AkkuratJa Skrevet 24. mars 2017 #6941 Del Skrevet 24. mars 2017 9 timer siden, Cocosa skrev: Det var et svar til noen som skrev at for 40 år siden anbefalte man å la ungene sove på magen. Så poenget mitt var at det ikke er så lenge siden disse anbefalingene var. Ikke at det ikke var farlig. Blir bare lei av folk som drar "jeg gjord det, se på meg, det gikk bra med meg"-kortet. For obviously gikk det bra med deg! De det derimot ikke gikk så bra med, er ikke her for å fortelle om det. Verste jeg veit er når noen tar "er det så farlig med bilstol'a?! Jeg satt i bagasjerommet og dingla løs, og det gikk bra med meg!" eller den du tok ang. soving på magen. Klarer ikke la være å kommentere det jeg mener er tidenes dårligste argument. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 24. mars 2017 #6942 Del Skrevet 24. mars 2017 2 timer siden, Isabella82 skrev: Fått med meg at Jan har skrevet gjesteinnlegg igjen om romantikk og hva er vitsen med å skrive at han har brukt flere tusen på blomster. Det blir så materlistisk at jeg ikke finner ord.De der private, forelskede øyeblikkene kan de fint holde for seg selv. Han skriver jo først i innlegget at romantikk ikke har noe med penger å gjøre.... for så å nevne at han har kjøpt blomster for tusenvis av kroner.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. mars 2017 #6943 Del Skrevet 24. mars 2017 4 timer siden, Xstrella skrev: God morgen Norge på mandag. Skal snakke om bryllupet sitt. Guuuu hvor spennende du. Det er da ikke de kongelige som skal giftes. Her syns jeg du retter baker for smed. Naturligvis velger en blogger å stille opp på frokost-TV (GMN) for å snakke om slike koselige ting når de blir forespurt. Gratis PR og reklame for bloggen, og mange av dem som ser på frokost-TV er nok midt i målgruppen for bryllupsplanlegging. Skal noen kritiseres her, må det være redaksjonen for programmet som har valgt å invitere bloggeren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 24. mars 2017 #6944 Del Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, Sophia_08 skrev: Han skriver jo først i innlegget at romantikk ikke har noe med penger å gjøre.... for så å nevne at han har kjøpt blomster for tusenvis av kroner.. Realiteten er vel at AR selv egentlig har kjøpt de blomstene . Jan jobber vel ikke? Så han lever vel på henne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. mars 2017 #6945 Del Skrevet 24. mars 2017 23 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Realiteten er vel at AR selv egentlig har kjøpt de blomstene . Jan jobber vel ikke? Så han lever vel på henne Jan tjener nok til salt i maten selv: https://www.linkedin.com/in/jan-rune-lossius-440b6677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 24. mars 2017 #6946 Del Skrevet 24. mars 2017 2 minutter siden, Rosalie skrev: Jan tjener nok til salt i maten selv: https://www.linkedin.com/in/jan-rune-lossius-440b6677 Ok . Trodde han kun jobbet/var med AR etter de ble sammen . Har virket sånn 🙊 Men bra om han tjener penger selv 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 24. mars 2017 #6947 Del Skrevet 24. mars 2017 2 timer siden, AkkuratJa skrev: Blir bare lei av folk som drar "jeg gjord det, se på meg, det gikk bra med meg"-kortet. For obviously gikk det bra med deg! De det derimot ikke gikk så bra med, er ikke her for å fortelle om det. Verste jeg veit er når noen tar "er det så farlig med bilstol'a?! Jeg satt i bagasjerommet og dingla løs, og det gikk bra med meg!" eller den du tok ang. soving på magen. Klarer ikke la være å kommentere det jeg mener er tidenes dårligste argument. Les svaret mitt igjen. Jeg mener ikke at det ikke var farlig. Bare at det ikke er 40 år siden det var andre anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. mars 2017 #6948 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) 16 timer siden, Isitfair skrev: Herregud. Klarer du å lese? Bildet var av Anna. Så er vi atter en gang tilbake til diskusjonen om at overskrifter bør ha en sammenheng med så mye av innholdet som mulig. Tenk at jeg i et øyeblikks svakhet glemte meg ut. Nå står ikke verden til påske.. Endret 24. mars 2017 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. mars 2017 #6949 Del Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Her syns jeg du retter baker for smed. Naturligvis velger en blogger å stille opp på frokost-TV (GMN) for å snakke om slike koselige ting når de blir forespurt. Gratis PR og reklame for bloggen, og mange av dem som ser på frokost-TV er nok midt i målgruppen for bryllupsplanlegging. Skal noen kritiseres her, må det være redaksjonen for programmet som har valgt å invitere bloggeren. Er vel ikke så lenge siden AR avlyste en avtale med God Morgen Norge heller, så dette blir vel som et slags "plaster på såret" for hennes del, ser jeg for meg. Hun hadde jo en slags to ukers avholdenhet fra intervjuer, mener jeg å huske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. mars 2017 #6950 Del Skrevet 25. mars 2017 Trådeb er ryddet for avsporinger - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 25. mars 2017 #6951 Del Skrevet 25. mars 2017 21 timer siden, AkkuratJa skrev: Blir bare lei av folk som drar "jeg gjord det, se på meg, det gikk bra med meg"-kortet. For obviously gikk det bra med deg! De det derimot ikke gikk så bra med, er ikke her for å fortelle om det. Verste jeg veit er når noen tar "er det så farlig med bilstol'a?! Jeg satt i bagasjerommet og dingla løs, og det gikk bra med meg!" eller den du tok ang. soving på magen. Klarer ikke la være å kommentere det jeg mener er tidenes dårligste argument. Helt enig. "Det gikk bra med meg" er tidenes dårligste argeument tett etterfulgt av "anbefalingene forandrer seg over tid så derfor gidder jeg ikke følge det man i dag vet om hva som er best". Som barn kjørte jeg mange langture i en bil hvor gulvet hadde rustet bort. Det lå noen plank over men man måtte trå forsiktig for ellers gikk foten igjennom og mistet du noe på gulvet under bilturen var det borte. Usikret var vi også. Det gikk bra med meg så da er det vel ikke så farlig å kjøre med fire barn i baksetet i en slik rusthaug De som det ikke gikk bra med kan ikke fortelle om det i dag. Derfor har vi statistikk og personer med utdannelse som kan hjelpe oss tolke statistikken. Daegen anbefalinger kommer kanskje til å forandre seg en dag. Men man skulle tro at fornuftige voksne likevel ville velge å følge anbefalingene for anbefalingene er jo nettopp det vi i dag vet om hva som er best og tryggest. Jeg undres over at personer som har liten til ingen kompetanse innen statistikk, trafiksikkerhet, medisin, helse (sett inn fler passende fag) velger å se bort fra det som de som faktisk har kompetanse innen for feltene anbefaler. "Om 20 år så er bilsetene sikkert helt annerledes så da velger jeg å drite i dagens ekspertanbefalinger og i stedet velger å tro på mine egne fabuleringer til tross for at jeg vet nada om trafikksikkerhet og statistikk" 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mars 2017 #6952 Del Skrevet 25. mars 2017 Jan er stor gutt som klarer seg mer enn godt på egne bein. https://netthandel.no/jan-lossius-21-er-norges-nye-interiorkonge-pa-nett/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 25. mars 2017 #6953 Del Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, neiognei skrev: Jan er stor gutt som klarer seg mer enn godt på egne bein. https://netthandel.no/jan-lossius-21-er-norges-nye-interiorkonge-pa-nett/ Selger han gjennom andre kanaler enn AR? Artikkelen er for øvrig skrevet av broren hans og er noen år gammel,så kan godt være at millionene har forsvunnet.