Bocla Skrevet 28. august 2014 #981 Del Skrevet 28. august 2014 Toppen av kransekaka! Sjefen min fortalte om MIN NYHET til to av mine andre kollegaer. Vi er totalt 6 stykker på kontoret.. Takk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. august 2014 #982 Del Skrevet 28. august 2014 Toppen av kransekaka! Sjefen min fortalte om MIN NYHET til to av mine andre kollegaer. Vi er totalt 6 stykker på kontoret.. Takk for den! Sladrekjerring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 28. august 2014 #983 Del Skrevet 28. august 2014 Toppen av kransekaka! Sjefen min fortalte om MIN NYHET til to av mine andre kollegaer. Vi er totalt 6 stykker på kontoret.. Takk for den! Fy fader så frekt!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 28. august 2014 #984 Del Skrevet 28. august 2014 Toppen av kransekaka! Sjefen min fortalte om MIN NYHET til to av mine andre kollegaer. Vi er totalt 6 stykker på kontoret.. Takk for den! I alle dager :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 28. august 2014 #985 Del Skrevet 28. august 2014 Toppen av kransekaka! Sjefen min fortalte om MIN NYHET til to av mine andre kollegaer. Vi er totalt 6 stykker på kontoret.. Takk for den! Jøss, det er vell ikke lov? Har ikke en sjef taushetsplikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 28. august 2014 #986 Del Skrevet 28. august 2014 Toppen av kransekaka! Sjefen min fortalte om MIN NYHET til to av mine andre kollegaer. Vi er totalt 6 stykker på kontoret.. Takk for den! I alle dager? Nei, det skal ikke sjefen fortelle videre.. Hvertfall ikke uten din tillatelse. Men er det ikke litt tidlig å fortelle det til sjefen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. august 2014 Forfatter #987 Del Skrevet 28. august 2014 Håper dere får dere jobber snart slik at det økonomiske ordner seg! Veldig kjedelig å være bekymret for det. Nå er jeg endelig 14 uker og det er bare to uker til UL. Veldig spent, håper vi får vite kjønn. Føler det er mindre sjanse for det når jeg er 16 uker kontra 18-19, men får håpe vi er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. august 2014 #988 Del Skrevet 28. august 2014 Huff, ikke noe moro å miste jobben Håper dere får dere nye jobber snart! Hvis formen er ok og dere vil ha bare et eller annet, har jeg inntrykk av at det er behov for folk i barnehage konstant. Det er jo litt tungt hvis man ikke er vant til å bevege seg, men det er koselig å jobbe med barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. august 2014 Forfatter #989 Del Skrevet 28. august 2014 Huff, ikke noe moro å miste jobben Håper dere får dere nye jobber snart! Hvis formen er ok og dere vil ha bare et eller annet, har jeg inntrykk av at det er behov for folk i barnehage konstant. Det er jo litt tungt hvis man ikke er vant til å bevege seg, men det er koselig å jobbe med barn Støtter den! Det viktigste er egentlig å tenke på ergonomien, dvs. alltid sette seg ned på huk før en løfter ungene, la ungene klatre opp på stellebordet selv, la de klatre opp i vogna selv (de som klarer det) osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. august 2014 #990 Del Skrevet 28. august 2014 Toppen av kransekaka! Sjefen min fortalte om MIN NYHET til to av mine andre kollegaer. Vi er totalt 6 stykker på kontoret.. Takk for den! Wow, så dårlig gjort! Og det tror jeg ikke sjefen har lov til heller, for det er vel strengt tatt en sak som er fortalt konfidensielt? Taushetsplikt, som de andre nevner, bør jo gjelde her. Jeg hadde sagt ifra til sjefen asap, før h*n sier det videre til resten av kontoret også! Og gitt klar beskjed om at det er din nyhet, ikke hans/hennes! Håper dere får dere jobber snart slik at det økonomiske ordner seg! Veldig kjedelig å være bekymret for det. Nå er jeg endelig 14 uker og det er bare to uker til UL. Veldig spent, håper vi får vite kjønn. Føler det er mindre sjanse for det når jeg er 16 uker kontra 18-19, men får håpe vi er heldig. Hurra for 14 uker! Heldige du som har UL i uke 16! Privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. august 2014 Forfatter #991 Del Skrevet 28. august 2014 Wow, så dårlig gjort! Og det tror jeg ikke sjefen har lov til heller, for det er vel strengt tatt en sak som er fortalt konfidensielt? Taushetsplikt, som de andre nevner, bør jo gjelde her. Jeg hadde sagt ifra til sjefen asap, før h*n sier det videre til resten av kontoret også! Og gitt klar beskjed om at det er din nyhet, ikke hans/hennes! Hurra for 14 uker! Heldige du som har UL i uke 16! Privat? Jepp, det er privat. Da jeg ringte var jo hensikten å få i uke 12, men de hadde ikke ledig før 11 september. Og jeg ringte i juni! Men jeg har henvisning hos dem fra tidligere, og betaler derfor bare liten egenandel på 90 kr. Derfor gadd jeg ikke avbestille den selv om jeg har ordinær UL nøyaktig en uke etterpå. Skulle egentlig helst hatt Ordinær litt senere, men.,..Hvis det viser seg at jeg er et par dager kortere på vei når jeg nå drar på den første ultralyden, så skal jeg ringe sykehuset og spørre om å få flyttet den en eller to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. august 2014 #992 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kollapser og gråter så fort jeg kommer innenfor døra hjemme. I tillegg er min kollega blitt sykemeldt igjen og jeg sitter med min jobb, hans jobb og mine prosjekter.. Jeg prøver å bite tenna sammen, men jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker Flere som er ufattelig sliten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 28. august 2014 #993 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Huff, ikke noe moro å miste jobben Håper dere får dere nye jobber snart! Hvis formen er ok og dere vil ha bare et eller annet, har jeg inntrykk av at det er behov for folk i barnehage konstant. Det er jo litt tungt hvis man ikke er vant til å bevege seg, men det er koselig å jobbe med barn Jobbet med barn i forrige jobb, og stortrivdes! Vi bor rett ved to store barnehager, så vil gjerne jobbe der. Skal levere søknad så straks jeg vet at forrige arbeidsgiver gir meg attest Endret 28. august 2014 av Focklop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. august 2014 #994 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kollapser og gråter så fort jeg kommer innenfor døra hjemme. I tillegg er min kollega blitt sykemeldt igjen og jeg sitter med min jobb, hans jobb og mine prosjekter.. Jeg prøver å bite tenna sammen, men jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker Flere som er ufattelig sliten? Ikke noe trivelig! Kjenner det godt på kroppen selv. Sover mye, og gubben så rart på meg da jeg la meg for et kvarter siden.. Det med alt det ekstra arbeidet ditt er ikke bra. Har du noen andre som kan påta seg noen av oppgavene? Det er én ting å gå på veggen til vanlig, men som gravid er det enda viktigere å unngå å bli utbrent! Håper du får fordelt litt ansvar så du slipper å sitte med alt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 29. august 2014 #995 Del Skrevet 29. august 2014 Håper det går bra med alle her inne. Her er kvalmen fæl, og jeg sliter med å være våken lenger enn 9 på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 29. august 2014 #996 Del Skrevet 29. august 2014 Håper det går bra med alle her inne. Her er kvalmen fæl, og jeg sliter med å være våken lenger enn 9 på kvelden Da er vi to. Hverdagen er utrolig kjip med kvalme, vonde pupper, halsbrann, hodepine, trøtthet, oppblåst, vondt i magen. Ja,alt! Uff, hehe. Og stakkars samboeren som ikke får kos, kyss osv som han pleier. Jeg orker nesten ikke nærkontakt og får pusteproblemer når noen skal klemme meg. Jeg vil ha tilbake kroppen min!!!! Trodde jeg skulle elske å være gravid, så feil kan man ta... :| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 29. august 2014 #997 Del Skrevet 29. august 2014 Huff, ikke noe moro å miste jobben Håper dere får dere nye jobber snart! Hvis formen er ok og dere vil ha bare et eller annet, har jeg inntrykk av at det er behov for folk i barnehage konstant. Det er jo litt tungt hvis man ikke er vant til å bevege seg, men det er koselig å jobbe med barn Dette har jeg vurdert faktisk. Har jobbet et par år i barnehage og SFO når jeg var student og har ingen problemer med å ta en sånn jobb igjen, jeg sier aldri nei til jobb liksom er bare redd at siden jeg har bachelor nå, at jeg blir overkvalifisert og ingen vil ansette meg som assistent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 29. august 2014 #998 Del Skrevet 29. august 2014 Gir meg selv en stor klapp på skuldra etter å ha rundvasket hele huset i dag tidlig Aner ikke hvor jeg hentet de kreftene fra, men var vel en grei motivasjon å se hvor fælt og skittent det var overalt! Men formen er faktisk overraskende fin i dag, kjenner bare det stikker litt i livmoren Litt godt å kjenne at magen vokser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 29. august 2014 #999 Del Skrevet 29. august 2014 Gir meg selv en stor klapp på skuldra etter å ha rundvasket hele huset i dag tidlig Aner ikke hvor jeg hentet de kreftene fra, men var vel en grei motivasjon å se hvor fælt og skittent det var overalt! Men formen er faktisk overraskende fin i dag, kjenner bare det stikker litt i livmoren Litt godt å kjenne at magen vokser! Flink du er! Jeg har også forsøkt å være flink før og har trodd at jeg følte meg bedre, men oppvaskmaskin og såpelukt blant annet får meg til å kaste opp så fort som fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 29. august 2014 #1000 Del Skrevet 29. august 2014 Flink du er! Jeg har også forsøkt å være flink før og har trodd at jeg følte meg bedre, men oppvaskmaskin og såpelukt blant annet får meg til å kaste opp så fort som fy Hahaha samme her. Jeg merka plutselig for noen uker siden at alt lukta vondt, og kom frem til at universal sprayen lukta forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå