Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hør på Teriyaki og focklop, ta det med ro og drikk mye vann.

Babyen har det mest sansynlig helt fint <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier det samme jeg! Det går nok bra med lille :). Jeg var mye svimmel i de første ukene og det var min eneste symptom i en veldig lang tid. Jeg merker det fortsatt når jeg reiser meg opp veldig fort for eksempel. Kanskje det kan være at du har litt mangel på jern. Uansett si ifra til lege eller jordmor kanskje de tar blodprøver for sjekke. Håper du føler deg bedre! :) og selvfølgelig ring legen hvis du blir så svimmel at det er invalidiserende.

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bra jeg har legetime i morgen, så kan jeg måle blodtrykk og jernverdier da. Har hatt jernmangel før, så det kan jo faktisk være at det har returnert nå som bønna tar så mye fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tusen takk for beroligende ord, jenter, det er godt å ha dere! :klem:

Godt å ha noen i samme situasjon å søke trøst og gode ord hos!:) neste gang er det vår tur <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal ikke mye til for at vi bekymrer oss altfor mye! Jeg tror jeg har soppinfeksjon og bare når jeg leste "kan øke risikoen for spontanabort" gjorde meg redd. Ringte til fastlegen men det var stengt så må ringe igjen i morra. Ringer så fort det har åpnet så får jeg forhåpentligvis time i løpet av dagen! Hater å gå rundt og bekymre :(

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke mye til for at vi bekymrer oss altfor mye! Jeg tror jeg har soppinfeksjon og bare når jeg leste "kan øke risikoen for spontanabort" gjorde meg redd. Ringte til fastlegen men det var stengt så må ringe igjen i morra. Ringer så fort det har åpnet så får jeg forhåpentligvis time i løpet av dagen! Hater å gå rundt og bekymre :(

Du kan kjøpe Canesten reseptfritt på apotek. :) Bare ikke bruk den "innskytnings-saken" til vagitoriene. Før det forsiktig inn med en finger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå spent for i morgen! Tidlig ultralyd! håper bare alt er i orden.

Du må kose deg masse, det var helt fantastisk for oss i alle fall!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert bra, men jeg skjønner at det ikke var noe gøy å lese om det på nett :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dele denne utrolige drømmen jeg nettopp hadde!

Jeg var meg selv i min egen kropp, men noe i meg var en sangsvane. Jeg gikk i skogen hvor svanene og gjessene var, fordi jeg måtte legge egg! Fuglene fløy selvsagt da jeg kom, men jeg satte meg ned og la massevis av egg! Så satt jeg oppå dem for å holde dem varme.

Den stygge andungen nr2? Haha!

Hahaha! Fikk du med deg at jeg drømte om et spill som het focklop? Skrev det litt lengre bakover her! :ler:

Drømmer ass!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder med inn her;) Er 5+5 på vei, og har termin 11 april;-)

Jeg har ikke merket så veldig mye av symptomer enda, litt kvalme nå og da, må opp på natten for å tisse og er ganske trøtt. Jeg har også mistet helt lysten på godteri, men har fått veldig sansen for sjokomelk :sikle:

Jeg jobber på en demensavdeling på sykehjem, og begynner nå på mitt siste år på sykepleien :)

Dette er forresten min første graviditet, så jeg er veldig spent^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Pitabrød, og velkommen i klubben! :blomst:

Hvis du skriver deg opp i Terminlisten kan jeg oppdatere så du ligger i hovedinnlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder med inn her;) Er 5+5 på vei, og har termin 11 april;-)

Jeg har ikke merket så veldig mye av symptomer enda, litt kvalme nå og da, må opp på natten for å tisse og er ganske trøtt. Jeg har også mistet helt lysten på godteri, men har fått veldig sansen for sjokomelk :sikle:

Jeg jobber på en demensavdeling på sykehjem, og begynner nå på mitt siste år på sykepleien :)

Dette er forresten min første graviditet, så jeg er veldig spent^^

Velkommen og gratulerer med baby i magen! :)

Tror jeg vil dra en ASL, for å høre litt om deg, er så nysgjerrig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Fikk du med deg at jeg drømte om et spill som het focklop? Skrev det litt lengre bakover her! :ler:

Drømmer ass!

Haha! :ler: Brukernavnet mitt er så grusomt stygt. Aner ikke hva jeg tenkte på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! :ler: Brukernavnet mitt er så grusomt stygt. Aner ikke hva jeg tenkte på :P

Hahaha, nå har du hvertfall blitt til et spill også! Ikke verst, hva? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe Canesten reseptfritt på apotek. :) Bare ikke bruk den "innskytnings-saken" til vagitoriene. Før det forsiktig inn med en finger. :)

Er det at jeg ikke er helt sikker på om det er soppinfeksjon jeg har.. så hvis jeg ikke har det er det jo llit dumt hvis jeg bruker canesten. Tror uansett jeg blir roligere av å ha dratt dit og tatt en sjekk, sånn for sikkerhetsskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på ultralyd i dag! Vi fikk se et hjerte som slo, og lille har begynt å få armer og bein <3 Jordmor satte meg tilbake til 8+1, men jeg glemte helt å spørre om termindato. For en glede!! Ahh, nå er vi så lykkelige <3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå har du hvertfall blitt til et spill også! Ikke verst, hva? :P

Nei, det var slettes ikke verst!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...