malicious Skrevet 24. august 2014 #921 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg kommenterte her om dagen til mannen min om hvor idiotisk det spørsmålet var har heldigvis bare fått spørsmål av jordmor Alle mine kolleger har spurt om det, samt de venninnene som vet. Greit med venninnene da, da de er nærme, men kolleger, syns det var litt vel personlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. august 2014 #922 Del Skrevet 24. august 2014 For meg har det ikke gjort så mye når folk har spurt, ettersom det ikke tok så veldig lang tid å bli gravid i forhold til mange andre, og at jeg har vært sammen med mannen i over fem år. Men jeg syns det er et personlig spørsmål likevel, mtp at det kan være at man treffer en nerve. Vet om noen som ble gravide uten å planlegge det, og de sliter med at hun vil beholde og han vil ha abort. For sent for det nå, men han virker ikke særlig blid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. august 2014 Forfatter #923 Del Skrevet 24. august 2014 Personlig har jeg aldri brydd meg om det spørsmålet, heller ikke om bemerkninger som at man har stor eller liten mage eller noen sånne ting. Gidder ikke irritere meg over det, og gidder i alle fall ikke komme med frekke/spydige svar for å "lære de ei lekse". Og det er ikke det at jeg er en person som ikke tar meg nær av ting. Til vanlig kan jeg faktisk til tider være relativt hårsår, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 25. august 2014 #924 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Jeg skal be om unnskyldning til alle tidl gravide for spørsmålene jeg kom med under deres svangerskap! Om jeg hører "var det planlagt??" En gang til!!!!Dama på Nav, hudpleieren og mamma spurte om det. Fy f* så irritert jeg ble på hun fra nav! Da jeg først sa jeg var gravid var responsen "oi uff, er du blitt det du ja? :/" og da hjalp ikke neste kommentar stort. Jeg sa det rett til henne, "hadde jeg vært ti år eldre, hadde du spurt om det var planlagt?" Hun holdt kjeft. Det finnes jo de som faktisk planlegger å få barn i ung alder Edit: glemte å nevne en tidligere venninne. Skinte så godt igjennom at hun trodde det var et uhell og syntes synd på oss. Folk ass. Endret 25. august 2014 av Focklop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 25. august 2014 #925 Del Skrevet 25. august 2014 Dama på Nav, hudpleieren og mamma spurte om det. Fy f* så irritert jeg ble på hun fra nav! Da jeg først sa jeg var gravid var responsen "oi uff, er du blitt det du ja? :/" og da hjalp ikke neste kommentar stort. Jeg sa det rett til henne, "hadde jeg vært ti år eldre, hadde du spurt om det var planlagt?" Hun holdt kjeft. Det finnes jo de som faktisk planlegger å få barn i ung alder Edit: glemte å nevne en tidligere venninne. Skinte så godt igjennom at hun trodde det var et uhell og syntes synd på oss. Folk ass. Selv om det hadde vært uhell så forstår jeg ikke hvorfor folk skal synes synd på det. Mange som blir uplanlagt gravide og er like glade for det. Jeg vet at jeg ikke var planlagt men har aldri følt at foreldrene mine er mindre glade i meg av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 25. august 2014 #926 Del Skrevet 25. august 2014 Selv om det hadde vært uhell så forstår jeg ikke hvorfor folk skal synes synd på det. Mange som blir uplanlagt gravide og er like glade for det. Jeg vet at jeg ikke var planlagt men har aldri følt at foreldrene mine er mindre glade i meg av den grunn. Stoor forskjell på å ikke være planlagt og uønsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. august 2014 #927 Del Skrevet 25. august 2014 Ååå! Var hos jordmor i dag å fikk høre hjertelyden! Fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 25. august 2014 #928 Del Skrevet 25. august 2014 Ååå! Var hos jordmor i dag å fikk høre hjertelyden! Fantastisk! Så herlig!! Vi fikk ikke hørt den på UL, men fikk se hjertet som slo. Fantastisk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. august 2014 #929 Del Skrevet 25. august 2014 Ååå! Var hos jordmor i dag å fikk høre hjertelyden! Fantastisk! Ååå så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. august 2014 #930 Del Skrevet 25. august 2014 Personlig har jeg aldri brydd meg om det spørsmålet, heller ikke om bemerkninger som at man har stor eller liten mage eller noen sånne ting. Gidder