalmende! Ting som derimot ikke lukter godt lukter så horribelt at jeg brekker meg. Lenge siden jeg gikk ut med søpla! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 29. august 2014 #1002 Del Skrevet 29. august 2014 Litt skummelt å legge ut men her er morgen oppblåst magen min idag 11uker http://i59.tinypic.com/11rvedy.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 29. august 2014 #1003 Del Skrevet 29. august 2014 Noen som evt. kan fortelle meg hva i huleste jeg kan være allergisk mot ute nå? Burota kan ikke være i blomst nå, vel? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 29. august 2014 #1004 Del Skrevet 29. august 2014 Noen som evt. kan fortelle meg hva i huleste jeg kan være allergisk mot ute nå? Burota kan ikke være i blomst nå, vel? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. august 2014 #1005 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kollapser og gråter så fort jeg kommer innenfor døra hjemme. I tillegg er min kollega blitt sykemeldt igjen og jeg sitter med min jobb, hans jobb og mine prosjekter.. Jeg prøver å bite tenna sammen, men jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker Flere som er ufattelig sliten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bocla Skrevet 29. august 2014 #1006 Del Skrevet 29. august 2014 Nå trenger jeg litt hjelp av dere kloke damer; Jeg hadde siste mens 08/07, og blødde bare en dag. Uka etter 15 og 16 hadde jeg eggløsningslim og vi hompet i vei, vi hadde også sex 24/7. 3/8 hadde jeg en blødning, mest sannsynlig festeblødning? for jeg har ikke hatt noen blødninger siden. Hvis jeg ble befruktet uka etter mens, så må jo fosteret også være en uke eldre, enn hvis jeg hadde hatt normal syklus (som kalkulatorene tar utgangspunkt i). Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. august 2014 #1007 Del Skrevet 29. august 2014 Litt skummelt å legge ut men her er morgen oppblåst magen min idag 11ukerhttp://i59.tinypic.com/11rvedy.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 29. august 2014 #1008 Del Skrevet 29. august 2014 Noen som evt. kan fortelle meg hva i huleste jeg kan være allergisk mot ute nå? Burota kan ikke være i blomst nå, vel? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 29. august 2014 #1009 Del Skrevet 29. august 2014 Joda, jeg er super allergisk og i Østfold er den fortsatt i full blomst, så bor du i nærheten er det nok den som plager deg. Jeg bruker mine allergi tabletter, som er godkjent av legen, samt øyedråper og nesespray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 29. august 2014 #1010 Del Skrevet 29. august 2014 Aha, er det det jeg plages med ja! Kunne ikke skjønne hvorfor jeg driver og nyser nå.. Bor forsåvidt også i Østfold Har skikkelige smerter i rygg, lyske og rett over skambenet. Sånne smerter at jeg nesten knekker sammen Er litt redd for at det er SA på gang :S Hei anbefaler alle å laste ned babyverden appen. Her står det dag for dag litt symptomer. Leste for noen dager siden at slik smerter er helt normalt, legger en skjermdump i lenken under http://i60.tinypic.com/2wrixdx.png Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 29. august 2014 #1011 Del Skrevet 29. august 2014 Hei anbefaler alle å laste ned babyverden appen. Her står det dag for dag litt symptomer. Leste for noen dager siden at slik smerter er helt normalt, legger en skjermdump i lenken under http://i60.tinypic.com/2wrixdx.png Jada, vet at smerter er normalt. Har vært gravid før, men hadde ikke i nærheten av denne type smerte. Kjennes ut som ekstreme kynnere som i tillegg sitter i ryggen :/ Men håper som sagt at det er bekkenløsningssmerter og ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 29. august 2014 #1012 Del Skrevet 29. august 2014 Jada, vet at smerter er normalt. Har vært gravid før, men hadde ikke i nærheten av denne type smerte. Kjennes ut som ekstreme kynnere som i tillegg sitter i ryggen :/ Men håper som sagt at det er bekkenløsningssmerter og ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 29. august 2014 #1013 Del Skrevet 29. august 2014 Andre som ikke klarer og få i seg vann om Morran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 29. august 2014 #1014 Del Skrevet 29. august 2014 Hei anbefaler alle å laste ned babyverden appen. Her står det dag for dag litt symptomer. Leste for noen dager siden at slik smerter er helt normalt, legger en skjermdump i lenken under http://i60.tinypic.com/2wrixdx.png Var forresten ikke meningen å virke så sinna Takk for innspillet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. august 2014 #1015 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg hadde det sånn en stund, akkurat i tiden du er nå. Det er helt jævlig, og du burde ikke bite tenna sammen!! Få deg sykemelding, slapp av. Jeg lover, det er mye bedre enn å være flink pike. Takk Hatt det mye bedre i dag, men denne uka har vært SLITSOM! Starter neste uke så får vi se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. august 2014 #1016 Del Skrevet 29. august 2014 Aha, er det det jeg plages med ja! Kunne ikke skjønne hvorfor jeg driver og nyser nå.. Bor forsåvidt også i Østfold Har skikkelige smerter i rygg, lyske og rett over skambenet. Sånne smerter at jeg nesten knekker sammen Er litt redd for at det er SA på gang :S Jeg har også hatt det, føles helt forferdelig. Det går mest sannsynlig bra klem til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 29. august 2014 #1017 Del Skrevet 29. august 2014 Takk Hatt det mye bedre i dag, men denne uka har vært SLITSOM! Starter neste uke så får vi se hvordan det blir Du må ta vare på deg selv! Ta og be om å få noen uker med gradert sykmelding, og se om det blir bedre. Sitter og vurderer selv. Sov 1 time etter at jeg kom hjem i dag og gutten blir frustrert fordi jeg ikke har energi til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 29. august 2014 #1018 Del Skrevet 29. august 2014 Du vet du er gravid når du får latterkrampe og helt plutselig begynner å hulkgråte! Satt å spise krabbe med mannen da han fikk meg til å le. Tårene sprutet og plutselig så begynte jeg bare å gråte sånn dønn seriøst. Skikkelig merkelig! Mannen syns jeg var søt da og lo godt av meg UL om 3 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 29. august 2014 #1019 Del Skrevet 29. august 2014 Var forresten ikke meningen å virke så sinna Takk for innspillet Går fint. Jeg går bare utifra at personen ikke har barn fra før slik at det ble best mulig svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 29. august 2014 #1020 Del Skrevet 29. august 2014 Litt skummelt å legge ut men her er morgen oppblåst magen min idag 11ukerhttp://i59.tinypic.com/11rvedy.jpg Så koselig! Jeg husker ikke når jeg begynte å få mage sist, men jeg kunne kjenne livmora på morran fra ca uke 12 sist svangerskap. Kjentes ut som en appelsin som lå inni magen, stort sett på venstre side Men den forsvant etter jeg tissa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå