Miranda16 Skrevet 11. februar 2016 #3021 Skrevet 11. februar 2016 Nå er det sånn at William har en far som han har kontakt med. Hadde han ikke vært tilstedeværende noen år og Anna hadde vært sammen med Jan i noen år, så synes jeg det hadde vært ok at barnet hadde kalt ham pappa Jeg synes det hadde vært uakseptabelt om min eks kjærestes nye dame hadde kalt mitt barn for mamma. Punktum finale! 9
super-s Skrevet 11. februar 2016 #3022 Skrevet 11. februar 2016 4 minutter siden, Miranda16 skrev: Nå er det sånn at William har en far som han har kontakt med. Hadde han ikke vært tilstedeværende noen år og Anna hadde vært sammen med Jan i noen år, så synes jeg det hadde vært ok at barnet hadde kalt ham pappa Jeg synes det hadde vært uakseptabelt om min eks kjærestes nye dame hadde kalt mitt barn for mamma. Punktum finale! Hadde vært litt sært om stemoren kaller stebarnet sitt for mamma ja Hehe! Enig med deg. Og så reagerer jeg litt på at hun håpte på at det kunne bli henne og M da de fikk barn sammen, men så gikk den planen i vasken, og da skal Jan plutselig bli W sin far. Hun er så opptatt av å få en lykkelig liten kjernefamilie at hun glemmer at barna allerede har fedre. 16
Missy1 Skrevet 11. februar 2016 #3023 Skrevet 11. februar 2016 Det kan umulig være sånn at et så lite barn selv finner ut at han skal kalle mammas kjæreste for pappa? Hadde jan vært michelles biologiske far så hadde det vært annerledes, for da kunne william ha plukket det opp derfra at denne mannen "heter" pappa. De må jo ha lært han å kalle jan for pappa, han kan vel ikke ha begynt med det uten påvirkning fra de? han er jo bare 1år gammel hvis et par får barn sammen og de aldri refererer til hverandre som mamma og pappa så vil ikke barnet selv begynne å si mamma og pappa til de? Dette er jo noe foreldrene lærer barna sine. 6
Puny Skrevet 11. februar 2016 #3024 Skrevet 11. februar 2016 Huff! Når man ser noen ønske seg en kjernefamilie så utrolig sterkt som det AR tydeligvis gjør, så er det egentlig bare mest vondt å se på. Flytte sammen så tidlig, snakke om nytt felles barn sammen, lære barna å kalle han pappa. Håper bare inderlig denne Jan er så bra som hun leiker å fremstille han. Det er ikke bare bare for en ung gutt å skulle inn i rollen som stefar til to. Virker som hun hopper inn med begge bena og begge barna med en gang noen viser interesse. Unner henne virkelig ikke nok et hardt brudd, men realiteten er jo at de enda (begge to) er veldig unge. 5
Miranda16 Skrevet 11. februar 2016 #3025 Skrevet 11. februar 2016 1 time siden, super-s skrev: Hadde vært litt sært om stemoren kaller stebarnet sitt for mamma ja Hehe! Enig med deg. Og så reagerer jeg litt på at hun håpte på at det kunne bli henne og M da de fikk barn sammen, men så gikk den planen i vasken, og da skal Jan plutselig bli W sin far. Hun er så opptatt av å få en lykkelig liten kjernefamilie at hun glemmer at barna allerede har fedre. Sært er vel ikke helt rett ord, men uakseptabelt At hun aksepterer at sønnen kaller J for pappa, vitner om at hun bare er 20 og er umodent. Hvorfor nevner hun aldri Michelles far? Har aldri hørt om at hun skal tilbringe tid med ham 3
Aintnofun Skrevet 11. februar 2016 #3026 Skrevet 11. februar 2016 Håper virkelig ikke hun er gravid igjen. Ikke bare for barnas skyld, men også hennes egen. Bare fordi hun nå har kjøpt seg hus er det ikke dermed sagt at ting kommer til å gå bra. De aller fleste på hennes alder opplever jo det at forhold ikke varer, og det burde jo hun nesten vite bedre enn andre. Og til tross for at hun har barn syns jeg hun på mange måter virker mindre voksen enn andre som er like gamle og som har mindre erfaringer med "voksenlivet". 12
Ultiva Skrevet 11. februar 2016 #3027 Skrevet 11. februar 2016 (endret) 4 timer siden, Sitronmelis skrev: Hele 4 dager siden hun blogget sist.. WOW! Hva tjener hun egentlig penger på, nå som bloggingen tilsynelatende går mot slutten? Endret 11. februar 2016 av Ultiva 2
Gjest CecilieX Skrevet 11. februar 2016 #3028 Skrevet 11. februar 2016 14 minutter siden, Ultiva skrev: Hva tjener hun egentlig penger på, nå som bloggingen tilsynelatende går mot slutten? Ja, det lurer jeg på også. Hun skrev et innlegg om dette for en uke siden der hun skriver at hun ikke tjener noe på klikkene sine nå, og at selv om hun slutter å blogge så kan hun leve av å være en merkevare. Dette har jeg vondt for å tro kan stemme i et norsk marked der det florerer med D-kjendiser som er glemt i det øyeblikket de ikke gjør noe det går ann å skrive om. Skjermbilde av påstandene: http://imgur.com/FpphTl0 Plan B er å bli bloggagent, fordi hun mener å være i besittelse av kunnskap.
Adelia Skrevet 11. februar 2016 #3029 Skrevet 11. februar 2016 30 minutter siden, CecilieX skrev: Ja, det lurer jeg på også. Hun skrev et innlegg om dette for en uke siden der hun skriver at hun ikke tjener noe på klikkene sine nå, og at selv om hun slutter å blogge så kan hun leve av å være en merkevare. Dette har jeg vondt for å tro kan stemme i et norsk marked der det florerer med D-kjendiser som er glemt i det øyeblikket de ikke gjør noe det går ann å skrive om. Skjermbilde av påstandene: http://imgur.com/FpphTl0 Plan B er å bli bloggagent, fordi hun mener å være i besittelse av kunnskap. Alle de skrivefeilene. Øynene mine blør! Hun burde virkelig ikke droppe noe form for utdanning. 15
Ultiva Skrevet 11. februar 2016 #3030 Skrevet 11. februar 2016 (endret) 23 timer siden, CecilieX skrev: Ja, det lurer jeg på også. Hun skrev et innlegg om dette for en uke siden der hun skriver at hun ikke tjener noe på klikkene sine nå, og at selv om hun slutter å blogge så kan hun leve av å være en merkevare. Dette har jeg vondt for å tro kan stemme i et norsk marked der det florerer med D-kjendiser som er glemt i det øyeblikket de ikke gjør noe det går ann å skrive om. Skjermbilde av påstandene: http://imgur.com/FpphTl0 Plan B er å bli bloggagent, fordi hun mener å være i besittelse av kunnskap. Det innlegget hennes skjønte jeg egentlig fint lite av. Bloggen hennes ble berømt fordi hun fikk barn mens hun selv var et barn. På grunn av utleveringen av hennes ustabile kjærlighetsliv, overeksponering av barn og deling av "sextabber". Er dette de gode "innside"-tipsene hun planlegger å gi til den neste generasjonen med bloggere? Jeg skjønner jo at bloggsamfunnet er svært annerledes enn resten av det norske samfunnet. Men finnes det virkelig bloggere som ønsker Rasmussen som strateg for å bygge opp egen karriere? Hun har ikke engang fullført VGS. Endret 12. februar 2016 av Ultiva 12
Gjest CecilieX Skrevet 11. februar 2016 #3031 Skrevet 11. februar 2016 12 minutter siden, Ultiva skrev: Det innlegget hennes skjønte jeg egentlig lite av. Bloggen hennes ble berømt fordi hun fikk barn mens hun selv var et barn. På grunn av utleveringen av hennes ustabile kjærlighetsliv, overeksponering av barn og deling av "sextabber". Er dette de gode tipsene hun planlegger å gi til den neste generasjonen med bloggere? Jeg skjønner jo at bloggsamfunnet er svært annerledes enn resten av det norske samfunnet. Men finnes det virkelig bloggere som ønsker Rasmussen som strateg for å bygge opp egen karriere? Du og jeg tenker likt om dette, men jeg håper faktisk vi tar feil. Fallhøyden er enormt stor dersom dette korthuset av en fremtidsdrøm går i knas. For ikke å snakke om selvbildet som dette er basert på.
Trosten Skrevet 11. februar 2016 #3032 Skrevet 11. februar 2016 (endret) Jeg håper for ungenes skyld at huset ikke er belånt. I så fall er det oppsiktisvekkende useriøst av en bank å gi lån til en 19-20-åring på grunnlag av noe så flyktig som inntekten fra en blogg. Endret 11. februar 2016 av Trosten 10
ub40 Skrevet 11. februar 2016 #3033 Skrevet 11. februar 2016 Hun er jo sykelig besatt av å stifte en "familie på 4", så hun kan kalle seg lykkelig. Får se hvor lenge den "lykken" varer. Jan på sin side virker jo som en utsøkt groupie, hadde ikke AR hatt statusen sin hadde han vel aldri sett hennes vei. Morsomt å se tilbake på det kjærlighetsdramaet hennes på Kypros. "Jeg vil ha Mathijs, han er alt jeg noen gang har ønsket meg" "Nei, vent, må snakke med mamma på Skype, Jan virker jo også som en god familiemann" "Bestilte noen flybilletter jeg. Har bestemt meg for Mathijs, sorry, Jan, håper vi kan være venner" Og 2 måneder senere: Mathijs var ikke noe likevel. Tar du over, Jan? 40
Gjest Joppe Skrevet 11. februar 2016 #3034 Skrevet 11. februar 2016 24 minutter siden, ub40 skrev: Hun er jo sykelig besatt av å stifte en "familie på 4", så hun kan kalle seg lykkelig. Får se hvor lenge den "lykken" varer. Jan på sin side virker jo som en utsøkt groupie, hadde ikke AR hatt statusen sin hadde han vel aldri sett hennes vei. Morsomt å se tilbake på det kjærlighetsdramaet hennes på Kypros. "Jeg vil ha Mathijs, han er alt jeg noen gang har ønsket meg" "Nei, vent, må snakke med mamma på Skype, Jan virker jo også som en god familiemann" "Bestilte noen flybilletter jeg. Har bestemt meg for Mathijs, sorry, Jan, håper vi kan være venner" Og 2 måneder senere: Mathijs var ikke noe likevel. Tar du over, Jan? Haha...bra skrevet
Gjest marizz Skrevet 11. februar 2016 #3035 Skrevet 11. februar 2016 5 timer siden, Miranda16 skrev: Sært er vel ikke helt rett ord, men uakseptabelt At hun aksepterer at sønnen kaller J for pappa, vitner om at hun bare er 20 og er umodent. Hvorfor nevner hun aldri Michelles far? Har aldri hørt om at hun skal tilbringe tid med ham Beklager, men jeg må le litt. Tror hun siktet til at du faktisk skrev "nye dame hadde kalt mitt barn for mamma." Ikke alltid så lett med ord For å tilføye noe relevant så må jeg si meg enig med at jeg slettes ikke hadde likt om mitt barn hadde kalt noen andre mamma, uten å bli rettet på. Hun har nevnt faren hennes før, men han ønsker sikkert ikke å være en del av bloggen. Virker ikke som de er så mye sammen tho.
ub40 Skrevet 11. februar 2016 #3036 Skrevet 11. februar 2016 Synes det vitner om dårlig arbeidsmoral når AR tydeligvis kan ta seg fri tre og fire dager i slengen både her og der? Hun er jo så opptatt av at bloggen er jobben hennes, og den jobben gjør hun jo så bra, mener hun. Men fridagene hennes blir jo bare flere og flere. Har livet med Jan blitt for kjedelig? 5
elmukake Skrevet 11. februar 2016 #3037 Skrevet 11. februar 2016 (endret) 16 minutter siden, ub40 skrev: Synes det vitner om dårlig arbeidsmoral når AR tydeligvis kan ta seg fri tre og fire dager i slengen både her og der? Hun er jo så opptatt av at bloggen er jobben hennes, og den jobben gjør hun jo så bra, mener hun. Men fridagene hennes blir jo bare flere og flere. Har livet med Jan blitt for kjedelig? Det er akkurat dette jeg også reagerer på. Hun sier at å være blogger er så hardt arbeid, hun er så travel, jobber så mye og er en skikkelig business woman i følge seg selv. Hvordan i alle dager kan hun da bare ta seg fri i flere dager i strekk? Unnskyldningen "jeg er så sliten" vitner virkelig om dårlig arbeidsmoral, som du sier, og det at hun aldri har hatt en ordentlig jobb skinner så tydelig gjennom her. Vi er alle slitne fra tid til annen, men det betyr ikke at vi kan fraskrive oss det ansvaret vi frivillig har tatt på oss av den grunn. At hun ikke alltid kan levere like godt er fair enough; det er det vel ingen som klarer. Men måten hun har håndtert det på er så utrolig uprofesjonell, og det tyder på at hun på ingen måte hadde holdt ut i en real jobb med en seriøs arbeidsgiver. Det er bare så provoserende at hun påstår at hun er så travel, for kan man ta 4 dager fri fra jobb når man måtte ønske er man ikke travel. Punktum. Endret 11. februar 2016 av elmukake skrivefeil + utdypning 5
Trosten Skrevet 11. februar 2016 #3038 Skrevet 11. februar 2016 Hun trenger ikke blogge. Nå er hun merkevaren Anna Rasmussen. Lurer på hvor lenge det går før hun er blakk. 16
Nordvesta Skrevet 12. februar 2016 #3039 Skrevet 12. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner Nordvesta, mod.
Ansjosen Skrevet 12. februar 2016 #3040 Skrevet 12. februar 2016 Fronter hun noen ting utenfor bloggen siden hun kommer med "merkevaren Anna" som et argument for at det vil gå godt i livet selvom hun ikke fortsetter å blogge? Jeg trodde det meste bloggere fikk betalt for også hadde en skrevet el uskreven avtale om publisitet på bloggen? På siden av topic husker jeg en artikkel i et av disse magasinene som kommer med avisene på fredag/lørdaghvor de snakket med noen av de første profesjonelle fotballspillerne fra Norge om hvor de "var nå", og flere av disse hadde hatt en real bråstopp når pengene sluttet å strømme på og de ikke hadde forvaltet inntekten klokt mens de hadde den. Kanskje noe å lære der for mang en profesjonell blogger 7
Fremhevede innlegg