ikke irritere meg over det, og gidder i alle fall ikke komme med frekke/spydige svar for å "lære de ei lekse". Og det er ikke det at jeg er en person som ikke tar meg nær av ting. Til vanlig kan jeg faktisk til tider være relativt hårsår, hehe. hehe, er vanligvis ikke brydd heller, men ALLE spør om dette, så føler jeg gjentar meg selv hele tiden. Pluss at jeg ikke syns noe om å måtte fortelle at "Jo, vi droppa kondom fordi vi var nysgjerrige på hva som kunne skje". Mulig vi dog bør komme opp med noe bedre å si da, så vi kan avfeie det litt raskere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. august 2014 Forfatter #931 Del Skrevet 25. august 2014 hehe, er vanligvis ikke brydd heller, men ALLE spør om dette, så føler jeg gjentar meg selv hele tiden. Pluss at jeg ikke syns noe om å måtte fortelle at "Jo, vi droppa kondom fordi vi var nysgjerrige på hva som kunne skje". Mulig vi dog bør komme opp med noe bedre å si da, så vi kan avfeie det litt raskere Fikk også det spørsmålet veldig mye første gang jeg var gravid. Svarte bare "nei, var nok ikke det, hehe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. august 2014 #932 Del Skrevet 25. august 2014 Så herlig!! Vi fikk ikke hørt den på UL, men fikk se hjertet som slo. Fantastisk <3 Vi også fikk se det på ul, men og høre det var helt fantatstisk! Gleder meg til neste jordmor time:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 25. august 2014 #933 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg er kaffeavhengig og vi gravide skal jo ikke ha i oss så mue koffein. Så jeg lurer på om noen vet om det vare er koffeinet i kaffe som er skadelig? Kan jeg kjøpe koffeinfri kaffe istede liksom og det er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. august 2014 #934 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg er kaffeavhengig og vi gravide skal jo ikke ha i oss så mue koffein. Så jeg lurer på om noen vet om det vare er koffeinet i kaffe som er skadelig? Kan jeg kjøpe koffeinfri kaffe istede liksom og det er bra? Fant denne linken:)http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/kan_gravide_drikke_koffeinfri_kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. august 2014 #935 Del Skrevet 25. august 2014 Ååå! Var hos jordmor i dag å fikk høre hjertelyden! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 25. august 2014 #936 Del Skrevet 25. august 2014 Fant denne linken:)http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/kan_gravide_drikke_koffeinfri_kaffe Aah takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. august 2014 Forfatter #937 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Ååå! Var hos jordmor i dag å fikk høre hjertelyden! Fantastisk! Det er koselig det! Jeg hørte på den her om dagen med hjemmedopler. Det som var artig var at denne gangen hørte jeg masse spark også. Det har jeg ikke hørt før i denne graviditeten, så ikke tvil om at det er en liten sprellert i magen nå kontra for noen uker siden da jeg lyttet sist. Endret 25. august 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 25. august 2014 #938 Del Skrevet 25. august 2014 Når kjente dere bevegelse første gangen(med førstefødte)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. august 2014 #939 Del Skrevet 25. august 2014 Når kjente dere bevegelse første gangen(med førstefødte)? Jordmor sa at jeg burde forvente og kjenne spark ved 20 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. august 2014 Forfatter #940 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Når kjente dere bevegelse første gangen(med førstefødte)? Første gang kjente jeg da jeg var 16 uker plus noen dager. Sååå håper jeg skal kjenne noe snart denne gang. Morkaken lå bak sist, og det gjør den nå også, så det ligger til rette for å ikke bli så veldig sent i alle fall. Om en uke eller to håper jeg på at jeg har kjent liv. Har forresten kjøpt meg ny bh i dag. De andre var for små. Måtte opp en cup-størresle. Sist gikk jeg fra C til E (inkludert svangerskap og ammeperiode). Denne gangen har jeg hittil gått fra B til C, så blir nok minst D, men kan jo være det blir E denne gangen og. På min kropp ser D/E ganske stort ut.. Fikk mange, mange kommentarer på puppene de første tre månedene av O sitt liv sist Endret 25. august 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå