Gå til innhold

Ødelagte pupper, sover med pushup :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idioti og bare en meningsløs bortforklaring fra samboeren din. At en hel del allerede har konkludert med "Dump ham" ut fra et kortfattet hovedinnlegg er forøvrig nesten like idiotisk, selv om det han sa var jævlig ufølsomt og unødvendig.

Det høres virkelig ut som han bare er usikker selv og projiserer det over på deg. Kanskje ikke i ondskap, kanskje like mye i frustrasjon, men idioti er det uansett.

Anonymous poster hash: c7dc7...8f2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Carousel
Skrevet

Jeg tror ikke mannen din mener dette helt, det høres ut som han leter etter unnskyldninger utenfor han selv. Og det er ikke bra :) Uten at jeg kjenner han, selvsagt... Har dere vurdert samlivsterapeut/sexolog?

Når det kommer til brystene dine; vær stolt over matfatene! Hvis brystene plager deg fysisk eller psykisk, er kirurgi selvsagt et alternativ. Aldri gjør noe sånt for andre enn deg selv!

AnonymBruker
Skrevet

Pøh. Er ikke opp til deg å bestemme hva som er vakkert eller ei. Det er opp til hver enkelt.

Om noen forteller meg sv celulitter er pent så forandrer ikke meninga mi seg på mystisk vis til å mene st det er pent, bare fordi noen forteller meg det

Det var nettopp poenget mitt. Cellulitter trenger ikke være vakkert, men det er også en del av kvinnekroppen, og man skal være stolt av sin egen kropp på tross av at alt ikke er etter 'boken'. Skjønnhet sitter i hodet, ikke i kroppen.

Jeg er lei av at kroppen ikke hylles mer for det den er, istedetfor hva den 'burde'/'skulle' ha vært.

Anonymous poster hash: 2f1e2...48a

• Liker 1
Skrevet

Hjelpsomt innlegg gitt ...Anonymous poster hash: 011e0...ebb

Jeg foretrekker å leve i en verden som den er istedet for leve i en illusjon der alt er vakker,pent og flott. Slik er det nemlig ikke.

Jeg har både strekkmerker og celulitter men jeg går ikke rundt å innbiller meg at det er pent. Men jeg tar det for hva det er, godtar at jeg har det jeg har og lever lykkelig med hver eneste feil jeg har

AnonymBruker
Skrevet

Pøh. Er ikke opp til deg å bestemme hva som er vakkert eller ei. Det er opp til hver enkelt.

Om noen forteller meg sv celulitter er pent så forandrer ikke meninga mi seg på mystisk vis til å mene st det er pent, bare fordi noen forteller meg det

Og at du klarte å skru innlegget mitt over til noe negativt syns jeg var særs godt gjort.

Bryst er bryst, og bryst er vakre, forøvrig! Og det er min ytterst ærlige egne mening, for på dette forumet ytrer JEG MINE meninger, ikke andres.

Anonymous poster hash: 2f1e2...48a

Skrevet

Og at du klarte å skru innlegget mitt over til noe negativt syns jeg var særs godt gjort.

Bryst er bryst, og bryst er vakre, forøvrig! Og det er min ytterst ærlige egne mening, for på dette forumet ytrer JEG MINE meninger, ikke andres. Anonymous poster hash: 2f1e2...48a

Om du mener at bryst er bryst og at de er vakre får være opp til deg. Jeg syns ikke alt er pent selv om det sitter på en kropp

Skrevet

Fortalte du mannen din at du ble lei deg for hva han sa? Kanskje du burde nevne at det ikke er meningen å mase så om sex, men at du synes han er så flott og gjør deg kåt osv..?

• Liker 1
Gjest BræikingBæd
Skrevet

Vel, silikon vil iallefall ikke hjelpe på potensen hans - så det vil være fånyttes.

Det er nok lettere for ham å skyve lavt selvbildeover på deg fremfor å akseptere at han har potensproblemer og forsøke å gjøre noe med det.

Så kan det jo hende at puppene dine er mindre estetisk vakre enn før i hans øyne - kanskje de ser akkurat som du du beskriver, og kanskje ikke det ansees som tiltrekkende for ham.

Man trenger ikke ha vært gravid selv for å skjønne hvor stor påkjenning prøvetid, graviditet og fødsel er for kropp og sinn. Man risikerer helsen sin, estetikk, påføres større og mindre helseutfordringer, sliter seg gjennom barseltid og ammeproblemer, søvnproblemer, dårlig selvtillit i hundre år etter graviditet og gudene vet ikke hva for å bære frem disse barna som han tross alt ikke har trengt å gjøre annet enn å delta i unnfangelsen for å få frem.

Da er det faen så respektløst å fortelle deg at puppene dine ikke er bra nok for han lengre. Uavhengig av hvordan de faktisk måtte se ut i noens øyne.

Hallo; barna hans har faktisk blitt lagd i kroppen din, og fått mat og nærhet gjennom de puppene der.

Og så skal han snakke nedsettende om konsekvensen av det - forøvrig en helt normal og naturlig konsekvens for mange kvinner?

Jeg hadde vel pent bedt fyren om å dra til helvete og vel så det. Minst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff.. høres ut som en veldig lite sympatisk mann!!

Ja, det passet jo å si fra en som har den silikon-avartaren.

Anonymous poster hash: b1e14...fb5

Gjest brutal_mann
Skrevet

Her har nok han i ren frustrasjon og skam servert noen ord som har forverret kjemien mellom dere betraktelig. Dere bør vurdere å få snakket med noen for å sortere ut problemer dere i mellom.

det var alt annet enn pent av mannen din å si det han sa. Men, hvordan har han hatt det på innsiden? Og hvordan føler han seg nå nå som han vet at hans skam har ført til at han såret deg?

Skrevet

Ja, det passet jo å si fra en som har den silikon-avartaren.

Anonymous poster hash: b1e14...fb5

Haha!!!

Håper du tuller nå .. ;) Om ikke, er jeg mer enn villig til å forklare hvorfor kommentaren din til min avatar ikke har en døyt med TS's innlegg gjøre ;)

Skrevet

Fysj for en kommentar han kom med..... Han trenger ikke å få deg til å føle deg crappy selvom han sliter med selvbilde noe han tydeligvis gjør pga potensproblemer....nei det var totalt unødvendig av han...kroppen forandrer seg etter to fødsler og amming. Tenk hva kroppen din har gått igjennom. Husk at du er vakker og unik og ikke la han få behandle deg som dritt.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg synes egentlig at ingen av dere er snille mot hverandre, jeg.

Det er jo heller ikke særlig hensynsfullt å mase om sex av en som sliter med potensproblemer?

Selvfølgelig burde han ikke sagt det han sa heller.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Fy faen for en jævla drittsekk!!

Han sier dette bare for at han selv har det dårlig, så må han legge skylden på noen andre. Dump den idioten!!!!!

Han trykker deg ned for å heve seg selv pga impotensen hans. Så lar han det gå ut over deg. Han er ikke noe å samle på!

• Liker 1
Skrevet

Voldsomt mange raske konklusjoner her, da. "Dump han". "Han er en drittsekk". +++

Kanskje han rett og slett var frustrert, sliten og lei og trengte å rette det ut fra seg selv? Selvfølgelig er det aldri riktig å la egen tilkortkommenhet gå ut over andre, men er det en eneste person som har svart i denne tråden, som med hånden på hjertet kan si at frustrasjon og følelse av ikke å strekke til/dårlig selvtillit aldri har gått ut over en annen? Særlig hvis den andre stadig minner deg om hvor du svikter i form av "mas om sex" (ts sine ord, ikke mine)? Han traff nok et ekstra sårt punkt, mange kvinner kan slite med at brystene ikke er like faste og fine som før etter at alder og barnefødsler har satt sitt preg på dem.

Selvfølgelig, er dette et fast mønster er det helt uakseptabelt, men vi har nok alle latt sinne og frustrasjon over å ikke strekke til selv gå ut over andre en gang eller to i løpet av livet. Skal ts dumpe mannen og faren til sine barn fordi han er menneskelig?

AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen!

Nei, jeg skal ikke dumpe han ;)

I går etter å lagt barna og etter at fotballen endelig var over, snakket jeg med han. Jeg fortalte at jeg var skikkelig såret. Han ble overrasket (!) og trodde ikke at det han sa var så sårende! I hvertfall ble han kjempelei seg og ba om unnskyldning mange ganger mens han holdt rundt meg.

Nå skal jeg bare la han være i fred og heller vare være snill og grei. Håper det blir bra :)

Takk igjen! Dere er kjempesnille :)

Anonymous poster hash: 7869c...fa3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Enig med iGrosny, fyren gjorde dette for å fordele "skylden" for potensproblemet. Du er ikke mindreverdig fordi du har gitt liv til barna dine! Jeg får kanskje aldri ammepupper, prøverørsforsøk mislykket. Bytte?;-)

Anonymous poster hash: 05b0e...55f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk alle sammen!

Nei, jeg skal ikke dumpe han ;)

I går etter å lagt barna og etter at fotballen endelig var over, snakket jeg med han. Jeg fortalte at jeg var skikkelig såret. Han ble overrasket (!) og trodde ikke at det han sa var så sårende! I hvertfall ble han kjempelei seg og ba om unnskyldning mange ganger mens han holdt rundt meg.

Nå skal jeg bare la han være i fred og heller vare være snill og grei. Håper det blir bra :)

Takk igjen! Dere er kjempesnille :)

Anonymous poster hash: 7869c...fa3

Det ser ut som denne historien ender godt.

Jeg er forøvrig imot å tolke utsagn for mye, fordi det ofte blir feil, men to tolkninger av vonde ord du kan tenke over er følgende.

A) Person sier noe forferderlig stygt og sårende:

Dette kan bety:"Jeg er så sint at jeg har lyst til å si noe skikkelig vondt! Ordene er ikke valgt fordi de er sanne eller noe, men fordi jeg tror nettopp disse ordene svir."

Dette var nok ikke ett a-tilfelle, men heller som B)

B) Person sier noe forferderlig stygt og sårende:

Dette kan bety:"Jeg føler meg presset og strekker ikke til. Presset i ett hjørne blir jeg sint, og ordangrep er det beste forsvar mot ord."

De vonde ordene angriper sjelden de detaljene eller menneskene de ser ut til å angripe, men de angriper tilsynelatende sårbare punkter, og har egentlig ingenting med disse sårbarhetene å gjøre, annet enn at de utnytter dem.

Et typisk eksempel på dette var under fotballvm for noen år siden da Marco Materazzi ertet opp Zinedine Zidane. Jeg tror han sa noe seksuelt om hans søster, noe han tydeligvis ikke kan ha hatt erfaring med, men derimot var det en effektiv provokasjon. Han oppnådde å bli skallet ned. Zidane ble utvist, og Italia vant kampen.

Jeg har flere ganger vært nær ved å slå min x-kone, når hun har lagt inn de vondeste ordene som hun kunne finne, og som handlet om min mor. Jeg er ganske sikker på at det var bevisste ordangrep på ett sårbart punkt.

Mange slåssere kjører på med ord for å skaffe seg en slåsskamp, og de lykkes med det.

Endret av I Grosny
Gjest BræikingBæd
Skrevet

Voldsomt mange raske konklusjoner her, da. "Dump han". "Han er en drittsekk". +++

Kanskje han rett og slett var frustrert, sliten og lei og trengte å rette det ut fra seg selv? Selvfølgelig er det aldri riktig å la egen tilkortkommenhet gå ut over andre, men er det en eneste person som har svart i denne tråden, som med hånden på hjertet kan si at frustrasjon og følelse av ikke å strekke til/dårlig selvtillit aldri har gått ut over en annen? Særlig hvis den andre stadig minner deg om hvor du svikter i form av "mas om sex" (ts sine ord, ikke mine)? Han traff nok et ekstra sårt punkt, mange kvinner kan slite med at brystene ikke er like faste og fine som før etter at alder og barnefødsler har satt sitt preg på dem.

Selvfølgelig, er dette et fast mønster er det helt uakseptabelt, men vi har nok alle latt sinne og frustrasjon over å ikke strekke til selv gå ut over andre en gang eller to i løpet av livet. Skal ts dumpe mannen og faren til sine barn fordi han er menneskelig?

Det har jeg faktisk aldri gjort nei.

Jeg overfører ikke mine utilstrekkeligheter over på andre, hvorfor skulle jeg ønske noen vondt fordi jeg føler meg dårlig selv? :vetikke:

Manglende sosial og empatisk kompetanse heter det. Men joda, endel gjør det absolutt.

Men det går vel en grenser også - og jeg skjønner ikke hvorfor noen vil at partneren skal få dårlig selvbilde, da spesielt ikke over noe som faktisk har vært med på å skape/bidra til dine egne barns eksistens og liv.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Så det å gjøre han sliten og lei gir han rett til å la det gå ut over andre?

Er det rart at forhold tar slutt om det er slik man skal oppføre seg?

Jeg hadde aldri i livet ville vært sammen med noen som tar sin dårlige dag ut på meg på det viset. Det er lov å vise at man er lei og sliten, men ikke la det gå ut over partneren med slike utsagn.

Da fører man sin egen usikkerhet over på partneren og det er IKKE greit!

Men nå ser det jo ut til at alt har ordnet seg for TS, og jeg håper han holder seg for god til å si slikt flere ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...