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstduft Skrevet 25. mars 2017 #6954 Del Skrevet 25. mars 2017 Hva er egentlig den store overraskelsen? Gidder ikke klikke meg inn på bloggen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 25. mars 2017 #6955 Del Skrevet 25. mars 2017 På 24.3.2017 den 18.46, Rosalie skrev: Her syns jeg du retter baker for smed. Naturligvis velger en blogger å stille opp på frokost-TV (GMN) for å snakke om slike koselige ting når de blir forespurt. Gratis PR og reklame for bloggen, og mange av dem som ser på frokost-TV er nok midt i målgruppen for bryllupsplanlegging. Skal noen kritiseres her, må det være redaksjonen for programmet som har valgt å invitere bloggeren. Enig i det, men jeg tenker at dette har gått helt ut av kontroll for Anna og de rundt henne. Ser nå at også bursdagsfeiringen til Jan er kommersialisert, og jeg lurer på om hun tenker over hvilket inntrykk hun legger igjen. På spesielt et av bildene er han tydelig brisen. Det i seg selv er ikke ille, men å dele bildet virker ikke gjennomtenkt. Hysterisk for at det kommer feststemte folk som har vorset inn på "sin" premierefest for bloggerne, men når hun selv har kontroll er det annerledes. Jeg synes det virker sykt, det hele. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. mars 2017 #6956 Del Skrevet 25. mars 2017 4 timer siden, Vipser skrev: Selger han gjennom andre kanaler enn AR? Artikkelen er for øvrig skrevet av broren hans og er noen år gammel,så kan godt være at millionene har forsvunnet.. Poenget er vel at han ikke er avhengig av Anna for å skaffe seg penger. Husker godt den tiden og det var lagt fler enn bare broren hans som skrev om han. Imponerende foretningsteft i en alder av typ 20. Han driver jo shoppic og det drev han før han ble sammen med Anna. For øvrig så spilte han jo bort en million.:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 25. mars 2017 #6957 Del Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, neiognei skrev: Poenget er vel at han ikke er avhengig av Anna for å skaffe seg penger. Husker godt den tiden og det var lagt fler enn bare broren hans som skrev om han. Imponerende foretningsteft i en alder av typ 20. Han driver jo shoppic og det drev han før han ble sammen med Anna. For øvrig så spilte han jo bort en million.:) Hvorfor bruker han da hennes blogg som portal? Det er påpekt suspekte koblinger her tidligere. Man melder seg på konkurranser på bloggen til AR, og blir nedrent av spam fra shoppic etterpå. Det er jo dritirriterende, og ja, litt unødvendig om man tjener penger på egen hånd. Jeg prøver å google, finner i grunn kun artikkel om at han holdt et foredrag en gang,i tillegg til omtale via AR. Også har han skrevet en liste med tips til hvordan man blir toppblogger, tips han ikke har fortalt AR. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trappetroll Skrevet 26. mars 2017 #6958 Del Skrevet 26. mars 2017 På 25.3.2017 den 18.49, Høstduft skrev: Hva er egentlig den store overraskelsen? Gidder ikke klikke meg inn på bloggen.. Bursdagsfeiring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 26. mars 2017 #6959 Del Skrevet 26. mars 2017 Sjarmerende reklameinnlegg for matkasse fra en som verken kan eller noensinne lager mat! Ref uttalelse i Camp Senkveld. Godt gjort! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 26. mars 2017 #6960 Del Skrevet 26. mars 2017 På 25.3.2017 den 21.10, neiognei skrev: Poenget er vel at han ikke er avhengig av Anna for å skaffe seg penger. Husker godt den tiden og det var lagt fler enn bare broren hans som skrev om han. Hvem da? For øvrig så spilte han jo bort en million.:) En halv million:) http://www.nettavisen.no/nyheter/typen-til-mamma-til-michelle---jeg-har-spilt-bort-en-halv-million/3423303692.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg