Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da du skrev at det var "lukrativt å være alenemor uten utdanning" og "for en verden vi lever i", tolket jeg det som at du mente fem charterturer i året var noe flott, og noe som alenemødre ikke bør ha råd til.

Jeg kunne forresten ikke brydd meg mindre om hvor mange charterturer folk drar på, så lenge jeg slipper å være med.

Anonymous poster hash: 3ba21...3fa

OK, interessant.

Anonymous poster hash: ba311...dc0

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har reist på 3 sydenturer i hele mitt liv og husker bare 1 av dem, så hadde lett dratt på 5 turer på 1 år om jeg hadde tid og penger :)

Skrevet

Okei, for det første så er så lei av å høre det at ho setter barn til verden uten utdanning, så ho kommer ikke til å ha noe penger når bloggingen er over. Ho er under utdannelse, ho tok seg bare en pause nå frem til neste år pga babyen. Og penger har hun selvsagt lagt unna siden dag en, ho har mer enn nok på sparekontoen til både henne selv og Michelle, nesten garantert mer enn de fleste mødre har..

Nå var tydeligvis ikke jeg rask nok til å være her inne, så jeg fikk ikke med meg de andre svarene jeg hadde fått. Men svar meg på nytt da, hvorfor hetser dere ikke også alle andre bloggere som livnærer seg på barna? Ikke missforstå meg, jeg oppfordrer ingen til å gjøre det så klart! Men syns bare det er rart at det er omtrent bare Anna som blir dratt ned i møkka hele tiden, med unnskyldningene om at ho eksponerer barna sine på nett. Men hvor er da alle de andre?

Hvilke andre bloggere uten noen utdanning overhode livnærer seg på barna på samme måte som Anna?

Anonymous poster hash: 9466d...cfa

Skrevet

Hvordan jeg vet det har vel du strengt talt ikke noe med, da det ikke er relevant for diskusjonen :)

Nå snakket ikke jeg om en random blogg med 50 lesere. Men ta for eksempel frumaela da, ho har ganske mange titalls tusen lesere ho også, og det er for det meste pga barna sine. Men hører aldri noe stygt om ho? At barnevernet burde komme å hjelpe de stakkars barna hennes?

Sier ikke at Anna er perfekt jeg, ho som alle oss andre har gjort feil. Men det rettferdiggjør ikke at voksne mennesker sitter hjemme og slenger dritt om ho anonymt på nettet, uavhengig av hva grunnen er. Og ikke kom med den regla at siden ho har en blogg så må ho tåle det, for ingen burde måtte tåle dritt uansett. Konstruktiv kritikk, ja for all del.

Ikke må jeg ha det inn med t-skje heller, men som jeg skrev så var ikke jeg her inne før svarene jeg fikk tydeligvis ble slettet. Lese er en fin ting :)

Det går faktisk ikke ann å sammenligne Mæla og Rasmussen i mine øyne. Det er ekstremt stor forskjell på modenheten på de to.

Anonymous poster hash: 9466d...cfa

Gjest _LilleMy
Skrevet

Nå har hun bekreftet at det blir William på bloggen.

Skrevet

Nå har hun bekreftet at det blir William på bloggen.

Strengt tatt har vel Michelle bekreftet hva han skal hete. Suprise at hun bruker jentungen.

Anonymous poster hash: 851a5...f68

Skrevet

Strengt tatt har vel Michelle bekreftet hva han skal hete. Suprise at hun bruker jentungen. Anonymous poster hash: 851a5...f68

tror ikke Michelle la ut videoen
  • Liker 1
Skrevet

William og Michelle passer ganske fint sammen.

Anonymous poster hash: d194a...ec2
  • Liker 1
Skrevet

Og er 18 år. Hva synes dere?

Jeg synes iallefall hun er flink, man ser at michelle får den tryggheten hun trenger, og hun er en flott liten jente. Men hun er nok ikke like flink med prevensjon.. :ler:

Anonymous poster hash: aade0...24d

Skrevet (endret)

Jeg vil helst ikke skrive her hva jeg synes ...

Endret av Drizzt
  • Liker 11
Skrevet

man skulle tro hun hadde lært. men hun er sikkert en flink mor hun.

Skrevet

Ser for meg at hun får det veldig bra til, jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Man kan vel kanskje kalle det uansvarlig, men jeg tror hun kommer til å klare det bra! Hun har allerede bevist at hun klarer å oppdra et barn bra, så til tross for at hun er ung, så går det nok fint. Hun tjener bra med penger på bloggen, så økonomisk sett klarer hun det nok bedre enn mange andre mødre som er eldre henne. Hun har bevist at hun er en god mor!

• Liker 1
Skrevet

Har hun avslørt hvem som er faren til baby nummer to?

Anonymous poster hash: 70c8c...8bb
Skrevet

Er det noen som vet hvordan forholdet hennes er med barnefar nr 2?

Hadde det vært meg hadde jeg hatt rimelig bra med panikk, 18 år og alenemor til to barn med to ulike fedre :daane: Tror ikke mamma hadde vært spesielt fornøyd heller, for å si det sånn.

Men hun klarer seg nok, for all del.

• Liker 3
Skrevet

Spørsmålet er om hu klarer seg uten moren.

Anonymous poster hash: e6a98...052

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...