Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2004 #1 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei! Noen som har tips hvor jeg kan få malt dørskilt? I tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #2 Del Skrevet 20. juni 2004 Kan du ikke gjøre det selv? Jeg kjøpte dørskilt og maling på en hobbybutikk og det ble veldig fint. Søker du på "dørskilt" og "tre" på nettet finner du flere steder som selger. Her finner du mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. juni 2004 #3 Del Skrevet 20. juni 2004 Så noen stå på Sandvika storsenter før jul. De hadde viss også nettside. Husker ikke helt hva det var, men jeg var da inne og kikket. Mange fine motiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. juni 2004 #4 Del Skrevet 20. juni 2004 Kanskje denne? http://www.malurten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2004 #5 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg eier ikke maleferdigheter :D ellers er det en god ide.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #6 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg er ikke spesielt flink jeg heller. Det du kan gjøre er å kjøpe et sjablongark med alle bokstavene eller tegn opp med blyant først før du maler over. Men det blir helt enkelt da (vårt er malt helt blått og har hvite bokstaver, ingen tegninger), hvis du tenker på å ha et virkelig forseggjort dørskilt med troll eller andre tegninger på er det kanskje greit å få det gjort av noen som kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. juni 2004 #7 Del Skrevet 20. juni 2004 Hos Malurten kan du bestille ferdiglaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2004 #8 Del Skrevet 20. juni 2004 Hos Malurten kan du bestille ferdiglaget. Sendt de en mail! erfaring med de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. juni 2004 #9 Del Skrevet 20. juni 2004 Nei. Jeg så de hadde stand på storsenteret før jul. Da va det utstilt mange forskjellige dørskilt. Så flotte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2004 #10 Del Skrevet 20. juni 2004 Ja, de så kjempeflotte ut ;D Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå