Hugtatt Skrevet 18. juni 2014 #21 Skrevet 18. juni 2014 Ene og alene på grunn av bivirkninger Hva slags bivirkninger? Jeg fikk mindre, evt ingen bivirkninger av ringen. Pillene derimot unner jeg ikke min verste fiende. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #22 Skrevet 18. juni 2014 Ene og alene på grunn av bivirkninger Mye forskjellige erfaringer ute og går, jeg selv får bivirkninger fra helvete med p-piller, p-stav og spiral, mens ringen ga meg ingen Jeg velger p-piller fremfor ring fordi jeg syns det virker enklest, jeg tar andre medisiner daglig så å huske pillen er ikke noe stress, og jeg har fungert strålende på de i alle år. Ringen derimot, man bør følge med at den ikke faller ut, den kan skape problemer under sex, evt. må man ta den ut før sex osv, nei, da syns jeg det er enklere å bare ta en pille også trenger man ikke tenke mer på det. En p-ring faller ikke ut bare sånn, du skulle fått sjekket andre størrelser isåfall. Den skal ikke merkes heller, kanskje den ikke ble satt inn ordentlig? Jeg fikk gjentatte soppinfeksjoner og økt utfod på Nuva-ring.Anonymous poster hash: 41ea9...973 Vasker du ikke hendene? Hvorfor fikk du sopp? Aldri hørt om det som bivirkning. Jeg fikk gjentatte soppinfeksjoner, og syntes det var et herk å ta ut/sette inn før og etter sex. Og ja, jeg vet at noen ikke merker den under sex, men det gjorde jeg. P-piller <3 Vasker du ikke hendene? Anonymous poster hash: fa29c...e42 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #23 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bruker piller fordi jeg har funnet en pille som passer meg. Har reagert dårlig på andre piller og ville derfor ikke prøve noe annet. Godt mulig jeg hadde blitt på pillen uansett, har ikke problemer og er fornøyd. Anonymous poster hash: c273d...3bb
Gjest Riskjeks Skrevet 18. juni 2014 #24 Skrevet 18. juni 2014 Har ingen problemer med å huske å ta p-pillene, fordi jeg bruker medisiner, så er allerede andre piller jeg må huske på. Mulig jeg er "herdet" etter et liv på medisiner, men "stress" å ta én pille hver dag? Prøv mitt liv med medisiner tre ganger daglig til faste klokkesletter Synes det er et tullete argument. Jeg får heller ingen bivirkninger av p-piller, så ser ingen grunn til å bruke noe annet. 1
Sylvari Skrevet 18. juni 2014 #25 Skrevet 18. juni 2014 Mye forskjellige erfaringer ute og går, jeg selv får bivirkninger fra helvete med p-piller, p-stav og spiral, mens ringen ga meg ingen En p-ring faller ikke ut bare sånn, du skulle fått sjekket andre størrelser isåfall. Den skal ikke merkes heller, kanskje den ikke ble satt inn ordentlig? Vasker du ikke hendene? Hvorfor fikk du sopp? Aldri hørt om det som bivirkning. Vasker du ikke hendene? Anonymous poster hash: fa29c...e42 Måten du svarer på virker det nesten som om du tar det personlig at de reagerte på p-ringen Folk reagerer forskjellig, ikke alle tåler ringen, betyr ikke at de er uhygeniske av den grunn. 3
Gjest avocadoen Skrevet 18. juni 2014 #26 Skrevet 18. juni 2014 Så lenge man er mellom 16 og 20 år så.. Anonymous poster hash: c46a0...618 Ja, det var et svar til TS sitt argument for at man får dekt pilla
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #27 Skrevet 18. juni 2014 Ja, det var et svar til TS sitt argument for at man får dekt pilla Ah, beklager. Leste visst ikke det ts skrev helt ordentlig Anonymous poster hash: c46a0...618
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #28 Skrevet 18. juni 2014 Jeg kan ikke bruke hva som helst pga. sjanse for blodpropp. Derfor bruker jeg p-piller Anonymous poster hash: 3b6de...0db
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #29 Skrevet 18. juni 2014 Var fornøyd frem til jeg mistet ALT av sexlyst, ble bare tørt og smertefullt. Uff, glad jeg sluttet med ringen i tide så lysten ikke brukte for mange uker på å komme tilbake. Nå går jeg ikke på noe prevensjon så kjæresten får gjennomgå på soverommet 😈Anonymous poster hash: 944c1...7f2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #30 Skrevet 18. juni 2014 Vasker du ikke hendene? Hvorfor fikk du sopp? Aldri hørt om det som bivirkning. Vasker du ikke hendene? Anonymous poster hash: fa29c...e42 Dummeste jeg har lest her inne tror jeg. Tror du kvinner får soppingeksjon i sjeden av å ikke vaske hender? Er du av typen som tror man kan bli blind av å onanere også? Anonymous poster hash: 3f9db...6d6 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #31 Skrevet 18. juni 2014 men må sannsynligvis sette inn spiral nå pga endometriosen. Jeg fikk beskjed om at det ikke var det lureste valget med tanke på endometriose ? Måtte ta ut min etter kort tid da den økte smertepåvirkningen så til de grader, har pratet med flere som opplevde det samme og. Eneste som tar brodden av smerter for min og mange andres del er jo p-sprøyta men den har jo så klart bivirkninger den og. Anonymous poster hash: 0babf...044
Jolene Skrevet 18. juni 2014 #32 Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor skal jeg ha en plasring når jeg kan ha spiral?
Brimi Skrevet 18. juni 2014 #33 Skrevet 18. juni 2014 Og jeg skjønner ikke hvorfor flere ikke bruker p-sprøyte :-p
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #34 Skrevet 18. juni 2014 Dummeste jeg har lest her inne tror jeg. Tror du kvinner får soppingeksjon i sjeden av å ikke vaske hender? Er du av typen som tror man kan bli blind av å onanere også?Anonymous poster hash: 3f9db...6d6 Hun mente sikkert at man ikke skal ha skitne fingre når man plasserer ringen langt inni der da. Geez. Anonymous poster hash: 3b6de...0db 1
Gjest Blue Ivy. Skrevet 18. juni 2014 #35 Skrevet 18. juni 2014 Fordi det var irriterende. Uansett hvor langt inn jeg tok den, så datt den alltid ut under sex. Merkelig nok. Akward!
Gjest avocadoen Skrevet 18. juni 2014 #36 Skrevet 18. juni 2014 Jeg fikk beskjed om at det ikke var det lureste valget med tanke på endometriose ? Måtte ta ut min etter kort tid da den økte smertepåvirkningen så til de grader, har pratet med flere som opplevde det samme og. Eneste som tar brodden av smerter for min og mange andres del er jo p-sprøyta men den har jo så klart bivirkninger den og. Anonymous poster hash: 0babf...044 Det er nok forskjellig fra person til person. Alternativet er smerteteam og da vil jeg heller prøve ut flere forskjellige ting først selv om jeg er fornøyd med yasmin og føler det virker som det skal. Men først skal jeg gå på hormonbehandling i et halvt år nå så det skjer ikke helt enda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå